Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Technika używania przyśpieszacza zapłonu K-750
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mk91




Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:25, 12 Lis 2017    Temat postu:

Czy może być tak, że źle jest ustawiony rozrząd? I to powoduje, że nawet jak manetka jest na maksymalne opóźnienie zapłonu to i tak zapłon jest wczesny, a jak ją dam do przodu to zapłon jest tak wczesny, że silnik gaśnie?
Koła są na znakach, oryginały (podobno z jednego kompletu), "mijankę" też sprawdzałem i jest ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 23:06, 12 Lis 2017    Temat postu:

Sprawdź ustawienie zapłonu nie dla jednego a dla obu cylindrów. To tak na początek Very Happy
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mk91




Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:38, 13 Lis 2017    Temat postu:

Po sprawdzeniu zapłonu na maksymalnie opóźnionym:
1. Prawy cylinder GMP
2. Lewy cylinder jakieś 0,5mm przed GMP
Pewnie to wina nierównych krzywek na wałku.

Ale dzięki sprawdzeniu zapłonu znalazłem przyczynę. Podczas sprawdzania wypadła linka od manetki zapłonu. Lut na końcu się urwał. Żeby naprawić wyciągnąłem aparat i okazało się, że pod tarczą z platynkami znajdowała się podkładka (fi6) i raz tarcza blokowała się o nią, a raz była luźna.
Dzięki za pomoc!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:52, 13 Lis 2017    Temat postu:

To i tak nie zły wałek, kiedyś trafiłem na taki że jak na lewym ustawiłem zapłon 3 mm przed GP to na prawym wypadał na schodzącym w dół tłoku Very Happy
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin