Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak spadać to z wysokiego konia... mój pierwszy rusek
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 8:37, 21 Paź 2014    Temat postu:

meter30 napisał:
Nie miał jak zmierzyć w środku cylindra, przyłożył suwmiarkę u góry, tam gdzie jest próg i wskazało 78,20 coś tam.

Coś Ci się chyba pomyliło - nie byłeś u szlifierza, to był raczej cukiernik, może piekarz... Smile
Średnicówka kolego - suwmiarką, nie zmierzysz cylindra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Wto 9:24, 21 Paź 2014    Temat postu:

Użył suwmiarki elektronicznej z wyświetlaczem o dokładności 0,01mm. Nie używał średnicówki (Drogowa Trasa Średnicowa Wink) ani mikrometru. Trzeba innego szlifierza chyba szukać, bo pierwsze wrażenie niezbyt...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 9:30, 21 Paź 2014    Temat postu:

meter30 napisał:
Użył suwmiarki elektronicznej z wyświetlaczem o dokładności 0,01mm. Nie używał średnicówki (Drogowa Trasa Średnicowa Wink) ani mikrometru. Trzeba innego szlifierza chyba szukać, bo pierwsze wrażenie niezbyt...


Albo mu sie nie chcialo ustawiac srednicówki heheheh.Wiekszosc ustawia na mikrometr co nie ejst do konca prawidlowe bo powinno sie na stosie plytek wzorcowych skreconych w uchwycie.
Powrót do góry
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Wto 10:12, 21 Paź 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

A to co są za tłoki? miał ktoś z nimi do czynienia?


Ostatnio zmieniony przez meter30 dnia Wto 10:16, 21 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 10:23, 21 Paź 2014    Temat postu:

Almot pewnie.
Ja poszedłem w tuleje z Krotoszyna + oryginalne tłoki 126p. Jest kilku, którzy to jeszcze azotują Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 10:24, 21 Paź 2014    Temat postu:

Almot Smile))))) tylko firmy nie pisze.Od niego mozesz wyrwac dobre pierscienie z derdy jak jeszcze ma.
Powrót do góry
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 10:26, 21 Paź 2014    Temat postu:

Klapek kolega musi sie sparzyć tym co chce zakupic ,przeplaci ze 2 razy i wkoncu kupi to co trzeba Smile))) .Hehehehe

Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 10:26, 21 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Śro 2:22, 22 Paź 2014    Temat postu:

Chyba bedzie powtórka z Odzia...A własnie cos zamilkł....chyzby szukał smaru?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Wto 21:33, 04 Lis 2014    Temat postu:

Trochę przychorowałem i musiałem zostawić ruska. Teraz znalazłem chwilę i stan wygląda tak - cylindry pomierzone u dobrego szlifierza, zamówione tłoki almot, wał wyjęty, w tym tygodniu będzie wysłany do Iławy, 70% motocykla rozebrane do piaskowania. Zostało zdjąć przodek, opony itp. Silnik nie był nigdy otwierany - tłoki ruskie nominały, na śrubach trzymających dekiel pod kołem zamachowym była plomba, tzn drut przeciągnięty przez wszystkie śruby, może pełni on rolę jakiegoś zabezpieczenia przed samoczynnym odkręceniem, nie wiem czy trzeba go z powrotem przeciągać przy składaniu, ponadto brak jakichkolwiek śladów otwierania. Najwięcej czasu zeszło mi paradoksalnie nad wyjęciem wału z bloku, obracałem nim we wszystkie strony z godzinę, aż w końcu nie wiem jak sam wyskoczył Wink

Czekam na tłoki i cylki idą na 2 szlif, z piaskowaniem jestem umówiony, podobnie z wałem zakupiłem też błotnik kosza bo stary był pognity.

Powiedzcie mi panowie skąd wziąć ruskie pierścienie? Bo na necie nigdzie tego nie ma, a w zestawie z tłokami dostaję pierścionki o których czytałem różne opinie tzn, że szybko zużywają tuleję
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Wto 22:43, 04 Lis 2014    Temat postu:

nie bierz żadnych ruskich pierścieni bo to shit. zamów sobie od blusa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Wto 23:00, 04 Lis 2014    Temat postu:

do ruskiego żeliwa niech bierze ruskie (puki może), a ty meter30 szukałeś chociaż tych pierścieni? bo dam se obciąć penisa że każdy allegrowy handlarz ma te co szukasz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 23:33, 04 Lis 2014    Temat postu:

Nawet ja mam chyba drugi szlif. Lezą ze dwa lata. Ruskie żeliwo- ruskie pierścienie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Śro 15:07, 19 Lis 2014    Temat postu:

Ciąg dalszy zmagań i kolejne pytania. Cylindry zrobione, podobno na pasowanie 7 setek, chyba trzeba będzie z tym uważać. Ruskie pierścienie zamówione na forum, przy okazji tłumiki rybki kupiłem na redmotorz i dziś odebrałem paczkę z wałem od H. Lubińskiego - luzów nie ma, ale jedna rzecz nie napawa optymizmem...
[link widoczny dla zalogowanych]
Czytałem kiedyś temat Odzia nt pana Lubińskiego i narzekał na tulejki korbowodów, w związku z tym miałem pewne obawy, ale było więcej pozytywnych zdań niż negatywnych więc się na niego zdecydowałem. Co o tym sądzicie?

Jestem człowiekiem który nie lubi robić z igły widły, więc jeśli to ma jeździć i się nie rozpadnie to składam silnik i nawet do gościa nie będę dzwonił, ale jakby miało się rozpaść to przecież za coś zapłaciłem pieniądze i mam prawo wymagać


Ostatnio zmieniony przez meter30 dnia Śro 15:08, 19 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 15:09, 19 Lis 2014    Temat postu:

Nie wierzę, że Lubiński przesłał Ci taki wał - szok...
Dzwoń do Niego i niech poprawia - tak nie może być!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Czw 22:53, 20 Lis 2014    Temat postu:

a więc mam odpowiedź gdzie będę robił swój wał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin