Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SWIECE Z DLUGIM GWINTEM

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TOMSIL




Dołączył: 13 Lis 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:50, 09 Mar 2013    Temat postu: SWIECE Z DLUGIM GWINTEM

Witam. zdjąłem glowice w k750 i zauwazylem ze jest tam tyle miejsca ze mozna wkrecic swiece z dlugim gwintem. czy moze juz kiedys ktos to praktykowal?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinee




Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:28, 09 Mar 2013    Temat postu:

Nie próbowałem ale pewnie się da.
Możesz mieć problem z wykręceniem świecy jak wystająca do komory spalania część gwintu świecy pokryje się nagarem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TOMSIL




Dołączył: 13 Lis 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:45, 09 Mar 2013    Temat postu:

wkrecila sie troszeczke głębiej ale nie natyle zeby gwint wystawal. moze bedzie lepiej palic.zawsze to troche iskra bedzie miala blizej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 22:28, 09 Mar 2013    Temat postu:

Wydaje mi sie ze punkt zapłonu zwłaszcza w dolniaku nie jest tak całkiem nieprzemyślany żeby go sobie przemieszczać. Ale spróbuj. Ciekaw jestem efektów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 0:56, 10 Mar 2013    Temat postu:

Kiedys to bylo testowane w junaku u kolegi bo mial redukcje i niestety swiece padaly co dwa dni......pewnie nie te parametry
Powrót do góry
gazia




Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 85
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:23, 10 Mar 2013    Temat postu:

Witam, głębiej osadzona świeca może być częściej zalewana i tylko pod tym względem jest różnica, dlatego świece lotnicze, posiadaja tuleję i sa bardziej odsunięte od komory spalania.
Pozdrawiam Gazia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TOMSIL




Dołączył: 13 Lis 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:23, 10 Mar 2013    Temat postu:

zeby wykonac próbę musze poczekac az snieg zginie bo kopak wziął urlop od czestego kopania i do czasu jego powrotu zostaje pchanie,ale po waszych radach chyba daruje sobie dlugi gwint i zajme sie kopakiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Nie 11:48, 10 Mar 2013    Temat postu:

Sens byłby wtedy, gdyby był utrudniony dostęp do świec z krótkim gwintem, ale jest ich jak psów, więc po kiego kombinować i wyważać otwarte drzwi. W przypadku świec z gwintem 18 zrozumiałe jest wstawianie tulei z gwintem 14,sam tak kiedyś w Syrenie zrobiłem, ale świece 18 są trudno dostępne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin