Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sovietbiker remont urala
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 296
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Nie 18:15, 24 Paź 2010    Temat postu:

Prince napisał:
Roy napisał:
widziałem kiedyś urala w kolorze krwistej czerwieni. Rama przód koła czarne a blachy czerwone. Super wyglądał Very Happy

Np Red October

Ale moim zdaniem z drabiniaka to nie wyjdzie.


a ja właśnie drabiniaka widziałem i nie wyglądał źle Very Happy muszę popatrzeć na dysku czy fotek nie mam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sovietbiker




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 18:46, 24 Paź 2010    Temat postu:

Pobawiłem się chwile w adobe. Jakość kiepska ale mniej więcej daję jakiś tam obraz jak by to wyglądało.









Który według was?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 21:49, 24 Paź 2010    Temat postu:

klapek napisał:
Te gaźniki nie są od Twojego motocykla i nie baw się z nimi - szkoda nerwów. K68, Cezeta Cross - idź w tą stronę, sam też szukam fajnych gaźników do mojego górala.
K-301, K-302 są do dolniaków. Będzie to chodzić też w góralu ale zmarnujesz miesiąc życia na ustawienie tego a i tak nie będzie dobrze...

Nie całkiem. k-301 to właśnie gaźniki do górniaków. Jeśli reszta jest w dobrym stanie to warto by sie o nie zatroszczyć. Czyli zostaje zabawa z dyszami i poziomem paliwa.

A ta zabawa w kolorowanie zajebista. Tez chce ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 22:01, 24 Paź 2010    Temat postu:

Zgadza się Prince K 301 jest z pochyłą komorą paliwa i jest do górniaków np,Uralca.Jak kupiłem swoją Kache na ukrainie to miałem jeden K 302 a drugi 301,jak to chodziło dziadkowi to nie wiem ,ale ten pochyły jest w zajefajnym stanie,być może go opyle, a jest made in CCCP Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sovietbiker




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 21:58, 13 Lis 2010    Temat postu:

Panowie coś mi blokuje kopniak. Nie za każdym razem mogę obrócić wałem. Kopniak działa kiedy go nie puszczę do końca w momencie kiedy wraca do góry. Wtedy można kopać. Ale kiedy go puszczę i spróbuje jeszcze raz kopnąć to coś go blokuje i nie da rady kopnąć. Muszą wrzucić bieg i obrócić widełkami od napędu. Co to może być? Na kopniaku mam wymieniony półksiężyc na nowy. W książce "Ciężkie motocykle radzieckie" jest napisane, że to uszkodzenie mechanizmu zapadkowego. Ale sprawdzałem to i wszystko wyglądało w porządku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 0:45, 14 Lis 2010    Temat postu:

To skrzynia dniepra? Katastroficzna wersja to uszkodzona pokrywa. Mniej to, ze źle założyłeś zębatkę. A jeszcze mniej ze źle wydystansowałeś. Od pokrywy ma być taka cudna tulejka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sovietbiker




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 10:39, 14 Lis 2010    Temat postu:

No i jest zrobiony dystans. Zębatka też jest chyba dobrze założona no chyba że ma być odwrotnie. Zęby niby ładnie zachodzą za siebie a coś blokuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sovietbiker




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 19:52, 22 Lis 2010    Temat postu:

Panowie wiecie ile może kosztować gumowe siedzisko siedzenia do urala? Nigdzie nie mogę tego znaleźć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 22:11, 22 Lis 2010    Temat postu:

sovietbiker napisał:
Panowie wiecie ile może kosztować gumowe siedzisko siedzenia do urala? Nigdzie nie mogę tego znaleźć.

Są w handlu normalnie dostępne. Na allegrowie też. Jednak do średnich przyjemności należny naciąganie nowej gumy na stelaż. Jak nie muszę to staram sie unikać tej czynności Wink
Ceny chyba od 30 do 55zł (tak ostatnio widziałem) Za repliki
/wypasione modele beemek, wczesnych emek czy innych cos od 150zł. Sa też chińczyki ale ceny nie pamiętam.

Wybrałeś juz kolorek?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 22:55, 22 Lis 2010    Temat postu:

A robi ktoś taki wzór al'a WZM?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
igor




Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:41, 23 Lis 2010    Temat postu:

proponuje dorobic u hartmana.robilem u niego wydech do RE [link widoczny dla zalogowanych]!/photo.php?fbid=147490698613805&set=a.147490571947151.23399.108808382482037
Powrót do góry
Zobacz profil autora
igor




Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:45, 23 Lis 2010    Temat postu:

trzeba wejs w zdjecia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sovietbiker




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 19:58, 23 Lis 2010    Temat postu:

Panowie zbliża się motobazar we wrocku a wiem że jest tam kilka stoisk z częściami wyłącznie do rusków. Powiedzcie mi czy ktoś z was wie jak jest z cenami u radzieckich handlarzy? Warto się u nich zaopatrzyć w części?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 22:59, 23 Lis 2010    Temat postu:

sovietbiker napisał:
Powiedzcie mi czy ktoś z was wie jak jest z cenami u radzieckich handlarzy?


Są w złotówkach ;]

sovietbiker napisał:
Warto się u nich zaopatrzyć w części?

Lepiej kupować u pośredników którzy kupują od radzieckich handlarzy ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sovietbiker




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 10:45, 09 Kwi 2012    Temat postu:

Oj długo bardzo długo mnie tu nie było. Remont trwa nadal Smile Wrzucam kilka fotek z remontu.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

W motocyklu zostało jeszcze parę drobiazgów do poprawy. Prawdopodobnie będzie zmieniona tylna lampa bo jakoś mi się nie widzi. No i w tym roku zaczynam walkę z koszem. Jak Wam się podoba obecny wygląd urala Wink?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin