Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zawory m72 lub k750
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Wto 15:27, 21 Sie 2012    Temat postu:

Od T-25 mają za wysokie grzybki i trzeba podtoczyć zawory lub skrócić prowadnice (chyba wydechowe) bo są dłuższe i zawór się nie domyka. Moje zaworki zostały lekko przetoczone. Zamek oczywiście też.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 17:15, 21 Sie 2012    Temat postu:

Troche jakby warstwa utwardzona poszła sie stukać. Pod zamkiem nie będzie miało znaczenie ale na końcówce..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Wto 18:40, 21 Sie 2012    Temat postu:

Nie chodzi o przetoczenie przylgi, tylko fragmentu grzybka który jest wyższy/dłuższy niż w Kąśce. Nie powinno to mieć znaczenia bo ten kawałek zaworu nie styka się z gniazdem zaworowym.

Zrobię zdjęcia to wkleję.


Ostatnio zmieniony przez GABE dnia Wto 18:42, 21 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 18:49, 21 Sie 2012    Temat postu:

Dokladnie tak jest:).Nad grzybkiem zaworu jest zbyt dlugi kawalek wiekszej srednicy i trzeba tez troszke podebrac bo oprze sie o prowadnice .Oczywiscie o zaokraglonym promieniu i w niczym nie bedzie przeszkadzac.
Powrót do góry
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Śro 9:06, 22 Sie 2012    Temat postu:

Zdjęcia starych zaworów i T-25 przed przeróbką.
Oczywiście w T-25 kąt przylgni jest 44st.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
niuniek




Dołączył: 03 Mar 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 23:14, 03 Paź 2012    Temat postu:

Sorki Dawid pisałeś kiedyś o dobrej paście do zaworów, wyszukiwarka pokazała mi ten temat, czy możesz podać jeszcze raz namiary na tą paste ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 11:16, 07 Paź 2012    Temat postu:

niuniek napisał:
Sorki Dawid pisałeś kiedyś o dobrej paście do zaworów, wyszukiwarka pokazała mi ten temat, czy możesz podać jeszcze raz namiary na tą paste ?

prosze [link widoczny dla zalogowanych] nie znam lepszej
Powrót do góry
niuniek




Dołączył: 03 Mar 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 12:52, 13 Paź 2012    Temat postu:

dzienx Smile

Pasta jest zajebista, właśnie przed chwilą skończyłem głowice w aucie, potwierdzam.


Ostatnio zmieniony przez niuniek dnia Czw 20:16, 31 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bladzik




Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 15:08, 22 Gru 2013    Temat postu:

Widzę że rok upłynął, więc zawory pewnie już przetestowane. Chciałbym poznać waszą opinie jak się sprawdzają przerobione zawory od t-25.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 16:21, 22 Gru 2013    Temat postu:

Bardzo dobrze.Sa dwie opcje albo tansze po 7-10 zl super wykonane i proste albo drozsze po 15-20 zl paradowskch .I te i te daja rade bez problema:))).
Osobiscie 10 tys km i zawory tylko raz ustawialem po okolo 3 tys podczas tego przebiegu a pozniej sprawdzilem i nic sie nie zmienilo.
Trzeba pamietac ze sa to zawory wydechowe z diesla a w dieslu cisnienie sprezania jest okolo 40 bar wiec te zawory maja gorsze warunki pracy.
Powrót do góry
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 16:49, 22 Gru 2013    Temat postu:

GABE napisał:
Zdjęcia starych zaworów i T-25 przed przeróbką.
Oczywiście w T-25 kąt przylgni jest 44st.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


YYYYYYY a skad te dane ze w t-25 jest 44stopnie przylgnia?????
Wlasnie mam katalog przed soba i 44mm to jest srednica zaworu ssacego w t25.
A przylgnia 45 stopni.
Powrót do góry
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 17:11, 22 Gru 2013    Temat postu:

Wymiar zaworu w k750 i t25 ---- 38x9x137 i dla ciekawostki da sie jeszcze podpasowac zawory ssace z Audi 100 2.0 z lat 76-78 ,srednica cylindra 86,5 , o srednicy zaworu 40x9x137 -tylko zebrac ze srednicy 1mm na strone i pod zamek ,numer oryginalny 046109601B.
Rozejrze sie w temacie z dostepnościa i ogolnie czy da rade:)).


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 6:50, 23 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin