Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wasyl622
Dołączył: 15 Kwi 2021 Posty: 75 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:09, 25 Maj 2025 Temat postu: Ural M67 Silnik hamuje podczas stałej prędkości |
|
|
Chciałbym zapytać was o poradę. Podczas stałej prędkości stałej Relacji na gaz czuć poprostu jak by przez kilka sekund silnik hamował. Ural Solo. Koła łożyska wymienione że stożkowych na zwykłe RS hamulce nie trzymają nie hamują samoistne przód tył. Zapłon Sovek cewka Zapłonowa Lada gaźniki Pekary K68. Na postoju tego nie idzie wyczuć bo silnik dobrze reaguje na gaz dobrze schodzi z obrotów nie ma trudności z odpaleniem. Regulacja zapłonu delikatnie wcześniej ustawiony przy korektach opóźniony lub wcześniejszy nie przynosi rezultatu. Od czasu do czasu strzeli w lewy gaźnik. Zawory regulowane. Dodam że cały silnik jest po generalnym |
|
Powrót do góry |
|
 |
Artur pmi
Dołączył: 19 Lis 2021 Posty: 221 Przeczytał: 10 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:14, 25 Maj 2025 Temat postu: |
|
|
Wygląda jakby miał przerwy w zasilaniu paliwem gaźników.Tzn. szybciej spali niż zdąży napełnić komory pływakowe.Mój tak robił ma średnich obrotach,ale przyczyną był zapłon mechaniczny. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Wasyl622
Dołączył: 15 Kwi 2021 Posty: 75 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:35, 25 Maj 2025 Temat postu: |
|
|
Właśnie to występuje przy stałej prędkości. Próbowałem regulacji gaźników dać mu więcej ciut paliwa składem mieszkanki ale nie pomoga. Iglice również zmieniałem ale to zaś pogarsza pracę silnika. Myślę właśnie czy ta cewka z Lady nie powoduje takich problemów mam orginał od Sovek. Tylko chciałem ją wyciągać na zewnątrz aby zaś jej nie przegrzewalo. Na początku myślałem że powód hamulce łożyska stożkowe. Skupiłem się na tym albo to mocno zweryfikować ale to nie to |
|
Powrót do góry |
|
 |
Artur pmi
Dołączył: 19 Lis 2021 Posty: 221 Przeczytał: 10 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:41, 25 Maj 2025 Temat postu: |
|
|
Tam może być dużo przyczyn,ja jeżdżę na k302,dawno do nich nie zaglądałem.Na zapłonie mechanicznym miałem tak,że przycinała się linka opóźnienia zapłonu i przy stałej prędkości nie równo chodził.Na soweku się nie znam. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4118 Przeczytał: 11 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 20:16, 25 Maj 2025 Temat postu: |
|
|
Przytkany kranik, zatkane odpowietrzenie zbiornika lub coś podobnego, znaczy niedobór paliwa jest bardzo prawdopodobny.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Wasyl622
Dołączył: 15 Kwi 2021 Posty: 75 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:56, 25 Maj 2025 Temat postu: |
|
|
Pierwsze moje właśnie podejrzenia były kranik. Po renowacji był rozbierany ale nie miałem też ostatnio co do Niego pewności. Rozebrany w drobny Mak wyczyszczony skręcony i drożny. Korek paliwa odpada bo mam delikatnie większy otwór względem Orginalu. Zamontowane mam Filtry paliwa średniej wielkości dedykowane do fiata 126p wypusty filtrów na fi8 czy filtry paliwa mogą hamować przepływ paliwa powodując taki Efekt. Ok drugie moje pytanie czy gdy występuje taki właśnie objaw to po dodaniu gazu nie miał bym efektu zdławienia lub dziury która nie występuje. Problem już stał się irytujący bo jadąc występuje to dość często i brak pomysłów. Obstawiałem zawory bo po remoncie lubią zmieniać się luzy korekta. Gaźniki zbyt mocno pochylone więc zrobiłem podkładki tak aby wypoziomować i mógłby być na równo szczelność również pod tym kontem starałem się mocno zachować. Poziom paliwa ustawiony na 11mm Moje podejrzenia To Cewka która nie wymieniałem chodź mogę się mylić. Sprężyna zaworów zapłon zbyt Wczesny. Świece odpadają bo też miałem podejrzenia zostały odrazu wymienione kompresja wynik 8 po dotarciu myślę że wzrośnie na obu jak brakuje mi pomysłów gdzie popełniony błąd |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4118 Przeczytał: 11 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 21:15, 25 Maj 2025 Temat postu: |
|
|
Ile pali ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Sztandar
Dołączył: 13 Lut 2017 Posty: 126 Przeczytał: 12 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 6:30, 26 Maj 2025 Temat postu: |
|
|
Siema, miałem podobny objaw w mw650, wywaliłem filtry paliwa i problem znikną, może warto spróbować. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Wasyl622
Dołączył: 15 Kwi 2021 Posty: 75 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:11, 26 Maj 2025 Temat postu: |
|
|
Właśnie spróbuję wywalić filtry paliwa w pierwszej kolejności bo zauważam również podczas jazdy , że jeden jest w połowie wypełniony paliwem a drugi z nich jest pusty lub na przemian odpowiadając również na Pytanie Ile Pali. Nigdy się tym zbytnio nie interesowałem Z motocykli które posiadam nigdy mnie to zupełnie nie interesowało poprostu jest mało tankuję. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4118 Przeczytał: 11 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 20:02, 26 Maj 2025 Temat postu: |
|
|
"Ile pali?" To istotne pytanie nie tylko z powodów logistycznych ale także technicznych. Jaki jest kolor świec po trasie? (Minimum 30 km).
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
|