Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sovietbiker
Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 20:04, 22 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie na jaki kolor zrobić urala? Dajcie jakieś propozycje. Na razie rozważam niebieski z białymi szparunkami albo zielony z białymi. Może ktoś z was widział ładnie zrobionego urala nie koniecznie w oryginalnych kolorach. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 20:07, 22 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Stawiałbym na oryginała. W następnej kolejności marzyła mi sie kiedyś wersja GAI. Wieczny student chciał zrobić Milicyjną ale chyba nic z tego nie wyszło. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 20:09, 22 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
|Jak jesteś na facebooku to zapraszam na Ural Motorcycles - jest 250 zdjęć różności |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 296 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Sob 8:22, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
widziałem kiedyś urala w kolorze krwistej czerwieni. Rama przód koła czarne a blachy czerwone. Super wyglądał |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 10:21, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Roy napisał: | widziałem kiedyś urala w kolorze krwistej czerwieni. Rama przód koła czarne a blachy czerwone. Super wyglądał |
Np Red October
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale moim zdaniem z drabiniaka to nie wyjdzie. |
|
Powrót do góry |
|
|
sovietbiker
Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 18:59, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Mam problem z gaźnikami. Gaźniki to k-301. Lewy ma dysze 210 a prawy 185. Lewy ma krótszą tą wkręcaną z boku gaźnika a prawy dłuższą. Poza tym mają różne pokrywki komór pływakowych. Czy tak ma być?
Remont trwa. Większość elementów oskrobana do gołej blachy włącznie z gondolą wózka.
Jeszcze jedno pytanie. Czy do urala można założyć dekiel kardana od dniepra lub k-750? Mój ma wlew oleju na deklu i tu może być problem. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 20:22, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Te gaźniki nie są od Twojego motocykla i nie baw się z nimi - szkoda nerwów. K68, Cezeta Cross - idź w tą stronę, sam też szukam fajnych gaźników do mojego górala.
K-301, K-302 są do dolniaków. Będzie to chodzić też w góralu ale zmarnujesz miesiąc życia na ustawienie tego a i tak nie będzie dobrze...
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Sob 20:29, 23 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
sovietbiker
Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 20:26, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Te były chyba fabrycznie montowane w m-67. K-68 nie pasują mi pod głowice musiałbym zastosować redukcje. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 20:28, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
sovietbiker napisał: | Te były chyba fabrycznie montowane w m-67. K-68 nie pasują mi pod głowice musiałbym zastosować redukcje. |
Niestety ale mamy głowice nie od M67 |
|
Powrót do góry |
|
|
sovietbiker
Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 20:33, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
a od czego? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 20:39, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
M62/M63
Od 1975r jak się pojawił M66 zastosowano głowice z poziomymi mocowaniami gaźników.
Zarówno w Twoim M67 jak i w moim są starsze i gaźniki i głowice. |
|
Powrót do góry |
|
|
sovietbiker
Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 20:45, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ale numer A mógłbyś mniej więcej określić rocznik mojego urala? Nie wiem czy jest to możliwe jeżeli okaże się że jest to zlep części z różnych epok. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 20:52, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jaka osłona licznika, jaki osprzęt kierownicy - ciężko cokolwiek powiedzieć |
|
Powrót do góry |
|
|
sovietbiker
Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 21:07, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Zdjęcia są w "dzień dobry" |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 21:15, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Na kierownicy masz też starszy osprzęt niż powinien być
Ale te okrągłe przełączniki są ładniejsze niż oryginał hyhy |
|
Powrót do góry |
|
|
|