Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kaśka '62
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Czw 14:50, 15 Lis 2012    Temat postu:

CORSAR pogratulowac zakupu .Niewiele juz zostalo na rynku oryginalnych K750 na tych krotkich ramach .Niestety widze ze bedziesz mial ,aly problemik tak jak i ja tzn przekopalem juz chyba wszystko odnosnie oryginalnosci k750W ( bo taki wlasnie masz model ) ja zreszta takze , i tak
Tylny blotnik powinien byc na zawiasie ,tylna lampa maly zolwik,silnik a raczej blok silnika kolo misy olejowej calkowicie ozebrowany ,regulator pradnicy maly metalowy ( tak jak w m72n ) kierownica z odwrotnymi klamkami ( tak jak w M72N ) przednia lampa mala z dwoma kontrolkami ,haulec cierny starego typu z aluminiowym motylkiem na gorze , inny typ tlumikow To tyle tak na pierwszy rzut oka .Namawiam cie goraco do odbudowy w/g oryginalu juz niewiele K750W zostalo a spotkanie oryginalnej wersji graniczy z cudem .Nie zakladaj skrzyni ze wstecznym bo bedziesz mial niezle jazdy to znaczy jesli wpasujesz skrzynie ze wstecznym od np Dniepra to bedziesz musial docinac wal bo poprostu bedziesz mial zbyt malo miejsca nie zapomnij ze to krotka rama .Jesli chodzi o wozwk to zdazaja sie w oryginalnych K750W wozki z otwieranymi tylami ALE tylko w tych pierwszych wersjach do 1960 roku .Powod w/w wozki zalegaly w magazynach a ze byly stosowane w M72N to poprostu je wypychali z magazynow .Pozniej juz zaprojektowano mowy typ wozka Ale nie ten popularny ktory widzimy w K750M stary wozek od K750W nieco sie roznil od wozka K750M czym a no zamykaniem i otwieraniem fotela pasazera . Jesli zdecydujesz sie na odbudowe w oryginale to sluze pomoca i wiedza bo sam wlasnie jestem w trakcie odbudowy na oryginal mojej K 750 w .Pozdrawiam z krainy deszczowcow Szkocji --- dziej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 14:56, 15 Lis 2012    Temat postu:

Dziej, fajnie że się tu pojawiłeś, ale nie musisz pisać jak powinna wyglądać wczesna kaśka. Kolyaska ma doktorat w tej materii Wink
Właśnie się habilitujemy hehe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Czw 15:09, 15 Lis 2012    Temat postu:

klapek spoko widzialem sprzet na zdjeciu to i napisalem z dobrego serca bo sam mialem problemy z oryginalnoscia . Apropo zalozylem temat o drugim moim ruskim zaprzegu i jego oryginalnosci K650 moze tam sie ktos znajdzie taki jak ja tutaj .Bylbym wdzieczny moze ty mi cos poradzisz ? Zapraszam bo temat i czas nagli hehehheheheee
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Pią 22:11, 16 Lis 2012    Temat postu:

Dzięki dziej za wsparcie - jak na razie postanowiłem pozostać przy 6V - choć mam G414 i regler 302 - ładuje - a na 12V zawsze mogę wskoczyć.
Co do skrzyni - moja jest zarżnięta więc i tak muszę czegoś poszukać.
Co do oryginalności to trzeba by włożyć worek kasy by wszystko było jak z należy - a nie jest to motor unikatowy - co najwyżej youngtimer Smile - na pewno nie będę niczego niszczył - zawsze będzie można powrócić do oryginału. Póki co walczę z wahaczykami.
A co do żółwików imho przy obecnym natężeniu ruchu są niebezpieczne - nie widać świateł stopu - przerabiałem ten temat w Awo - tam tez był taki jakby żółwik - w słoneczny dzień kierowcy często hamowali za mną z piskiem w ostatniej chwili..

Klapek - z habilitacją to teraz nie tak prosto - strasznie wymogi podkręcili Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrkubek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś

PostWysłany: Sob 13:16, 17 Lis 2012    Temat postu:

DO żółwika spokojnie można wrzucić na stop 21 wat. Ja mam działa dobrze

Pozycje.


Stop



Instalacja 6 volt
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 13:43, 17 Lis 2012    Temat postu:

U mnie jest tak samo. Spokojnie 21W i widać, że zapala się "stop".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Sob 18:44, 17 Lis 2012    Temat postu:

A jak się przedstawia bilans obciążenia prądnicy? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrkubek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś

PostWysłany: Sob 18:55, 17 Lis 2012    Temat postu:

generalnie na stopie stoi się chwile wiec nie powinno być problemu. Na skrzyżowaniu zawsze można sie posłuzyc przednim aby się nie stoczyc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 19:08, 17 Lis 2012    Temat postu:

Policzmy... ruska żarówka z przodu 21W + 3X5W pozycja + 1,5W w spidometrze i mniej więcej 7,5W zapłon w trakcie jazdy. Alles cirka 44W ile na tym stopie postoisz? 5 min w trakcie godzinnej jazdy?

Ostatnio zmieniony przez Rura dnia Sob 19:09, 17 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Braciszek62




Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 448
Przeczytał: 40 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Uddevalla

PostWysłany: Sob 19:33, 17 Lis 2012    Temat postu:

Hej hej!A ile bierze regulator, wydaje mnie się ze ktoś mi mówił ze 20 w dlatego poszukałem elektronika. Kto wie ile idzie na niego. O ile się nie mylę prądnica daje około 40 krótka a długa około 60. Jeśli się mylę Embarassed poprawcie mnie Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 21:07, 17 Lis 2012    Temat postu:

Znam to genialne rozwiązanie. Naciskasz hamulec i motocykl gaśnie, bo ma za mało prądu na zapłon. Po czym po zatrzymaniu wystarczy odpalić motocykl i można jechać dalej. Kiedyś tak miałem w pożyczonym zaprzęgu, hamulec przedni był słaby a tylni gasił motocykl, urwałem kabel od aparatu stopu i tyle.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Sob 21:48, 17 Lis 2012    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Znam to genialne rozwiązanie. Naciskasz hamulec i motocykl gaśnie, bo ma za mało prądu na zapłon. Po czym po zatrzymaniu wystarczy odpalić motocykl i można jechać dalej. Kiedyś tak miałem w pożyczonym zaprzęgu, hamulec przedni był słaby a tylni gasił motocykl, urwałem kabel od aparatu stopu i tyle.
Wojtek

Przesadzasz Wojtku, ja tyle lat jeżdżę na 6V , z przodu 35W , z tyłu 21/5W i jeszcze nigdy nie zgasł Mi motocykl z powodu braku prądu, dobry akumulator, plus dobrze wyregulowany regler to podstawa, dodać do tego należy, dobry kontakt na wszelkich stykach, odpowiednią grubość przewodów i nie ma prawa się tak dziać. Jedyne odstępstwo, na jakie sobie pozwoliłem, to wyeliminowanie styku głównego stacyjki, poprzez zastosowanie przekaźnika, a żeby poprawić komfort, w zeszłym roku zbudowałem ,, żarówki'' na diodach i zastosowałem w oświetleniu wózka i pozycji z przodu, nie dlatego że musiałem , ale dla , jak już napisałem, komfortu, zawsze to jakieś 10W zaoszczędzone.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koltun_m




Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Francia Romans

PostWysłany: Sob 22:22, 17 Lis 2012    Temat postu:

nad tym właśnie ostatnio myślę. zostawić 6v przód H4 35W a pozycje na diodach, niestety w temacie lutowanie i tego typu to jestem noga.
Grzehu czy jakiś opis wykonania + kilka fotek był by możliwy ??? może artykuł na głównej ? Smile

a mi zawsze mówili że na zapłon liczyć 11W


Ostatnio zmieniony przez koltun_m dnia Sob 22:23, 17 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 22:56, 17 Lis 2012    Temat postu:

A widzisz co szkoła, to inna wersja.
A macie H4 pasującą do ruska? Bo na b20d czy jak to tam Junak ma, są halogeny, ale na ruską końcówkę?
A co do diodek, to sam już o tym myślałem i też by się przytulił.

A co do gaśnięcia, to ostatnie jazdy, tylko i wyłącznie po mieście, po kilkadziesiąt kilometrów i jakoś nic nie gaśnie, ani nie zwalnia. Jak klapek napisał, dobrze ustawiony regler, prądnica co ładuje, dobre aku, kable i styki i nic się nie ma prawa dziać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koltun_m




Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Francia Romans

PostWysłany: Sob 23:13, 17 Lis 2012    Temat postu:

więc wkład od żuka, trabanta czy janka i pasuje Razz

Ostatnio zmieniony przez koltun_m dnia Sob 23:14, 17 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin