Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tłoki almot - chyba nie do ruska
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:22, 29 Paź 2013    Temat postu:

To mnie uspokoiłeś trochę, że jeszcze pośmigam trochę na tym zestawie. Ciekawe czy teraz na zimno będzie tez kopcił Wink bo jeśli tak to wiem, ze już po zestawie a Jeszcze dwa pytania jak można. Primo: czy da się jakość zmierzyć temp. cylindra? Sekundo: czy zwiększyć mu dawkę paliwa aby mnie się grzał a jeśli tak to do ilu przejechanych km?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 14:24, 29 Paź 2013    Temat postu:

Zwiększ dawkę, aby świece były brązowe. Do ilu km? Do kolejnego remontu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:05, 29 Paź 2013    Temat postu:

Masz przedmuchy przez zle dotarte pierscienie, albo przez za luzne prowadnice zaworowe.
Zamist pisac tu poematy mozna zdjac cylinder i sprawdzic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 15:13, 29 Paź 2013    Temat postu:

Adam M. napisał:
Masz przedmuchy przez zle dotarte pierscienie, albo przez za luzne prowadnice zaworowe.
Zamist pisac tu poematy mozna zdjac cylinder i sprawdzic.

Tego się nie doczekamy chyba Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koblenz

PostWysłany: Śro 19:12, 30 Paź 2013    Temat postu:

czesc Krzysztof

ja mialem ten sam Problem przytarlo mi tak samo jak u ciebie Lewy cylinder sciagnolem Glowice i Rysy a wiec zglosilem sie do Dawida 1981
On mi pomogl napisz do niego PW
i z nim porozmawiaj napewno ci pomoze.
Ja tez bede sciagal tamten zlom i bedza nowe Cylindry z Tlokami od Malucha.

Pozdrawiam Mariusz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:54, 31 Paź 2013    Temat postu:

Wiem wiem już z nim rozmawiałem, tylko teraz problem jest w tym, że jak się domyślasz wywaliłem trochę grosza ok. 1300 zł (3 m-ce temu) i teraz wywalić kolejne 1300 zł - mówię o całości to w tym momencie mnie blokuje, bo wszystka wolna kase wrzucam w ruska. Powiem szczerze, ze jestem w kropce, przewiduje, że w sobotę będę na garażu więc odkręcę głowice i zobaczę czy są jakieś uszkodzenia bo pomimo tego, ze tak jak pisałem jest coś w rusku co mnie kręci to koszty, są dość duże.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:39, 04 Lis 2013    Temat postu:

[quote="klapek"]
Adam M. napisał:
Masz przedmuchy przez zle dotarte pierscienie, albo przez za luzne prowadnice zaworowe.
Zamist pisac tu poematy mozna zdjac cylinder i sprawdzic.

Tego się nie doczekamy chyba Smile[/quo

Nie wiem czy się udało ale załączam zdjęcie, sciagnałem głowicę

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 7:49, 04 Lis 2013    Temat postu:

Oj na tym zdjeciu nic nie widac:))).Daj tloka w dół i zrob fote gladzi cylindra.Jedyne co widac to chyba niezbyt dobrze uszczelka trzymala pod glowica Smile))).
Zawsze trzeba pamietac zeby po przejechaniu jakis tam 200-300km dociagac glowice na zimnym silniku.I jezeli sie dalo te grubsze siwe uszczelki pod cylinder ktore nie pasuja i trzeba poprawiac to ze 3 ray cylindry trzeba dociagac bo siadaja i zawory tez ustawiac zanim sie wszystko ulozy.Na cienkich uszczelkach to raczej raz tzreba poprawic i gra muzyka.Zanik sie silnik dogra to tzreaba go kontrolowac i regulowac a pozniaj juz tylko ogien:))).
Powrót do góry
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:53, 04 Lis 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

może teraz się uda


Ostatnio zmieniony przez krzysztof dnia Pon 8:11, 04 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 9:10, 04 Lis 2013    Temat postu:

Przedmuchy od beznadziejnych pierścieni widać z daleka...
Zamów dobre pierścienie, daj cylindry do ponownego honowania i składaj silnik - będzie żył Smile
Siatkę honowniczą jeszcze widać - można by zaryzykować i zmienić tylko pierścienia ale przy koszcie honowania, oscylującym w granicach 20-40pln szkoda tego nie zrobić.


Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Pon 9:13, 04 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:14, 04 Lis 2013    Temat postu:

klapek napisał:
Przedmuchy od beznadziejnych pierścieni widać z daleka Smile


Teraz pytanie:
- co dalej, cylinder w środku widzę, że nie jest poszarpany, jaki epierścienie założyć, jakieś namiary
- zakręciłem głowicę i zwiększyłem dawkę paliwa, przejechałem w sobotę ok. 30 km. i nie pojawiał się dym
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 9:28, 04 Lis 2013    Temat postu:

Jak nie wali za toba chmura to jezdzij tym i nic nie róbSmile)).Zrób 2 tys km i bedziesz widzial co sie bedzie dzialo:)))
Powrót do góry
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:42, 04 Lis 2013    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
Jak nie wali za toba chmura to jezdzij tym i nic nie róbSmile)).Zrób 2 tys km i bedziesz widzial co sie bedzie dzialo:)))


Nie nie ma chmury dymu, ta jak pisałem teraz zrobiłem ok 30 km i nic się nie dzieje, ja zbieram wszystkie opinie bo tak jak pisałem nie jestem jakimś specjalistą. Zrobiłem tez tak jak mówiliście, zwiększyłem dawke paliwa i powiem szczerze, że b. mnie to zaskoczyło bo moto inaczej się zachowuje - lepiej, tzn. nie tak szybko się grzeje, jak odpale i chodzi na wolnych obrotach to teraz z 3 , 4 min. jak się zrobi ciepły (obydwa cylindry) przed zmianą po minucie już były gorące. No i tak płynniej idzie. Nie wiem jak będzie jeszcze ze spalaniem- mysle, że będzie więcej jak do tej pory. Dałem iglicę na 4 ząbek od góry , był na 3 i palił 10 l na 100 km. --równiutko.
Mówisz Dawidzie, żeby nic nie robić - to dla mnie pasuje Wink bo jestem już po kilku remontach i nie chce więcej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 9:48, 04 Lis 2013    Temat postu:

krzysztof napisał:
był na 3 i palił 10 l na 100 km

Po asfalcie..?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:53, 04 Lis 2013    Temat postu:

Tak, asfalt i wózek, troszkę gratów, i bez ludzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin