Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

k-750 2 w 1
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borys




Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 20:59, 12 Mar 2013    Temat postu: k-750 2 w 1

Witam bardzo serdecznie, jestem nowym posiadaczem 2 motorów k-750. Mam ogromny szacunek do wszystkich użytkowników tego forum. A trochę różnych poczytałem. Proszę o pomoc w identyfikacji sprzętu i podpowiedz co najlepiej z nim zrobić? Mój cel z 2 zrobić jeden fajny sprzęt. Foto:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Borys dnia Wto 21:14, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 21:11, 12 Mar 2013    Temat postu:

Robić, robić, bo ładna bardzo, tylko przód będziesz potrzebował taki jak ktoś wklejał linki w temacie o ogłoszeniach. Jest parę patentów do wywalenia, ale ogólnie materiał na ładną Kasię niezły.
Zaraz Cię uświadomią Koledzy patrząc na tą jedyną fotę co tam masz nieoryginalne.

Ale czaderski patent na wahaczyki... taki pierwszy raz widzę Wink. To nie fufemkowe/wieśkowe amorki?


Ostatnio zmieniony przez Rura dnia Wto 21:12, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Wto 21:29, 12 Mar 2013    Temat postu:

Ka Kaśka która ma nieruszane zawieszenie na krótkim wahaczu ma do wymiany kierownicę, np. z tej drugiej (ta jedna kierownica, to zupełnie jakiś kosmos). Ponadto do tego zawieszenia pasowała by inna lampa, której nie posiadasz, z pierwszej Kaśki, czyli z ostatnich Emek.
Z drugiej to można późniejszą Kaśkę zrobić. Wywalić to zawieszenie i dokupić nowszego typu. Tylna lampa też do wywalenia.
Będą dwie piękne maszyny, tylko roboty podwójnie Laughing
A jeszcze skrzynie należałoby podmienić, tzn zamienić w zależności która ma być starsza.


Ostatnio zmieniony przez GABE dnia Wto 21:32, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borys




Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 21:38, 12 Mar 2013    Temat postu:

Tak, dzięki, ale myślę jednak o jednej, tym bardziej tylko na jedną mam dokumenty.Rozumiem ze lepiej zostawić skrzynie biegów "starszą"?

Ostatnio zmieniony przez Borys dnia Wto 21:40, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borys




Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 21:47, 12 Mar 2013    Temat postu:

Mój wujek miał od nowości "pierwszą"k-750 rok ok. 61, pamiętam ze lampę miał już od starszej Kaśki. Uczył mnie jeździćSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 21:50, 12 Mar 2013    Temat postu:

Ten zawias z przodu- kosmos ;D

A w ogóle to trzymam kciuki. Fajne kachy. Lampa z dachem występowała z zawiasem wahaczykowym . Tylko na końcu produkcji. Wiec nie ma potrzeby żeby koniecznie wymieniać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borys




Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 21:58, 12 Mar 2013    Temat postu:

Widziałem amortyzator na przodzie tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Trochę podobny:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borys




Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 22:13, 12 Mar 2013    Temat postu:

Powiedzcie proszę coś na temat wózka:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Śro 19:17, 13 Mar 2013    Temat postu:

Borys - z tych Twoich zdjęć to ciężko coś wypatrzyć i nie wiadomo który motocykl jest którym. Najlepiej gdybyś zamieścił zdjęcia z tych samych ujęć i zaznaczył 1, 2 lub coś w tym stylu. Ale właściwie to nie ma znaczenia. Najważniejsze abyś sam wiedział co jest co. Tutaj i na stronie kolyaska w dziale biblioteka masz mnóstwo rysunków. Sam musisz porównać i odpowiedzieć sobie na zadane pytanie. Mnie te zdjęcia przypominają to:








Cool chyba przesadziłem z wielkością zdjęć Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borys




Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 19:22, 13 Mar 2013    Temat postu:

Super, dziękuje, na pewno skorzystam. Tyle razy oglądałem te foto ze już odróżniam bez zastanowienia. Zrobię porządek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borys




Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 19:26, 13 Mar 2013    Temat postu:

Mam takie pytanie- na kole pierwszego motoru(z kompletnym wózkiem) widoczne są wzmocnienia-na kole wózka i tylnym-napędowym? O co chodzi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Śro 19:27, 13 Mar 2013    Temat postu:

Tutaj są piękne zdjęcia z epoki. Zrób coś na ten wzór Wink





i nikt Ci nie powie, że masz kundla Cool

To są rozpieraki koła, wymysł ostatnich lat, które wypierdziel.
Jak koło jest dobrze wycentrowane i szprychy naciągnięte (a powinno się co jakiś czas sprawdzać) to zupełnie zbędny wynalazek.
Ale niektórzy stosują i sobie chwalą.


Ostatnio zmieniony przez GABE dnia Śro 19:32, 13 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borys




Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 19:31, 13 Mar 2013    Temat postu:

Smile Chętnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borys




Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 21:37, 30 Maj 2013    Temat postu:

Witam, zabieram się za remont mojego motorka. W tej chwili myślę o piaskowaniu i od razu malowaniu. Mam pytanie: czy warto pomyśleć o cynkowaniu? Motor przygotowuję dla siebie. Kolor- jak najbliżej oryginalnego- jak na foto, czarny mat? Jeżeli ktoś będzie łaskaw proszę o numer wg RAL. Co z gruntem -akrylowy? Proszę o podpowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziubek25077




Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pią 5:29, 31 Maj 2013    Temat postu:

To co trzeba ocynkuj i chromuj, broń Boże nie maluj wszytskiego na zielono lub czarno, bo osobiście nie moge patrzeć na te pseudo militarki z allegro.
Wyjdzie drożej ale nie bedziesz żałował Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin