Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźniki K68Y produkcji WEBER.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PoTomek




Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 21:53, 26 Lut 2016    Temat postu:

Hius napisał:
Kup sobie od razu dysze 115 to znaczy 1.15 mm pitolić jakieś ta wiercenie
A i dobrze kupić sobie w LARSENIE sprawdzian do dysz tylko ten mniejszy

A jeszcze jedno w zapłonie Potomka może się zdarzyć przesunięcie wycięcia co jest rzeczą normalną przy produkcji dlatego należy zawsze sprawdzić jedno i drugie wycięcie czy gaśnięcie diody następuje w jednym i tym samym miejscu na kole zamachu Jeżeli będzie błąd to będzie cyrk jeżeli przesunięcie jest niewielkie to da się jakoś wypośrodkować a jak większe to wymiana na nową tarczę sterującą


Hius, nie wypisuj pierdoł. W czasie rozmowy ze mną uważałeś, że tarcze wycinam gumówką, co już wystarczy, aby uznać Twoją wiedzę w temacie obróbki mechanicznej. Generalnie, nie przeszkadzają mi cudze obawy, podejrzenia itp. W twoim przypadku problem polega na tym, że wypisujesz takie brednie po rozmowie ze mną, w której wyjaśniłem ci, że nie ma dokładniejszego podziału niż na podzielnicy, a ty swoje. Z tego co ja się orientuję, to forum służy rozwiązywaniu problemów, a nie ich mnożeniu. Mówiąc delikatnie, siejesz niepotrzebny zamęt. Mówiłeś mi o sprawdzaniu kątowego rozstawu szczelin za pomocą suwmiarki, ale uznałem to za jakąś formę żartu.


Ostatnio zmieniony przez PoTomek dnia Pią 21:55, 26 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szeryf




Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pią 22:30, 26 Lut 2016    Temat postu:

Zastanawiajac sie nad mechanicznym zaplonem,przyznaje ze rzeczywiscie przy lekko krzywym walku z krzywkami bedzie nie tylko rozna przerwa(co moze byc trudne do dokladnego pomiaru),ale w nastepstwie rozne momenty iskry na poszczegolnych garach.Ten pomysl z zarowka jest dobry(przypomnialem sobie ze stosowalem go przy..trabancie),tylko gdzie dokladnie zaznaczyc moment zapalenia by mozna bylo to porownac dla 1 i 2 cylindra,bez dostepu do kola zamachowego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szeryf




Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pią 22:39, 26 Lut 2016    Temat postu:

Wracajac do gaznikow musze poprawic Hiusa.Otwor 0,9mm to dysza kolo 105 a 1,15 mm 175.Wszystko zgodne z tabela Dawida. Chociaz musze zauwazyc ze oryginalna dysza ktora mam w K-68 czyli 250 ma otwor w ktory nie wchodzi wiertlo1,2mm...sic
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szeryf




Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pią 22:47, 26 Lut 2016    Temat postu:

Czy ktos probowal,tak jak ja rozwiercac dysze?Macie jakies doswiadczenie?Kupilem male wiertla ktore sa troche,,podkalibrowe".Tzn np wiertlo 0,9 to tak naprawde 0,87(daje otwor zblizony do 0,9).Zdziwilem sie jednak bardzo ze na Kasce jakies roznice w dyszach o 10 czy nawet 50 nie powoduja ,przynajmniej przy mojej lesnej jezdzie zadnych roznic w mocy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 15:49, 28 Lut 2016    Temat postu:

Ta tabela przekłamuje sprawdzałem dysze sprawdzianem do dysz i porównywałem z tabelą wychodzi co innego . Zaznaczam że sprawdzian pokazuje średnicę otworu dyszy w mm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szeryf




Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Nie 20:16, 28 Lut 2016    Temat postu:

Sprawdzianem dysz? Jak to wyglada? Mozesz zamiescic podobna tabele do tabeli Dawida? Moze chcociaz cos przyblizonego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 17:42, 29 Lut 2016    Temat postu:

