Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Renowacja mojego skundlonego m72
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Śro 21:46, 02 Paź 2013    Temat postu:

Cymbal ze mnie
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 7:02, 03 Paź 2013    Temat postu:

klapek: widzisz ten porządek? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 7:09, 03 Paź 2013    Temat postu:

Hehe, szacun. Mucha nie siada Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 7:26, 03 Paź 2013    Temat postu:

lewan24pl napisał:
Spróbuje jutro coś wymłodzić,a co toczenia nie bedzie problemu bo kolega pracuje w firmie gdzie produkują części dla boeinga i wszystkie pracę tokarskie robi dla mnie .Jutro mu podrzuce to powiedział ze przetoczy.A lepiej naspawac mig czy tigiem.

Metodą MAG Smile))) szybkie szczepy jeden obok drugiego.Tig zajarzasz i dodajesz i szybkiego nie zrobisz a mig nierdzewka ,aluminium w argonie wiec tez odpada bo nierdzewa sie mega zle toczy.
Powrót do góry
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Czw 11:42, 03 Paź 2013    Temat postu:

lewan24pl - ten silnik nie może dobrze chodzić po złożeniu Wink
stanowczo ZA CZYSTO! - nawet w fabryce na pierwszym montażu było mnóstwo piachu, smaru i wiórów Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 11:51, 03 Paź 2013    Temat postu:

corsar napisał:
lewan24pl - ten silnik nie może dobrze chodzić po złożeniu Wink
stanowczo ZA CZYSTO! - nawet w fabryce na pierwszym montażu było mnóstwo piachu, smaru i wiórów Wink

Co to za tuleja bez rys od piachu i wiórów Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Czw 14:02, 03 Paź 2013    Temat postu:

Co do porządku tak byłem uczony jak pracowałem w warsztacie u fajnego starszego pana zajebisty facet.A pracowałem w wielu i burdelu klucze wszędzie na podłodze gdzie popadnie.Nawet jak palisz to odchodzisz na bok na ławkę i na relaksie fajeczka żeby popiół nie spadł na czesci.To bylo dawno temu i tak mi juz zostało Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Czw 20:28, 03 Paź 2013    Temat postu:

Zapytanko o górne mocowanie silnika,bo u mnie jest w pokrywie rozrzadu jakie ma byc.Takie coś.
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Bo stare z trzech kawalków spawane jest i chce nowe.
Druga sprawa mocowanie cewki jakie bo gdzies przeczytałem ze z trzeck czesci sie skłda.
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
I jeszcze to zaznaczone
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Pią 18:59, 04 Paź 2013    Temat postu:

Nikt nic Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 19:45, 04 Paź 2013    Temat postu:

Piekna robota i czysciutka Smile))).
Tylko najwazniejsze zeby bylo wszystko odpowiedniej jakosci.
Bo szkoda sie napracowac i nie miec efektu lub zaliczyc porazke -- nie ma nic gorszego jak rozbieranie silnika zlozonego w tak piekny i czysty sposob.
Szacun dla Ciebie Smile)
Powrót do góry
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Pią 20:03, 04 Paź 2013    Temat postu:

Dzięki dawid 1981w końcu jakaś pochwała,a nie jak na początku mniejsza z tym.Nie ukrywam ze to mój pierwszy rusek i mam nadzieję ze silnik złoże dobrze niby prosta konstrukcja ale jak wyjdzie zobaczymy mam nadzieję ze dobrze bo spędzam dużo czasu przy nim bez pośpiechu.W niedziele przyjeżdża paczka z cylindrami,wałkiem śruby głowic kwadratowe i inne duperele.Chce złożyć w oryginale jeszcze długa droga do przebycia ale myślę ze podołam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Pią 20:26, 04 Paź 2013    Temat postu:

Dziś zamontowałem koło zamachowe,nowa sruba z podkładkąza bezpieczajacą i oczywiscie tylną podpore wału przerobioną na simer.
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Szprzęgło w niedziele jak zabawki dojdą,śuby podpory wału wkreciłę na taki preparat blokująco-uszczelniający i oczywiscie nowe sruby przewiercone łby,zabezpieczone drutem do okoła dla pewnosci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Pią 20:31, 04 Paź 2013    Temat postu:

Zabezpieczającą miało być sorki ale jak pisze na komputerze to nie mam klawiatury po polsku i muszę wycinać kopiować i zawsze coś rypne a na komórce mam to staram się bez błędów pisać Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 21:00, 04 Paź 2013    Temat postu:

Sprawdziles twardość kolków sprzegla???? Bo jak nie to szybko zostana wyciete w nich rowki od przekladek Smile)).I taki maly szczegol ze zabezpieczenie najlepiej zaklepac naprzeciwko noska zagietego w otworek ale to tak na marginesie:)))).Sprawdziles bicie biezni simeringa na walku ???Czym dokreciles kolo zamachowe????Dotarles kolo na stozku walu na paste zaworowa???Kolo na stozek walu wkladaj na sucho dobrze wytarte.Dales tez kleju na glowna srube???I sprawdz twardość wielowypustu na tarczach bo czesto jest porazka i po jednym sezonie tylko cienkie kielki zostaja przy twardosci 20 HRC a czesto sie zdarazja takie co maja 2 HRC haha:)) i zakladaj wystajacy wielowypustem na zewnatrz obie tarcze (widzialem juz roznie).
Sorki ze tak Ci pisze ale ja sie staram silnik robic tak zeby jak najdluzej chodzil i szczegolow sie czepiam -co nie zawsze sie udaje (pekniety wal).Smile)) haha taki urok


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 21:06, 04 Paź 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Pią 21:27, 04 Paź 2013    Temat postu:

To fajnie ze tak duzo piszesz,zawsze można się dowiedzieć więcej od kolegów z długim stażem.Co do kołków nie sprawdziłem,bo nie wiedziałem ale muszą być twarde poniewarz przekładka jest wyrobiona bedzie nowa a kołki nie mają żadnych uszkodzeń to muszą być twardr.Ale dzieki bo bede wiedział na przyszlosc.Koło zamachowe zakręciłem kluczem pragmatyczny ale z uczuciem zeby nic nie urwać a kleju nie dałem bo myśle że podkladka wystarczy ale to tylko moje zdanie na przyszłość bede pamiętać i dam.Tak dotarłem koło bo doczytalem.A co do tarcz to dobrze ze podpowiedziałeś bo miałem zamiar się zapytać Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 7 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin