Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Wto 15:27, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Od T-25 mają za wysokie grzybki i trzeba podtoczyć zawory lub skrócić prowadnice (chyba wydechowe) bo są dłuższe i zawór się nie domyka. Moje zaworki zostały lekko przetoczone. Zamek oczywiście też. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 17:15, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Troche jakby warstwa utwardzona poszła sie stukać. Pod zamkiem nie będzie miało znaczenie ale na końcówce.. |
|
Powrót do góry |
|
 |
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Wto 18:40, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Nie chodzi o przetoczenie przylgi, tylko fragmentu grzybka który jest wyższy/dłuższy niż w Kąśce. Nie powinno to mieć znaczenia bo ten kawałek zaworu nie styka się z gniazdem zaworowym.
Zrobię zdjęcia to wkleję.
Ostatnio zmieniony przez GABE dnia Wto 18:42, 21 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 18:49, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Dokladnie tak jest:).Nad grzybkiem zaworu jest zbyt dlugi kawalek wiekszej srednicy i trzeba tez troszke podebrac bo oprze sie o prowadnice .Oczywiscie o zaokraglonym promieniu i w niczym nie bedzie przeszkadzac. |
|
Powrót do góry |
|
 |
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Śro 9:06, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Zdjęcia starych zaworów i T-25 przed przeróbką.
Oczywiście w T-25 kąt przylgni jest 44st.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
niuniek
Dołączył: 03 Mar 2012 Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 23:14, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Sorki Dawid pisałeś kiedyś o dobrej paście do zaworów, wyszukiwarka pokazała mi ten temat, czy możesz podać jeszcze raz namiary na tą paste ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 11:16, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
niuniek napisał: | Sorki Dawid pisałeś kiedyś o dobrej paście do zaworów, wyszukiwarka pokazała mi ten temat, czy możesz podać jeszcze raz namiary na tą paste ? |
prosze [link widoczny dla zalogowanych] nie znam lepszej |
|
Powrót do góry |
|
 |
niuniek
Dołączył: 03 Mar 2012 Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 12:52, 13 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
dzienx
Pasta jest zajebista, właśnie przed chwilą skończyłem głowice w aucie, potwierdzam.
Ostatnio zmieniony przez niuniek dnia Czw 20:16, 31 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Bladzik
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 15:08, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Widzę że rok upłynął, więc zawory pewnie już przetestowane. Chciałbym poznać waszą opinie jak się sprawdzają przerobione zawory od t-25. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 16:21, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Bardzo dobrze.Sa dwie opcje albo tansze po 7-10 zl super wykonane i proste albo drozsze po 15-20 zl paradowskch .I te i te daja rade bez problema:))).
Osobiscie 10 tys km i zawory tylko raz ustawialem po okolo 3 tys podczas tego przebiegu a pozniej sprawdzilem i nic sie nie zmienilo.
Trzeba pamietac ze sa to zawory wydechowe z diesla a w dieslu cisnienie sprezania jest okolo 40 bar wiec te zawory maja gorsze warunki pracy. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 16:49, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
GABE napisał: | Zdjęcia starych zaworów i T-25 przed przeróbką.
Oczywiście w T-25 kąt przylgni jest 44st.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
YYYYYYY a skad te dane ze w t-25 jest 44stopnie przylgnia?????
Wlasnie mam katalog przed soba i 44mm to jest srednica zaworu ssacego w t25.
A przylgnia 45 stopni. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 17:11, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Wymiar zaworu w k750 i t25 ---- 38x9x137 i dla ciekawostki da sie jeszcze podpasowac zawory ssace z Audi 100 2.0 z lat 76-78 ,srednica cylindra 86,5 , o srednicy zaworu 40x9x137 -tylko zebrac ze srednicy 1mm na strone i pod zamek ,numer oryginalny 046109601B.
Rozejrze sie w temacie z dostepnościa i ogolnie czy da rade:)).
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 6:50, 23 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|