Hhahaha ehhh nie macie innych problemów????????Smile)))Rusek to nie zegarek .
Takie male otwory można mierzyć waleczkami pomiarowymi.
[link widoczny dla zalogowanych]

Albo są takie sprawdziany jak pisza wyzej:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 17:55, 29 Lut 2016    Temat postu:

Kupisz tu

[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo pomocny tylko nie kupuj innego to znaczy większego bo nie ma zastosowania do dysz w naszych gaźnikach.Jeżeli już to tylko ten


Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Pon 17:58, 29 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 18:04, 29 Lut 2016    Temat postu:

Ha w Larssenie ten sam jest droższy ale tak bywa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szeryf




Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pon 19:53, 29 Lut 2016    Temat postu:

Dzieki za te linki.Rozumie,ze sa to waleczki do pomiaru otworu dysz.Jest moze gdzies jeszcze jakas tabela(poza tabela Dawida)o przejsciu ze srednicy dyszy na przeplyw.Tzn.ten parametr,ktory jest wybijany na dyszach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 20:39, 29 Lut 2016    Temat postu:

Nie pisz doktoratu bo to zbedne.Zakaldaj runda i patrz jak swiece wypala i steruj iglicami.Nie kombinuj za bardzo bo może z tego nic nie wyjsc.
Testyyyyyyyyyyyyyyyy i jazdaaaaaaaaaaaaa to podstawa w rusku.
JAk iglicami sie nie będzie dalo ustawic to dopiero baw sie z dyszami wiekszymi lub mniejszymi.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 8:45, 01 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
szeryf




Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Wto 13:05, 01 Mar 2016    Temat postu:

Wlewasz miod w moje serce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szeryf




Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pon 18:57, 28 Mar 2016    Temat postu:

Mam dwa kompety gaznikow K-68.Jeden nie oryginalny z dysza fi 1.00 mm,z przewierconym trzecim otworem w gardzieli.Jest bardzo elastyczny,bez turbo dziury,oszczedny ale z klopotliwym ustawieniem wolnych obrotow.Tzn przy wkrecaniu sruby regulacyjnej obroty zamiast spadac wzrastaja.Tak od 2,5 obrotu do 0,5(do oporu).Drugi,oryginalny komplet Pekar, nie ma trzeciego otworu(inna budowa oslony dyszy glownej),ma duza dziure gdy nagle doda sie mocno gazu.Regulacja wolnych obrotow tylko troche lepsza.Czy w K-68 turbo dziura to typowa dolegliwosc,czy da sie cos z tym zrobic?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 20:14, 28 Mar 2016    Temat postu:

szeryf napisał:
Mam dwa kompety gaznikow K-68.Jeden nie oryginalny z dysza fi 1.00 mm,z przewierconym trzecim otworem w gardzieli.Jest bardzo elastyczny,bez turbo dziury,oszczedny ale z klopotliwym ustawieniem wolnych obrotow.Tzn przy wkrecaniu sruby regulacyjnej obroty zamiast spadac wzrastaja.Tak od 2,5 obrotu do 0,5(do oporu).Drugi,oryginalny komplet Pekar, nie ma trzeciego otworu(inna budowa oslony dyszy glownej),ma duza dziure gdy nagle doda sie mocno gazu.Regulacja wolnych obrotow tylko troche lepsza.Czy w K-68 turbo dziura to typowa dolegliwosc,czy da sie cos z tym zrobic?


Nie da sie. Te gazniki juz takie są ze trzeba im dac delikatnie najpierw gazu zeby silnik wszedl na obroty wyzsze a pozniej ogien do konca .
JAk się z wolnych da od razu to dusi sie silnik.
Powrót do góry
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 6:45, 29 Mar 2016    Temat postu:

Ja na tych k68 webera nie mam żadnego z powyższych objawów dławienia. Dodaje gazu i od razu ostro wchodzi w obroty jak Iż Smile . Te dławienie, o którym piszecie występuje tylko przez chwilę po odpaleniu zimnego silnika ale to normalka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin