Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ural - regeneracja wału - czy nowy Tajwan
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekshlm06t




Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zofiowka

PostWysłany: Wto 19:21, 20 Kwi 2021    Temat postu:

No.
Wszystko widać.
Na szkicu pokazujesz jak wysoko sięga krawędź odrzutnika. Jeśli to prawidłowy rysunek, olej wleci do czopa. Częśc oleju, która wydostanie się przez nieszczelność połączenia odrzutnika z wagą będzie niewielka, smarowanie jest bezciśnieniowe, po prostu olej ma być w czopie. I będzie. Pan Olachowski podtoczył gniazdo w czopie, żeby wprowadzić przetłoczenie odrzutnika w czop. Ja bym się nad tym nie spuszczał, zaufaj doświadczeniu fachowca. Sprawdź dokładnie magistralę olejową, miej pewność, że nie przytka przepływu z pompy. Bo jak się coś stanie ze smarowaniem, to będziesz szukał winnego w Poznaniu. A to nie ten adres. I pakuj wał do karteru, bo pora na jeżdżenie. Dzisiaj znów 15 stopni. W plusie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Śro 5:37, 21 Kwi 2021    Temat postu:

Ale dlaczego w oryginale wiercą otwór po mimośrodzie?
Pewnie, żeby się Wania nie nudził na zmianie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekshlm06t




Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zofiowka

PostWysłany: Śro 6:55, 21 Kwi 2021    Temat postu:

Ale dlaczego w dolnym wiercą centrycznie?

A, bo się wtedy Wania nie nudził na zmianie.

Może to krótsza droga do smarowania łożyska?
Łożysko korbowe w rusku nie uszkadza się z powodu centrycznego wydrążenia czopa a z powodu braku możliwości przepływu oleju do łożyska. Np. pełny syfu odrzutnik (filtr odśrodkowy), pełny czop (w którym otwory smarujące powinny być przesunięte z osi, a nie są), zapchana magistrala, niesprawna pompa (zużyta poza granice koniecznej wydajności). No i najczęstsza przyczyna, brak oleju w misce (co sugeruje brak oleju w głowie).
Ja napisałem jak uważam.
Poza tym gdyby to było tak genialne rozwiązanie, w każdym japońcu byłyby czopy wiercone mimośrodowo.
Pzdr.


Ostatnio zmieniony przez tomekshlm06t dnia Śro 6:56, 21 Kwi 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin