Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co dzisiaj zrobilem dla swojego RUCHOLKA ????:))))
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 52, 53, 54  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 15:42, 04 Cze 2014    Temat postu:

Prościej, taniej i z lepszym efektem wstawić górny silnik. Silnika z Bawary nie polecam bo wtedy cała reszta się rozpada.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 20:16, 04 Cze 2014    Temat postu:

Dziś pełen sukces! Pojechałem na przegląd i bez najmniejszych problemów gad przeszedł Very Happy Znaczy trąbi, świeci i hamuje.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Śro 20:58, 04 Cze 2014    Temat postu:

Przerabiałem szczęki hamulcowe ciachnąłem palucha,piz....łem wszystkim i szlus
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 21:12, 04 Cze 2014    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Dziś pełen sukces! Pojechałem na przegląd i bez najmniejszych problemów gad przeszedł Very Happy Znaczy trąbi, świeci i hamuje.
Wojtek

Ale nie jeździ? Coś musi nie działać. Albo zbiera się na coś naprawdę dużego Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Czw 0:26, 05 Cze 2014    Temat postu:

Ja do dzisiaj od poniedziałku rozebrałem, wymieniłem wał, powymieniałem pierdołki, poskładałem w 86% i mam w planach jutro odpalić...

Cytat:
Prościej, taniej i z lepszym efektem wstawić górny silnik.

A to taniej jest wyremontować porządnie górniaka? I jak się mają przebiegi międzyremontowe bawary do górniaka? a jak się napierdala to czy cała reszta się i przy dolniaku nie rozpada?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 5:55, 05 Cze 2014    Temat postu:

Prince
Gad do tego jeździ a i mam pełną świadomość że to wszystko jedynie stan przejściowy i że to się zmieni.

Michal
Bawara jest nieporównywalnie trwalsza ale za mocna do ruskiej reszty. Koszt remontu (roboty) górnego i dolnego podobny. Za to w zakupie tańszy górny. Silnik Dniepra do remontu to 300 zł a do jazdy 500 zł, dolniaka się tak tanio nie kupi. Podobnie z cenami nowych części, zdecydowanie taniej do Dniepra.

Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Czw 8:41, 05 Cze 2014    Temat postu:

Michal
Bawara jest nieporównywalnie trwalsza ale za mocna do ruskiej reszty. Koszt remontu (roboty) górnego i dolnego podobny. Za to w zakupie tańszy górny. Silnik Dniepra do remontu to 300 zł a do jazdy 500 zł, dolniaka się tak tanio nie kupi. Podobnie z cenami nowych części, zdecydowanie taniej do Dniepra.

Wojtek[/quote]

Ale zeby zrobic porzadnie Dniepra to trza by zaczac od odlewania bloku i wału....i mówie to ja posiadacz i uzytkownik dniepra....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarys




Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw 17:06, 05 Cze 2014    Temat postu:

Dziś pomalowałem felgę i założyłem skrzynkę bo mi brakuje miejsca na części zapasowe. Jak jest dziadem to niech taszczy te klamoty. Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 486
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Czw 20:05, 05 Cze 2014    Temat postu:

Michal
Bawara jest nieporównywalnie trwalsza ale za mocna do ruskiej reszty. Koszt remontu (roboty) górnego i dolnego podobny. Za to w zakupie tańszy górny. Silnik Dniepra do remontu to 300 zł a do jazdy 500 zł, dolniaka się tak tanio nie kupi. Podobnie z cenami nowych części, zdecydowanie taniej do Dniepra.

Silników z stajni BMW jest cała masa i o różnej mocy tak że można sobie dopasować nap.model R 65 wychodził z silnikiem o mocy 27,40,48 i 50 KM,a że ludziska chcą fruwać to i pchają motory z R80iR100 ,50,70 konne.Do tego są różne warianty kół zamachowych zmieniające moment obrotowy od lekkiego przez ciężkie,np R 100RS do 78r,oraz przeróbki pod ruskie koła zamachowe które waży 8kg.Dlatego nie ma się co dziwić że się coś tam zawsze up...li jak kogoś poniesie ułańska fantazja Mr. Green Ja w swoim MW 650 mam silnik z R 100/70KM trzeci rok i jakoś poważniejszych awarii nie zaznałem.Raz mi się jedynie wałek kardana w wiertło skręcił ja sobie chciałem na uralszinach na łące poszaleć.Dla tego ja nie widzę sensu przerabiania ruskich silników ,zwiększania mocy i takie tam głupoty,dla mnie to dalej jest paździerz na którym pojedziesz ,a nie wiesz czy wrócisz.Rusek z oryginalnym silnikiem dolnym czy górnym to się nadaje tylko na niedzielne wypady ,odpusty czy zloty.Osobiście uważam że silnik w rusku jest droższy w utrzymaniu niż z BMW,bo części do rusków występujące w sprzedaży nie nadają się do użycia i jak to ma chodzić to musisz wszystko dorobić ,a to kosztuje Crying or Very sad .Do bejcy jak kupisz do na pewno z 10 lat nie zajrzysz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Czw 20:41, 05 Cze 2014    Temat postu:

Skoro nie ma sensu przerabiania ruskich silników to jaki sens ma wkładanie innych w ruskie ramy? Rusek z BMW to ani rusek, ani BMW. Dalej ma średnie właściwości jezdne, krzywe koła i wózek ważący tonę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 20:56, 05 Cze 2014    Temat postu:

R 65 to max a za razem minimum co ma sens wkładać do Ruska. Gdyby BMW robiło napędowca to by nie było potrzeby robienia przeszczepów. Wracając do tematu wątku, dziś dolałem oliwy do skrzyni bo poziomu nie było. Znaczy wyciekło, bo raczej nie wyparowało. Inna sprawa że od kilku lat tam nie zaglądałem.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:31, 07 Cze 2014    Temat postu:

A ja w moim "rusku" po raz drugi musialem wrocic do luzow zaworowych, bo kleilem koncowke laski popychacza i niestety teraz sie "ulozyla".
Luz na tym zaworze wzrosl 3x. Upierdliwa robota z rozklejaniem i sklejaniem pokrywy i otoworow pod sruby mocujace zeby olej utrzymac w srodku.
Wylecial rowniez uszczelniacz z jednego z teleskopow przednich ( razem z olejem ) ale nie bede tego teraz robil bo przyjemniej sie jezdzi Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 18:23, 21 Cze 2014    Temat postu:

Wymieniłem łożyska w tylnym kole. Po to żeby po wymienia stwierdzić, ze niewiele to zmieniło bo oska jest luźna( jest w miarę nowa).
Następnie zabrałem się za podłączenie kliku przewodów od ładowania, co czekało już chyba rok. Po to żeby stwierdzić, ze mam zwarcie w cewce. Zabrałem się za regulacje hamulca z przodu. Nie mogąc jakoś sensownie trafić z regulacją, zdjąłem koło. Po to żeby stwierdzić, jak rdzawy nalot w bębnie daje znakomity poślizg okładzinom. Tego było już za dużo Twisted Evil . Zostawiłem paścia, pojechałem pojeździć motocyklem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 18:07, 27 Cze 2014    Temat postu:

Minął tydzień. Nudno w pracy to przeprosiłem się z paździerzem. Nie ma co robić to chociaż uruchomię ruska. I sukces. Wymiana cewki i po dwóch latach ( chyba ) odpalił. Jak na to, że miedzy czasie zdejmowane i pożyczone były gaźniki, zdejmowany zapłon, a zawory regulowane pewnie ze trzy lata temu, to całkiem przyzwoicie chodzi. Ale od jednego odwykłem- jak można jeździć przy takim hałasie? Jutro kupie zatyczki do uszu. Ponoć 3M robią robotę. Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pią 19:42, 27 Cze 2014    Temat postu:

Ho ho odrosły strupy od ... Tłumiki sobie kup sknero Krakowska
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 52, 53, 54  Następny
Strona 18 z 54

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin