Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźniki k302 zestaw naprawczy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciu4




Dołączył: 07 Paź 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:43, 29 Cze 2015    Temat postu: Gaźniki k302 zestaw naprawczy

Witam mam w swojej kaśce gaźniki k 302 ostatnio próbowałem je regulować i jeden ładnie mi się udało natomiast drugi bez szans brak jakiej kolwiek reakcji na kręceniem śrubą od wolnych obrotów. I tu moje pytanie czy takowy zestaw coś pomoże [link widoczny dla zalogowanych] , dodam że no spalanie też zabójcze ponad 10 ciągnie. Może lepiej w nowe gaźniki zainwestować?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 2583
Przeczytał: 31 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 21:03, 29 Cze 2015    Temat postu:

Wolne obroty reguluje się podparciem przepustnicy, na dodanie gazu też nie reaguje?
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciu4




Dołączył: 07 Paź 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:46, 30 Cze 2015    Temat postu:

No z tego co wiem i to co znalazlem na temat regulacji to najpierw wkrecam srube przepustnicy tak aby uzyskac wyzsze obroty i nastepnie sruba wolnych obrotow ustawialem aby uzyskac w miare niskie i rownomierne obroty no i wlasnie nie reaguje gdy nia krece.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Wto 14:55, 30 Cze 2015    Temat postu:

Ja mam K301 gaźniczki, dokupywałem do nich ten sam zestaw naprawczy i w miarę ładnie pracuje silnik na tych gaźnikach. Przypuszczam, że dając ten zestaw nie pogorszysz pracy silnika. U mnie to nie było śrubek regulacyjnych, a w pływakach były dziury, dlatego kupiłem ten zestaw, a nie dlatego, żeby lepsza regulacja była.

Jeden gaźnik u mnie też nie reaguje na śrubkę od składu mieszanki, a drugi ledwo ledwo, ale ja ustawiałem wysokością ilglicy i wysokością przepustnicy do uzyskania brązowej suchej świecy, więc jak świeca ma taki kolor to jest git. A spalanie też koło 10 z koszem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 2583
Przeczytał: 31 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 21:43, 30 Cze 2015    Temat postu:

No taaaak. Skład ustawiasz na 1,5 obrotu, następnie ustawiasz obroty na podparciu przepustnicy. Można zmienić skład aby zwiększyć obroty i korygować podparciem przepustnicy. Jednocześnie trzeba sprawdzać reakcję na dodanie gazu i luz na linkach. Optymalnie do tego zrobić podpięcie pod wakuometry i synchronizować oba piece. Regulacja gaźników wymaga pewnej wprawy, może lepiej poprosić kogoś kto ma o tym pojęcie.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 12:25, 01 Lip 2015    Temat postu:

Mam pytanie do Was przy tej okazji. Zbytnio nie znam się na gaźnikach ale ustawiłem je tak mniej więcej równo. Słychać wprawdzie różnicę w dźwięku po ściągnięciu fajki z jednego cylindra. Czy mogę albo da się je ustawić za pomocą urządzenia które mierzy obroty na silniku, podłączyć do jednego cylindra, potem drugiego żeby ustawić takie same. Czy takie coś się uda czy może źle myślę?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3459
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 17:27, 01 Lip 2015    Temat postu:

Michel18 napisał:
Mam pytanie do Was przy tej okazji. Zbytnio nie znam się na gaźnikach ale ustawiłem je tak mniej więcej równo. Słychać wprawdzie różnicę w dźwięku po ściągnięciu fajki z jednego cylindra. Czy mogę albo da się je ustawić za pomocą urządzenia które mierzy obroty na silniku, podłączyć do jednego cylindra, potem drugiego żeby ustawić takie same. Czy takie coś się uda czy może źle myślę?


Uda. Ale nie będzie to świadczyło o poprawnej regulacji. Lepiej tak niz w ogóle, ale podobny wynik osiągniesz licznikiem włączając czwórkę z tylnym kołem w górze paląc po kolei na każdym z garów.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Śro 17:29, 01 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin