Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont K-750
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 21:26, 04 Kwi 2013    Temat postu:

Obojętnie. Przód-Tył - 20W powinno być w sam raz, jak ktoś chce mieć bardziej miękkie tłumienie odrobinkę, to 15W.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 21:36, 04 Kwi 2013    Temat postu:

15 w za rzadki na mój przód [ mam cały przerobiony lagi chrom tech bardzo grubo i szlifowane ] wszystko chodzi jak w japoni może dlatego u mnie pasuje 20 w bo na 15 jest całkiem mięciutki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 21:40, 04 Kwi 2013    Temat postu:

lipa bo już kupiłem :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pią 20:35, 05 Kwi 2013    Temat postu:

Ha ha jeszcze istotna jest waga kierowcy co w moim przypadku myślę że 30 w byłoby lux.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 21:08, 05 Kwi 2013    Temat postu:

Nie lepiej dać podkładkę taką z 10-15 mm pod sprężynę? Pamiętaj, że zwiększanie lepkości, to nie tylko "utwardzenie" zawieszenia, a bardziej zmiany w reakcji tłumienia, zamiast tłumić miękko i delikatnie, będzie to robił gwałtownie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrkubek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś

PostWysłany: Sob 13:24, 06 Kwi 2013    Temat postu:

będzie bardziej spowalniał ruchy zawieszenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Sob 20:56, 06 Kwi 2013    Temat postu:

W Uralu orginalne mają przestawiane
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 21:25, 06 Kwi 2013    Temat postu:

Hius napisał:
W Uralu orginalne mają przestawiane


Tylko napięcie wstępne sprężyny. I tylko z tyłu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 22:01, 06 Kwi 2013    Temat postu:

Ale ja to Hiusowi do przodka podawałem. Z tyłu dupa, bo będzie krzywo stał po takim zabiegu.

EDYTA: Dokładnie tył napięcie wstępne można podregulować, ale z regulacją przodu się w rusku nie spotkałem, nie licząc długiego wahacza pchanego Wink. To nie japon, tutaj można tylko podkładką pod springa utwardzić i efekt jest lepszy niż przy mieszaniu olejem.


Ostatnio zmieniony przez Rura dnia Sob 22:03, 06 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beny_trol




Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Srebrna Góra

PostWysłany: Pią 16:57, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Witam. Właśnie mój silniczek mnie poważnie zaskoczył: pisałem już wcześniej, że miałem problemy z montażem zamachu na stożek. Dotarłem koło ze stożkiem, wstawiłem o-ring w podporę i dziś chciałem przymierzyć jak to wszystko "leży". Okazało się że po założeniu łożyska na wał oraz odrzutnika(bez podkładki sprężystej) koło zamachowe nie "siada" na stożku, czop jest za krótki!? Tylko dla czego??? To wszystko kiedyś jeździło razem. Przesadziłem z docieraniem??? I najważniejsze pytanie czy czop ze stożkiem da się dorobić czy czeka mnie wymiana wału?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pią 17:10, 12 Kwi 2013    Temat postu:

A jak docierałes to koło siadało prawidłowo na stożku ?,a łożysko weszło do końca może z odrzutnikiem gnoju coś nie tak albo z klinem wpustem czy jak go zwał.Jaki oring wstawiłeś w podpore? może simering.

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Pią 17:11, 12 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beny_trol




Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Srebrna Góra

PostWysłany: Pią 17:18, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Przy docieraniu wszystko grało. łożysko siedzi na miejscu, robiłem tylko przymiarkę więc klina nie dawałem. Wychodzi jakby za krótki tylni czop wału.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 17:43, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Ja obstawiam, że łożysko w podporze poszło za bardzo do tyłu - za głęboko osadzone w podporze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beny_trol




Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Srebrna Góra

PostWysłany: Pią 17:53, 12 Kwi 2013    Temat postu:

No to nie trafiłeśSmile jak już pisałem robię tylko przymiarkę i sprawa wygląda tak: wał jest zamontowany w przedniej podporze, silnik leży na przodzie, założyłem tylne łożysko(niestety wchodzi za luźno) odrzutnik i zamach nie montowałem tylnej podpory. Więc doskonale widzę czy łożysko siedzi na miejscu i jak leży zamach, a leży chu..wo:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 19:52, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Zakładam że wał masz wydystansowany na przedniej podporze, wtedy zamach powinien siadać prawie na równi z blokiem. Może być milimetr dwa przesunięcia wgłąb bloku. Sprawdź to.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 19 z 26

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin