Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

K-750 rodzaje bębnów / kół
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mrkubek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś

PostWysłany: Wto 17:57, 27 Lis 2012    Temat postu:

mam takowy jeden beben jak mateusz mówi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Wto 20:52, 27 Lis 2012    Temat postu:

obejrzyjcie jak macie te bez nadlewek przy otworach czy nie były czasem polereowane
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Śro 22:19, 28 Lis 2012    Temat postu:

Hej witam . Z racji tego ze sam jestem na etapie kompletowania czesci do mojej K750W temat kol przerylem juz chyba kilkukrotnie i to nie na jednym a na wielu forach i tak :
1958-1961 w modelu K750W bebny kol powinny byc bez zewnetrznych kalamitek ( zawieszenie oczywiscie wahacz ) . Od tegozsamego roku czyli od 1961 ( nie jest nigdzie okreslone dokladnie np miesiac ) wchodza stopniowo kola z bebnami z JEDNA KALAMITKA przy czym tarcza kotwiczna zostaje caly czas przystosowana do zawieszania wahaczowego ) . Do kiedy byly stosowane kola z bebnami z jedna kalamitka tego chyba nawet ruscy nie wiedza dodam ze mam jeszcze K650 ( nie Dniepr MT9 ) i tam tez sa kola z bebnami w ktorych jest jedna kalamitka . Proste masz tzw goly blok silnika ( pierwsze wydania ) kola ( bebny ) bez zewnetrznych kalamitek , blok z pelnym uzebrowaniem kolo misy olejowej , moga byc kola ( bebny ) z jedna kalamitka .
Pozdrawiam z krainy deszczowcow - dziej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 23:00, 28 Lis 2012    Temat postu:

dziej076 napisał:
blok z pelnym uzebrowaniem kolo misy olejowej
Pozdrawiam z krainy deszczowcow - dziej


Błąd, pierwsze miały blok bez użebrowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Śro 23:04, 28 Lis 2012    Temat postu:

dziej076 napisał:
Hej witam . Z racji tego ze sam jestem na etapie kompletowania czesci do mojej K750W temat kol przerylem juz chyba kilkukrotnie i to nie na jednym a na wielu forach i tak :
1958-1961 w modelu K750W bebny kol powinny byc bez zewnetrznych kalamitek ( zawieszenie oczywiscie wahacz ) . Od tegozsamego roku czyli od 1961 ( nie jest nigdzie okreslone dokladnie np miesiac ) wchodza stopniowo kola z bebnami z JEDNA KALAMITKA przy czym tarcza kotwiczna zostaje caly czas przystosowana do zawieszania wahaczowego ) . Do kiedy byly stosowane kola z bebnami z jedna kalamitka tego chyba nawet ruscy nie wiedza dodam ze mam jeszcze K650 ( nie Dniepr MT9 ) i tam tez sa kola z bebnami w ktorych jest jedna kalamitka . Proste masz tzw goly blok silnika ( pierwsze wydania ) kola ( bebny ) bez zewnetrznych kalamitek , blok z pelnym uzebrowaniem kolo misy olejowej , moga byc kola ( bebny ) z jedna kalamitka .
Pozdrawiam z krainy deszczowcow - dziej

co tak krzyczysz że z jedną kalamitką? a widział ktoś kiedyś z dwiema?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 23:08, 28 Lis 2012    Temat postu:

To w ogóle jakieś marne informacje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzycho




Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łoś

PostWysłany: Śro 23:19, 28 Lis 2012    Temat postu:

Tadzioch - ewidentnie przyszło mi to przez myśl,że te nadlewy mogły zostać zeszlifowane ale to raczej tak nie wygląda,żadnych śladów mogących świaczyć,że ktoś przy tym gmerał.

Samych bębnów z kalamitką też są dwa rodzaje i różnią się właśnie nawierconym otworem. W jednych otwór jest mniejszy i owalny,a w drugich większy i "ścięty" od strony ośki. To już na pewno nie jest przypadek,ewidentnie fabryczna robota Smile


Ostatnio zmieniony przez krzycho dnia Śro 23:23, 28 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Śro 23:32, 28 Lis 2012    Temat postu:

Klapek gdzie blad????
Proste masz tzw goly blok silnika ( pierwsze wydania ) kola ( bebny ) bez zewnetrznych kalamitek ...itd
Tadzioh widzial ktos z dwiema ...itd oj zapewne jeszcze nie raz rosyjska mysl techniczna nas zaskoczy heeheeeeee a ten epizod z duzymi literami to przypadek pisalem z komorki i nie zauwazylem ojtamojtam heeheeeheeee


Ostatnio zmieniony przez dziej076 dnia Śro 23:38, 28 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Śro 23:36, 28 Lis 2012    Temat postu:

napiszcie ten doktorat jak należy, uwzględnijcie także bębny z miejscem na kalamitke lecz nie nawiercone pod nią, na bank przez jakiś czas wychodziły takie, bo za często je spotykałem aby była to tylko niedoróba
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Śro 23:44, 28 Lis 2012    Temat postu:

Ujme to tak do 1961 roku( brak dokladbych danych konkretny miesiac ) a wiec do pierwszego ( prawdopodobnie ) ulepszenia K750W stosowane byly napewno bebny kol bez zadych kalamitek na zewnatrz ( popatrzcie na zdjecia w bibliotece ) .W tymze samym roku 1961 zaczeto stosowac bebny z jedna kalamitka na zewnatrz ( moja Kaska jest z wrzesnia 1961 i tak wlasnie miala ) .Jesli o inne szczegoly trypu bebny z otworwm ale bez kalamitki niech wypowiedza sie madrzejsi ja nie widzialem takich wiec nic nie powiem .

Ostatnio zmieniony przez dziej076 dnia Czw 22:06, 29 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 8:04, 29 Lis 2012    Temat postu:

dziej076 napisał:
Ujme to tak do 1961 roku( brak dokladbych danych konkretny miesiac ) a wiec do pierwszego ( prawdopodobnie ) uleprzenia K750W stosowane byly napewno bebny kol bez zadych kalamitek na zewnatrz ( popatrzcie na zdjecia w bibliotece ) .W tymze samym roku 1961 zaczeto stosowac bebny z jedna kalamitka na zewnatrz ( moja Kaska jest z wrzesnia 1961 i tak wlasnie miala ) .Jesli o inne szczegoly trypu bebny z otworwm ale bez kalamitki niech wypowiedza sie madrzejsi ja nie widzialem takich wiec nic nie powiem .


Kto ma ci edytowac tego posta?
Nie było czegoś takiego jak "pierwsze ulepszenie"
A sprawa jest smarowniczek jest prosta.
Najpierw smarowniczka w środku. Później na zewnątrz. Następna to większe bębny o innym profilu z kalamitką zachowaną na zewnątrz. Kolejne ciecie kosztów i rezygnacja ze smarowania bez rozbiórki. I zmiana technologiczna w odlewaniu- bębny z trzema otworami na obwodzie.

Bęben ze śladem po frezie ale bez otworu i smarowniczki mam. Stan idealny. Zamienię na płaski ze smarowniczką.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wilku




Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 12:44, 29 Lis 2012    Temat postu:

No dobra... Do czego są te 3 dziury?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Czw 13:14, 29 Lis 2012    Temat postu:

Prince znow sie czepiasz szczegolow ja napisalem ---- a wiec do pierwszego ( prawdopodobnie ) ulepszenia----- zaznaczam slowo prawdopodobnie ulepszenia .Zreszta czy zmiana starego typu bebnow na nieco nowszy typ czy to nie w jakims stopniu ulepszenie ????Nie pisalem zmodernizowanie a prawdopodobne ulepszenie , a to znaczaca roznica ,ale ok zapomnijmy .Tak czy inaczej w 1961 roku chlopaki z KMZ nieco namieszali i zapewne nikt nigdy nie dojdzie do ladu dokladnie rocznikowo po 1960 jakie byly te bebny .Zobacz chociazby gadole wozka bocznego niby wozek bocznu od K 750 W a jednak znaczaco rozne dwie konstrukcje i to do 1961 roku ,pozniej bylo juz roznie jak leci .Pozdrawiam dziej

Ostatnio zmieniony przez dziej076 dnia Czw 22:07, 29 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 21:50, 29 Lis 2012    Temat postu:

ulepSZanie - nic Ci błędu nie podkreśla? Aż oczy bolą... Wink

@Wilku - też się zastanawiam po co to, mam takie jedno w zaprzęgu i jak coś mnie natchnie to je zmienię na ideowo słuszne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Czw 22:09, 29 Lis 2012    Temat postu:

Nic mi bledu nie podkresla bo nie mam polskiej klawiatury a ostatnio zastosowane spolszczenie wyprawialo takie rzeczy ze az sie nie chce pisac wiec je dezaktywowalem .Ot uroki nowego Windowsa . OK poprawione i juz powinno byc dobrze .

Ostatnio zmieniony przez dziej076 dnia Czw 22:11, 29 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin