Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poddałem się z zapłonem.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 19:58, 07 Paź 2021    Temat postu:

Na głupotę nie ma lekarstwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakin1




Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Sob 19:07, 14 Maj 2022    Temat postu:

Witam kolegow!! Dawno tu nie zagladalem Smile No niestety znow temat zaplonu wrocil.. 2 lata temu, jak ostatnio dosiadalem moja kaske, zachcialo mi sie wyczyscic zaplon, a mianowicie opozniacz i linke.. Rozregulowalem wszystko i dupa.. Zabralem sie znow za to wczoraj, kombinacje alpejskie z regulacja, udalo mi sie zrobic tak, ze pali od strzala, manetka opozniacza super, obroty dolne extra, jednak nie wkreca sie jak powinien.. Regulowalem przerwe jak tylko sie da, efekt ten sam.. na wolnych pali ok, nie wkreca sie jak powinien.. Szalu juz dostaje, zciagam caly czas lewy cylinder, ustawiam GMP, przerwa .4 na przerywaczu.. zajoba juz dostaje i mysle nad Sovkiem, tylko szkoda mi utraty mozliwosci regulacji manetka..
Czy ktos z Was moze mi pomoc krok po kroku jak ustawic zaplon w k750 dolniaku?? Jak sprawdzam swoje poprzednie posty, to sie chwalilem ze ustawilem go ok, ale chyba wtedy mialem farta.. Czytam tez Wasze posty, ze paliwo robi roznice tez..
Moja metoda na ustawienie zaplonu w Kasce: wajcha opozniacza w dol na max, zciagam cylinder, 3-4mm przed gmp styki przerywacza maja sie rozwierac, wtedy nastepuje zaplon tak? Efekt taki jak pisalem.. odpala wzor, reaguje na manetke opozniacza ok, obroty super wolne i wieksze na dzwigni do przodu.. nic nie strzela w gaznik itp.. Jednak przy dodawaniu gazu chodzi jak traktor i nie wkreca sie jak powinien.. Matko ale sie napisalem.. Pomozcie koledzy jak Wy ustawiacie zaplon mechaniczny.. Komary, simsony wszystko robilem, tutaj juz wymiekam Smile Krok po kroku poprosze!! Dzieki Mirek

12v, pradnica od suzuki, cewka od malucha, nie bylo do tej pory problemu, cos popieprzylem z zaplonem:-)


Ostatnio zmieniony przez hakin1 dnia Sob 19:14, 14 Maj 2022, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 19:59, 14 Maj 2022    Temat postu:

Tak jak opisałeś to do odpalenia opóźniony. Zapłon normalnej pracy 9 mm przed gmp. Regulację zaczynasz od ustawienia wielkości przerwy, ponieważ zmiana wielkości owej ma wpływ na moment zapłonu. Miejsce zapłonu pracy kiedy sprężyna odpycha na mxa całą płytkę ustawiasz na mimośrodzie. Cofniecie płytki linką na śrubce z boku.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 296
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Pon 7:08, 16 Maj 2022    Temat postu:

Z regulacją zapłony filozofii nie ma. Jeśli jest wszystko jak należy, styki nie są nadpalone oraz są doszlifowane, kąt obroty wału przed GMP jest ok to musi grać. Może to kwestia kondensatora, albo gaźników, jeśli stał 2 lata.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakin1




Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Pon 12:10, 16 Maj 2022    Temat postu:

Czesc Roy. Kondensator wymieniony na nowy, bo tez myslalem, ze moze to, ale ta sama historia, gazniki ok..
Wychodzi na to (za podpowiedzia Wojtka-dzieki !) ze musialem zgubic boczna srubke regulacji zaplonu, bo takowej nigdzie nie widzialem u siebie, a rozbieralem wszystko wczesniej, takze czeka mnie grzebanie na nowo i mam nadzieje, ze tym razem bedzie ok.. Dam znac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rohhor




Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:42, 16 Maj 2022    Temat postu:

hakin1 napisał:

Moja metoda na ustawienie zaplonu w Kasce: wajcha opozniacza w dol na max, zciagam cylinder, 3-4mm przed gmp


0-4 stopnie przed GMP a nie 3-4 mm - czyli albo w GMP albo min przed (te min to mniej niz 1mm)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakin1




Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Nie 18:45, 22 Maj 2022    Temat postu:

Chyba sie poddam z tym mechanicznym zaplonem.. Juz dostaje urwicy.. Przerwa .4, pozniej zaplon na 9mm przed gmp, zapala ok, chodzi jednak jak sieczkarnia.. Probowalem w roznych odstepach, 3mm, 6mm, 9mm... dalej tak samo, raz gorzej raz lepiej ale dalej sieczkarnia.. nie wkreca sie na obroty. Chyba dzis kupie sovka, mam nadzieje, ze rozwiaze sprawe, chociaz bardzo bede zalowal wajchy opozniacza.. No ale teraz mi w ogole nie chodzi, wiec ide w sovka na probe...


Ok, zmiana planow.. dalej bede meczyl ten mechaniczny, juz wiem gdzie sie zamotalem.. Dam znac..


Ostatnio zmieniony przez hakin1 dnia Nie 19:36, 22 Maj 2022, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin