Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont K-750
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beny_trol




Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Srebrna Góra

PostWysłany: Czw 21:44, 18 Kwi 2013    Temat postu:

Cztery lata temu dorabiałem uszczelki u gościa który się tym zajmował, zamówiłem 2 komplety więc jak byś chciał to mogę poszukać, tylko wyszło mnie to w tedy bardzo drogo: komplet jak dobrze pamiętam 140zł(w tym uszczelki pod głowice klinkeryt okuty miedzią)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 22:12, 18 Kwi 2013    Temat postu:

Najlepsze uszczelki od MOTOR-KRAM z alllllllll pasuja idealnie 60zl

Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 22:12, 18 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 22:25, 18 Kwi 2013    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
Najlepsze uszczelki od MOTOR-KRAM z alllllllll pasuja idealnie 60zl


To tylko handlarz. A producent jest z Częstochowy. Komplet chyba 50zł. Jak ktoś chętny to możemy zrobić dopisywajke. Albo poszukam telefonu-ale juz nie dzis bo padam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 6:39, 19 Kwi 2013    Temat postu:

Prince napisał:
Dawid1981 napisał:
Najlepsze uszczelki od MOTOR-KRAM z alllllllll pasuja idealnie 60zl


To tylko handlarz. A producent jest z Częstochowy. Komplet chyba 50zł. Jak ktoś chętny to możemy zrobić dopisywajke. Albo poszukam telefonu-ale juz nie dzis bo padam.

Nio nie wazne kto je sprzedaje tylko ze sa dobre:))).Ja juz kupilem komplecik i jest na zapas ale jak ktos chetny to Princu ma dobry pomysl:)))
Powrót do góry
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pią 7:54, 19 Kwi 2013    Temat postu:

Jak by ktoś potrzebował te korkowe uszczelki pod sprężyny zaworowe( do dolniaka, nie mam pojęcia czy w górnym też są) to mam wycinak, aktualnie jest u Tadzioha, więc do niego w pęty uderzać Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beny_trol




Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Srebrna Góra

PostWysłany: Pią 8:46, 19 Kwi 2013    Temat postu:

Witam. Popatrzyłem wczoraj na karter i lewy cylinder i stwierdziłem, że pytanie o podcięcie było głupie - przepraszam=)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karlos




Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Pią 13:28, 19 Kwi 2013    Temat postu:

Ja do swojego wszystkie uszczelki ( za wyjatkiem głowic) zrobiłem sobie z "Gambitu", wydaje mi się, że nie ma nic lepszego. Dostępny jest w różnyh grubościach 0,1 ; 0,3 ; 0,5.
Zdjęcia robionych uszczelek są w moim temacie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pią 17:15, 19 Kwi 2013    Temat postu:

dla nie niewtajemniczonych "gambit"- klingeryt
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pią 19:29, 19 Kwi 2013    Temat postu:

Zbrojony czy zwykły czarny czy inny kolor
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karlos




Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Nie 7:58, 21 Kwi 2013    Temat postu:

Ja używałem zielonego 0,3mm, grubsze są takie kremowo-brązowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Pon 20:31, 29 Kwi 2013    Temat postu:

Zabrałem się za składanie.

Włożyłem wał, po czym próbowałem go ułożyć na środku w oparciu o korbowody. Wydaje się, że odrzutniki też odpowiednio pod podporami, żeby chwytać olej. Prawy korbowód nie jest tak samo w środku jak lewy, jakieś dziesiątki milimetra różnicy są. Ale, pomijając to -
żeby ustawić wał na środku, trzeba go było trochę poprzesuwać. Powinien iść bardziej do przodu. I tu sprawa nr 1 - jak go dystansować legalnie, żeby to osiągnąć? Póki co prowizorycznie zrobiłem uszczelkę między przednią podporą a obudową, która to pełni funkcję dystansową, aby łożysko mogło pójść ciut do przodu i oprzeć się o wspomnianą obudowę. I wtedy jest cacy, wał jest na środku. Ale czy to tak może być? Bo wtedy z kolei nie wchodzi całkiem w podporę - jakiś milimetr dalej mogłoby pójść. Próby przesuwania samego wału bez łożyska niewiele dają, nie wejdzie inaczej.

Druga sprawa - jak już wał jest w miejscu docelowym, mniejsze koło rozrządu wystaje bardziej niż duże koło. Widzę dwie możliwości - a) podłożyć coś pod duże koło, aby nie szło do końca na wałku, b) wcisnąć dalej tulejkę wałka, aby całość osiadła trochę wyżej/bardziej z przodu. Choć wtedy muszę zobaczyć jak się do popychaczy.

Proszę o rady Wink


Ostatnio zmieniony przez szefostwo dnia Pon 21:29, 29 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Pon 20:55, 29 Kwi 2013    Temat postu:

Aha - gdzie wkładać ewentualne podkładki dystansowe?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 22:09, 29 Kwi 2013    Temat postu:

Pod podkladke dociskajaca lozysko na przedniej podporze-tam dajesz cienkie podkladki dystansowe zeby wchodzily w podpore i opieraly sie na lozysku.Chodzi miedzy innymi o to ze jak wciskasz sprzeglo to wal dociska do przedniej podpory i lozysko w podporze nie moze miec luzu tylko musi byc scisniete podkladką dociskową.
Zazwyczaj to są dzisiatki mm.I nic wiecej nie kombinuj.
A ile masz podlozyc wylapiesz na plaseline ktora dajesz na boki pierscienia zew lozyska i dociskasz podkladka ktora dokrecasz 4 srubkami .
Jak przebijesz tulejke walka to zaslonisz otworek samrujacy:))).
Wcisnij lozysko na walek z luzem c3 wkladasz w blok i popatrz tylko czy na przodzie nie przestaje za rant bloku,dokrec podkladke i walek ma palcami sie obracac i tyle.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 22:20, 29 Kwi 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Pon 23:03, 29 Kwi 2013    Temat postu:

Na przedniej podporze wał się opiera - a raczej na pokrywie podpory, czyli do przodu już nie ma szans pójść. A chodzi o to, że trochę by musiał (jakieś 0,9mm). Czyli musiałbym oddalić tę pokrywę, bo łożysko i tak do niej dochodzi. Tylko nie wiem czy wsadzenie czegoś między pokrywkę (ta na 4 śruby), a podporę to dobry pomysł. I czy luz między łożyskiem, a podporą (w bloku) może wystąpić.

Żeby zobrazować - zielony to miejsce, gdzie jest luz. Czerwony to miejsce, gdzie łożysko przylega, a potrzebowałoby tam przylegać jeszcze bardziej, żeby wał był na środku. Więc, żeby czerwone się trochę oddaliło i zrobiło miejsce, myślałem, żeby w miejsce żółtego dać coś dystansującego.

[link widoczny dla zalogowanych]


Czy luz może być w tym miejscu (zielone)?

Z wałkiem rozrządu nie rozumiem. Wszystko się obraca lekko, tylko koła nie nachodzą na siebie równo. Duże jest bardziej z tyłu.


Ostatnio zmieniony przez szefostwo dnia Pon 23:04, 29 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Pon 23:20, 29 Kwi 2013    Temat postu:

Poza tym łożysko wałka luźno wchodzi do bloku ;>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26  Następny
Strona 23 z 26

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin