Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Renowacja mojego skundlonego m72
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 20:55, 27 Paź 2013    Temat postu:

Bo w złych butach jeździsz :p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Nie 22:21, 27 Paź 2013    Temat postu:

zawsze jeżdżę bez butów i hamuję piętami Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 7:47, 28 Paź 2013    Temat postu:

klapek napisał:
Bo w złych butach jeździsz :p


napisał ten któremu kopniak rozerwał skórę na łydce Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Pią 22:45, 01 Lis 2013    Temat postu:

Panowie co moge jeszcze uczynić,wyczarowac żeby się nie zacinał tak często.Kolega ma też taką samą skrzynie i się nie zacina.Wszystkie biegi +wsteczny wchodzą tylko ten kopniak nie daje mi spać.Bo już odpalilem silnik i zanim wszadze w ramę chce mieć wszystko ok.I nie wiem co robić rece mi opadaja.Może to głupie ale już myślałem żeby pojechać do znajomego odkręcić bagnet i przez otwór wpuścić kamere i zobaczyć co się tam dzieje bo ma fajny szprzecik.Sam już nie wiem co zrobić kupić inns???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 9:23, 02 Lis 2013    Temat postu:

Zmień księżyc. Gwarancji nie ma ale jest szansa Twisted Evil
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 18:09, 02 Lis 2013    Temat postu:

Podslifuj pierwszy ząb bardziej na ostro i drugi tez o 1/3 wysokości i zakoncz drugi po obnrzeniu tez na ostro.Moze pomorze lagodniej wjechac w zazębienie.
Powrót do góry
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Sob 18:39, 02 Lis 2013    Temat postu:

Jutro po pracy jeszcze raz rozbiore i mam nadzieje ze ostatni,dzieki chlopaki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Nie 23:48, 03 Lis 2013    Temat postu:

Zrobiłem jak radziłeś dawid 1981 i jest super jak narazie,kopnąłem chyba z setke i zero przecięcia.Super wielkie dzieki,chciał bym się odwdzięczyć ale nie wiem jak Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 7:11, 04 Lis 2013    Temat postu:

lewan24pl napisał:
Zrobiłem jak radziłeś dawid 1981 i jest super jak narazie,kopnąłem chyba z setke i zero przecięcia.Super wielkie dzieki,chciał bym się odwdzięczyć ale nie wiem jak Smile

Spox nie ma sprawy -poprostu nic tylko sie cieszyc ze juz sie tak nie zacina:))))) hihi.
Powrót do góry
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Nie 21:43, 10 Lis 2013    Temat postu:

Sprawa dotyczy silnika odpaliem go parę razy i zdiolem głowice tak z ciekawości i moje pytanie czy powinien być olej na cylindrach tzn jak zdjolem głowice to było trochę oleju i czy to tak ma być zanim się dotrze czy lipa z czyms???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 21:54, 10 Lis 2013    Temat postu:

lewan24pl napisał:
Sprawa dotyczy silnika odpaliem go parę razy i zdiolem głowice tak z ciekawości i moje pytanie czy powinien być olej na cylindrach tzn jak zdjolem głowice to było trochę oleju i czy to tak ma być zanim się dotrze czy lipa z czyms???

Daj mu sie dotrzec:))).Mysle ze wiele osob zbyt delikatnie taktuje silniki jak sie naczyta roznych tematow:))).JA silnik rozbieram jak sie zatrzyma albo kopci jak smok i bierze litry oleju i nie ma mocy.JEzdzic ,jezdzic i jeszcze raz jezdzic przez kilka tys a pozniej diagnozowac Smile)).Chyba ze od razu na stracie cos nie pyknie haha
Powrót do góry
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Nie 22:09, 10 Lis 2013    Temat postu:

No do jazdy daleka droga,a tak tylko zapytalem bo nie byłem pewien co do tego,ale chcem żeby popracowal na stojaku trochę zanim zamontuje do ramy.Bo jak coś będzie nie tak to łatwiej coś rozmontowac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:22, 10 Lis 2013    Temat postu:

To bzdura i najszybsza droga do zalatwienia silnika.
Niestety nawet na Youtube widze tego typy praktyki nagrywane i demonstrowane, pozniej bez jednego slowa krytyki w komentarzach, z czego jasno wynika ze wiekszosc wlasciceli pojecia nie ma jak dziala silnik spalinowy.

Puszczanie silnika bez zadnego obciazenia i chlodzenia na stojaku spowoduje powstanie przedmuchow przez pierscienie, ktore nie beda mialy szansy na dotarcie sie z tulejami cylindrow.
Podstawowa sprawa po remoncie silnika jest jego dotarcie pod obciazeniem, wiec jesli nie zamierzasz jezdzic to go nie zapalaj. Inaczej zawsze bedziesz mial olej na cylindrach miedzy tlokami i glowica.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 22:50, 10 Lis 2013    Temat postu:

Kiedyś z znajomym tak się bawiłem z stojakiem. Tyle że silnik był nie odpalany a pędzony silnikiem elektrycznym. Bez gaźników, wydechów i świec. Czy to coś dawało to po prawdzie nie wiem. Tarcie było bo bez sprężu cylindry robiły się gorące i były chłodzone wentylatorem jak i oliwą wlewaną przez świece. Po kilku godzinach takiego kręcenia i ponownej regulacji zaworów zawsze silnik odpalał od kopa.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 23:37, 10 Lis 2013    Temat postu:

Cyrograf, mój silnik tak chodził 100 godz, na docieraczce elektrycznej .I mam to w czterech literach co mówią inni na temat tego docierania.Tyle co syfu zebrałem na magnesy w misce to pewnie miałbym zapełnione odrzutniki gnoju w 2/3 ich pojemności.Póżniej nie było zmiłuj się, ostro w dupsko w terenie.Przy każdej wymianie nie widać syfu w oleju/metaliku/olej czysty lekko ciemny,i nie musze dolewac co 100 km.to całe docieranie to jedna wielka niewiadoma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 10 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin