Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co dzisiaj zrobilem dla swojego RUCHOLKA ????:))))
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 52, 53, 54  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 23:00, 22 Gru 2013    Temat postu:

Nie będe polemizował bo nie ma sensu, ale sam sobie zaprzeczasz.Czyli w/g Ciebie wałek jest wykonany z róznych materiałow, w róznym miejscu na każdej krzywce jest inny skład.Mniejsza z tym zgońmy na Ruskich na ich chuj.....ą technologię utwardzania bo na kogo innego możemy zgonić.Fakt że robią lipę do kwadratu, ale nie sądze zeby wsypywali wałki do utwardzania wiaderkiem albo wrzucali łopatą do pieca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 7:15, 23 Gru 2013    Temat postu:

Napisalem Ci jakie moga wystepowac wady ogolnie i nie tylko na walkach a jak nie siedzisz w temacie to nie do konca wiesz o czym pisze i jak sie zachowuja materialy i caly proces hartowania ,naweglania itd.Węgiel nie zawsze wnika rowno idealnie we wszystkie miejsca.Setki razy mierzylem twardosci sworzni po naweglaniu i nie we wszystkich miejscach bylo idealnie równo.Ja w tym siedze na codzien i od kilkunastu lat.Wiem ze nie tylko TY ciagle lubisz mi docinac i krytykowac ale juz do tego przywyklem:))).
Powrót do góry
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pon 20:27, 23 Gru 2013    Temat postu:

j35 napisał:
...Mniejsza z tym zgońmy na Ruskich na ich chuj.....ą technologię utwardzania bo na kogo innego możemy zgonić.Fakt że robią lipę do kwadratu, ale nie sądze zeby wsypywali wałki do utwardzania wiaderkiem albo wrzucali łopatą do pieca.

nauka radziecka zna różne przypadki ha ha
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pon 21:22, 23 Gru 2013    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
W silniku mam od Swiatka normalny walek na ktorym zrobilem juz 21 tys km i naprawde smiga rewelacja.Mialem okazje wyjac ten walek jak mi wal korbowy pekl po 11tys km i wygladal naprawde idealnie.Tylko na wzniosach byl ledwo co wyblyszczony .
Ale jak w 126p robielm silniki na rajdowe to walek mi zjadlo po 40 tys km.[/URL]

No i masz odpowiedź. 21 tysięcy to może i SHLka zrobić, ale podobno Świątek robi różne super - wałki do również do samochodów. Mój strucel z logo Audi ma już 22 lata i 380 tysięcy na zegarze i dam sobie łapę uciąć, że raczej wałek w nim był nawęglany. Niestety, w Polsce jesteśmy skazani na takich fachowców, bo nie ma konkurencji. A te bzdurki z netu o tym, jakie to azotonasiarczanie jest zajebiste to można sobie w buty wsadzić. Popychacze w rusku pracują we mgle olejowej, więc gdzie tam jest tarcie suche? Może pierwsze parę sekund po starcie. Proces azotonasiarczania Politechnika Łódzka robiła usługowo już 10 lat temu. Takie wtedy miałem pomysły, żeby w tej technologii i wał korbowy do Dniepra zrobić i popychacze i wałek rozrządu, ale mnie jeden pan doktor wyprostował.
Zresztą, jak to jest takie hi-tech, to wiecie, co? Zamiast nawęglać czopy w wale korbowym w dolniaku dajmy je do azotonasiarczania - będzie taniej i szybciej!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 21:40, 23 Gru 2013    Temat postu:

Ale ja nie mowie ze to niby mega najlepsze walki .Odnosnie Audi i Vw to znam te auta od podszewki i wiem co i jak.Walki sa pewnie tak robione bo po naweglaniu trzeba szlifowac i polerowac a na tych walkach po azotonasiarczaniu nie widac szlifowania a tym bardziej polerowania:))).
Jednak jak cos w rucholu wytrzyma 20 tys lub wiecej to mozna uwazac ze to byla dobra czesc a taki przebieg to niektorzy robia za 20 lat lub wiecej haha:)))).W starych silnikach vw walki po 500tys wygladaja idealnie:))).
Jednak ja wole kupic Swiatka walek bo wiem ze jest prosty i dobrze wykonany a z radzieckimi roznie bywalo z tego co czytalem bo osobiscie sie nie spotkalem zeby byl taki mega zly.
Walki robi jeszcze Kalurza itd z tego co pamietam z czasów przerabiania silników w 126p hihi.

Tu jest kilka kontaktow firm co robia walki sportowe itd:))

Kontakty do producentow walkow:
ŚWIĄTEK - WAŁKI ROZRZĄDU
85-378 Bydgoszcz, ul. Żywiecka 3, tel./fax (052) 379 66 05, tel. 379 87 20
[link widoczny dla zalogowanych]

KAŁUŻA MOTORSPORT
25-135 Kielce, ul. Sobieskiego 101, tel. (041) 361 52 48, 090 336 308, fax (041) 361 72 96

IRECO MOTORSPORT
43-318 Bielsko-Biała, ul. Matowa 17, tel. (033) 82 141 33, 0 605 749 008
[link widoczny dla zalogowanych]

HALCZYŃSKI (REWAR s.c. )
ul.Grzegorzecka 43 Krakow telefon 0-12 429-56-95
Otwarte Pn.-Pt. 10:00 - 19:30 Sob. 11:00

HEINRICH
51-421 Wrocław
ul. Rakowa 56
tel 071 325 43 67


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 22:22, 23 Gru 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Wto 19:21, 31 Gru 2013    Temat postu:

Silnik
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po robocie triumfalny łyk
każdemu według zasług
[link widoczny dla zalogowanych]
kolega profss pacierza i browara nigdy nie odmawia
Ta tuleja jest po azotowaniu i honowaniu diamentowym nowa w temacie azotowanie cylindrów kol. profs wkleja właśnie zdjęcia cylindrów po przebiegu około 1400 km


Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Pią 20:11, 03 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 20:08, 31 Gru 2013    Temat postu:

Superowo:)))) teraz tylko czekamy na sprawozdanie z testów drogowych:)))
Powrót do góry
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 22:11, 02 Sty 2014    Temat postu:

Odebralem dzisiaj sportowy walek do dolniaka 34160 od Swiątka.W porównaniu do oryginalnego ma szersze krzywki na wzniosach czyli bedzie dluzej utrzymywal w otwarciu zawory ssace i wydechowe .Co mi sie nie podoba w tym walku to to ze juz drugi raz sie spotkalem ze za luzno wchodzi kolo rozrzadu i mogliby tam z 0,05mm robic wieksza srednice ale wiadomo ze kolo juz tez nie jest nowe Smile)).Dodatkowo dam na klej do polaczen pasowanych i bedzie gitares.W tym miejscu kolo zawsze wciaskalem na prasie i szlo bardziej ciasno ale ogolnie jest w granicy dopuszczalnej:))).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 22:13, 02 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Czw 23:31, 02 Sty 2014    Temat postu:

ja na tym wałku jeżdżę od września będzie coś koło 3000, na początku tego tematu dałem zdjęcie porównawcze z ruskim wałkiem i tam wyraźnie widać różnice w kształcie krzywek (a wysokość to 37,2), ogólnie to dupy nie urywa ale sporo spada zużycie paliwa. u mnnie było nie mierzone ale używane koło wchodziło mocno ciasno w porównaniu z czterema innymi ruskimi wałkami jakimi się bawiłem...

Ostatnio zmieniony przez Michal_ dnia Czw 23:39, 02 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 23:54, 02 Sty 2014    Temat postu:

Moze taki sie trafil .Ja tylko przymierzylem recznie i na 2/3 pasownie a reszte juz trzeba wcisnac.Wazne ze bedzie oki.A jakie masz tloki,gazniki,zaplon itd????
Powrót do góry
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pią 0:09, 03 Sty 2014    Temat postu:

silnik robiłem rok temu, w lutym wyjechał na drogę , almot 79mm ( chyba 4 szlif) był robiony z pasowaniem na 8-9 setek , ale oczywiście w lecie się lekko przytarł, zapłon to ukraiński elektro, gaziory to przerabiałem od starych szuflad, przez pare chinskich k68 z których jeden komplet chodził bez problemu a drugi z oporem ale dało się je ustawić po męczarniach, teraz mam pz28d w dolniaku i mi się najbardziej podobają, ale wszystkie dawały radę tylko inaczej się je regulowało, ALE trzeba w gaźnikach regulować wszystko, a nie tylko śrubkami kręcić!

będę robił przegląd silnika na dniach to pokarzę na forum, a najbardziej mnie ciekawi ile mi paciorki cylków zjadły!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 6:57, 03 Sty 2014    Temat postu:

Odnośnie almotów to sie juz nie wypowiadam bo podziekowalem ostatecznie ja zobaczylem przytarcie na luzie 0,14 mm.
Poprostu jak ktos nie jezdzil na maluchu to sie nie przekona ze na tym chodzi o niebo lepiej.Regulacje zaplonu i gazników musza byc doprowadzone u mnie do jak najlepszego ustawienia i wtedy otrzymam odpowiedni efekt który mnie zadowoli szczegolnie w zakresie wysokich obrotów Smile))
Powrót do góry
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pią 13:32, 03 Sty 2014    Temat postu:

ja almoty założyłem bo nie było wtedy poruszanej kwestii że to lipa, czyli wszyscy chwalili i każdy pewnie głaskał manete, na RM ze dwa lata temu nawet czytałem że niby ktoś na 0,06 pasowanie zrobił i mu pięknie latało, co dziś mnie bawi i daje obraz podejścia/niewiedzy/czy ściemniania przez kabel, też bym od razu pod malca tulejował gdybym był mądrzejszy, choć dla mnie malec ma tę wdę że pojemność mniejsza...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 14:08, 03 Sty 2014    Temat postu:

Nie ma reguły.
Ja do Urala wrzuciłem Almoty i od razu "pędzel" z kolyaską. Nie przyłapało.
Teraz żałuję że nie wszedłem w cc700, ale to następnym razem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
astacus




Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Święte

PostWysłany: Pią 14:22, 03 Sty 2014    Temat postu:

[quote="Hius"po robocie triumfalny łyk
każdemu według zasług

kolega profss pacierza i browara nigdy nie odmawia[/quote]

Ty lepiej sie pochwal ile nalewki przy tym poszło...
Piękna robota - gratuluję!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 52, 53, 54  Następny
Strona 4 z 54

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin