Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Akumulator Dniepr z rozrusznikiem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Wto 20:02, 07 Kwi 2015    Temat postu: Akumulator Dniepr z rozrusznikiem

Ma ktoś pojecie jaki powinien być oryginalnie akumulator w Dnieprze z oryginalnym rozrusznikiem?Spotkał się ktoś z czymś takim?Chodzi mi o parametry . Motor jest , rozrusznik tez, ale akumulator wyjęty i nie wiadomo co tam było...Za wszelkie sugestie typu pomierz wymiary i coś dobierz z góry dziękuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 20:10, 07 Kwi 2015    Temat postu:

Mesle ze jak zapodasz taki 18Ah ala żelowy bo to jest kwasowy suchy -zalewa sie go i wnika kwas w włókninę i nic w nim nie pływa haha.
Mam taki w silniku bmw wiec dnieprem zakreci bez problema.
Powrót do góry
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Wto 21:14, 07 Kwi 2015    Temat postu:

Jest coś o tym w opisie "Eskorta", chyba Smile Podaj parametry rozrusznika (bo nie mam takich danych), to dobierzemy ci parametry akumulatora.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Wto 21:18, 07 Kwi 2015    Temat postu:

brzytwa napisał:
Jest coś o tym w opisie "Eskorta", chyba Smile Podaj parametry rozrusznika (bo nie mam takich danych), to dobierzemy ci parametry akumulatora.


Motor na Ukrainie , a ja w Polsce...Chce jechac na poczatku maja , i chciałem pojechac z akumulatorem żeby go spróbowac odpalic...Stary akumulator poprzedni własciciel wyrzucił....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 5:45, 08 Kwi 2015    Temat postu:

Tak dla wiadomości w BMW rozruszniki boscha to porazka bo wolno kręcą dlatego najlepiej zawsze zmienic na valeo.
Powrót do góry
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 486
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Śro 17:28, 08 Kwi 2015    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
Tak dla wiadomości w BMW rozruszniki boscha to porazka bo wolno kręcą dlatego najlepiej zawsze zmienic na valeo.


Dawid a tu to się możesz bardzo rozczarować.Ja akurat wywaliłem te VALNĘŁO Laughing ,bo jak sama nazwa mówi się akurat rozje...ło. Od temperatury puszcza klej i odklejają się magnesy na stojanie i nie jest to jedyny mój przypadek Crying or Very sad .W aucie ten rozrusznik jest z boku i nie łapie takiej temperatury,a w BMWi jest jak na patelce Crying or Very sad ą w szczególności w rusku który i tak ma ciężej z chłodzeniem ,bo nie masz takiej prędkości przelotowej.Fakt lepiej kręci,potrzebuje mniej prądu,jest lżejszy i tańszy w serwisie.W moich BMW mam założone boscha po czyszczeniu i przeglądzie jeden kręci na aku YUASA 17Ah żelowym w R100 z centralki telefonicznej gdzie oryginalnie powinien być kwasowy 32Ah już 3 rok i na pewno jeszcze ten przeżyje.A w MW też mam z centralki żelowy z tym że większy w koszu jakieś 21-23Ah.A WARTE oryginalną z BMW wsadziłem do kosiarki Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 20:45, 08 Kwi 2015    Temat postu:

No wlasnie o prąd chodzi i ze wolniej kręci i pozera prady.Wlasnie teraz robilem cala kapitalke r100na zeliwniakach i z przerywaczem i rozrusznik bosch tez od razu .Wszystko bylo zepsute w tym silniku prowadnice ,pierscienie i gniazda tez.Pali od strzala i pieknie tyka i rozrusznik po naprawie juz tez kręci ale nie tak jak valeo.
Zreszta zobacz na alleeee ze handlarze silnikami bmw itd.sprzedaja bosche po 300zl a valeo jest moze jeden lub dwa.Powod????? JAk wyżej.
Powrót do góry
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 486
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Czw 18:33, 09 Kwi 2015    Temat postu:

Dawid ,a powiedz po co ma szybciej kręcić przecież jak dobry motor ma tylko tłokami ruszyć Wink Te rozruszniki są powszechnienie montowane w francuzach,oplach i sa tanie jak barszcz tu masz przykład i wcale nie najtańszy [link widoczny dla zalogowanych] jak chcesz więcej to wpisz na allegro rozrusznik valeo d6ra.Na forum Dwuzaworowym dobrej opinii nie mają każdy woli jednak boscha ,bo jest porostu nie do zajeb..a ,pojeździsz sam się przekonasz.Cena 300 za boscha to jest normalka.

Ostatnio zmieniony przez Steegen dnia Czw 18:38, 09 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 21:27, 09 Kwi 2015    Temat postu:

A zapali Ci r100 na boschu na 20 stopniowym mrozie???????? Smile))))))))) bo jestem ciekawy.
Powrót do góry
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 6:19, 10 Kwi 2015    Temat postu:

Na mrozie -20 po nocy "pod chmurką" bez dodatkowych zabiegów typu podgrzewanie miski olejowej nie zapala żadna beema. Sprawdzone i potwierdzone. Jedyne sprzęty, które zapalają bez problemu, to ruski. Jak ktoś nie ma w BMW kopniaka, to już pozostaje mu odpalenie "na zaciąg".
https://www.youtube.com/watch?v=anG6lu8VSq8 troszkę widać od 1:27, jak to wygląda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 9:43, 10 Kwi 2015    Temat postu:

Intruder juz przy minus 5 w nieogrzewanym garazu ciężko mial zapalic lub w ogóle nie zapalił.Kopajka musi byc w każdym rucholu:))))
Powrót do góry
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 486
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Pią 17:31, 10 Kwi 2015    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
A zapali Ci r100 na boschu na 20 stopniowym mrozie???????? Smile))))))))) bo jestem ciekawy.

W tym roku odpalałem ruska przy -17,bo większego mrozu u nas nie było,który stał w blaszaku.Oczywiście przy takim mrozie kontrolki to tylko się żarzyły ,ale podpiąłem rozruch i po trzech obrotach odpalił.Z kopajki nie chciał bo z oleju zrobił się kit i dopiero po 5min. trzymania na sprzęgle jak się to troszku rozgrzało wróciło wsio do normy.Ogólnie jest tak jak Brzytwa pisze BMW na mrozie ma ciężko i na pewno nie jest to wina rozrusznika czy aku( oczywiscie aku sprawne)Według mnie to wina gaźników .Bingi nie zostały przewidziane do takich temp.Kolega kiedyś miał w Dnieprze silnik z R 65 na gaźnikach polskich pegazach,bo mu się taki golas trafił i mu przeszczepiliśmy z SHL-ki.Paliło to miód malina nawet w wielkie mrozy jak rusek nie mniej nie wkręcało to się tak na obroty jak powinno.Po jakimś czasie dorwał bingi i po założeniu czar prysł gorzej palił ale jak się rozgrzał to był już ogień


Ostatnio zmieniony przez Steegen dnia Pią 19:08, 10 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin