Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont K-750
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PoTomek




Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 8:36, 04 Mar 2013    Temat postu:

Embarassed Crying or Very sad przypomnij mi się bom zgłupiał. Czy mówimy o angliku? (z przed kilku lat)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Pon 14:17, 04 Mar 2013    Temat postu:

Prince napisał:


Cytat:
po prostu pierdolnik


gulgularor skrzyni Wink


Dyserklapa tandetnie zblindowana i ryksztosuje Laughing

Mam dwie skrzynki typu jajko - w jednej kopka łapie przy samej ziemi a w drugiej warczy jak kręcę wałkiem zdawczym - rozbiorę to się okaże co w środku siedzi Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pon 14:49, 04 Mar 2013    Temat postu:

Jak to co? Przyczłap do sinklera Laughing się ciesz jak bez wodotrysku rotfl A nie dyserklapa tylko droselklapa, źle Tuwima cytujesz Laughing
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pon 14:52, 04 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Pon 15:52, 04 Mar 2013    Temat postu:

Fakt zabrałem się do pisania bez holajzy [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pon 15:55, 04 Mar 2013    Temat postu:

O! Ale masz ładny sedesik LaughingA bez holajzy ani rusz.

Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pon 15:56, 04 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Pon 16:08, 04 Mar 2013    Temat postu:

karlos, uszczelniacze mam ruskie, jakbym zobaczył, że coś z nimi nie tak, to będę szukał. A łożyska postaram się kupić jakieś na miejscu, bez kombinowania, jeszcze nie wiem jakie konkretnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:58, 04 Mar 2013    Temat postu:

PoTomek napisał:
Embarassed Crying or Very sad przypomnij mi się bom zgłupiał. Czy mówimy o angliku? (z przed kilku lat)


Jak najbardziej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BEVCIO




Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RADOMSKO

PostWysłany: Śro 10:17, 06 Mar 2013    Temat postu:

grzeh750 napisał:
szefostwo napisał:
I przewody już nie będą tak ładnie wychodzić z obudowy?;p
Nie ma problemu, żeby wychodziły musisz użyć dłuższych przewodów, wprowadzić je pod dekiel ( u mnie weszły tą dziurką co kabelek ) i wyprowadzić z bloku jak producent przykazał.



...wczoraj chciałem z papugować patent Grzech'a , ale mam chyba za grube przewody , albo za mały otwór. Poprowadziłem jeden , ten na lewy gar-bardziej widoczny:) przez blok silnika. Dzięki Grzechu za pomysłSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Śro 10:49, 06 Mar 2013    Temat postu:

Cała przyjemność po mojej stronie cheers To piwo to zamiast ukłonu Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Sob 23:08, 16 Mar 2013    Temat postu:

Dzisiaj popatrzyłem na zwisający i nie łapiący kopniak.
Żeby nie wisiał, a był w miarę wysoko, należałoby trochę opuścić bolec zderzaka, odkręcając go. W innym wypadku trochę odstaje. Ale problem jest taki, że jeśli się odkręci zderzak w dół, to chodzi tak lekko na gwincie, że mógłby wylecieć w czasie jazdy.
Kontrować go jakąś dziwną nakrętką czy co z tym zrobić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Sob 12:51, 23 Mar 2013    Temat postu:

Tulejki wahacza w ramie kosza to te same co w moto? Nie mam jak spojrzeć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 13:02, 23 Mar 2013    Temat postu:

Takie same.

Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Sob 13:08, 23 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Sob 18:20, 23 Mar 2013    Temat postu:

szefostwo napisał:
Dzisiaj popatrzyłem na zwisający i nie łapiący kopniak.
Żeby nie wisiał, a był w miarę wysoko, należałoby trochę opuścić bolec zderzaka, odkręcając go. W innym wypadku trochę odstaje. Ale problem jest taki, że jeśli się odkręci zderzak w dół, to chodzi tak lekko na gwincie, że mógłby wylecieć w czasie jazdy.
Kontrować go jakąś dziwną nakrętką czy co z tym zrobić?

Obciąć Laughing A tak na poważnie to ten bolec siedzi w sprężynce, sprawdź czy jak go obrócisz to nie będzie krótszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Pon 18:54, 25 Mar 2013    Temat postu:

Sprawdzę.

Pakuję głowice do planowania i widzę między nimi ponad 1mm różnicy w wysokości przylgni. I tak sobie myślę, że trzeba by dorównać je do tej niższej. A jak mają być takie niskie, to zaczynam się obawiać o ciśnienie - żeby nie było ponad fabryczne. A po to chciałem planować, żeby dać cienką uszczelkę.
Co zrobić z tym cholerstwem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beny_trol




Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Srebrna Góra

PostWysłany: Śro 9:13, 27 Mar 2013    Temat postu:

Witam serdecznie po latach. Remont mojej Kaśki się nieco przeciągną - o jakieś cztery lata:) Kilkadni temu podielem się dokończenia składania silnika i zaczęły się problemy(prawie nic nie pamiętam:). Mam pytanie czy między tylną podporą wału a łożyskiem wału ma być jakaś podkładka? czy koło zamachowe ma się spierać bezpośrednio o bieżnię łożyska? Pytam bo u mnie jest tam podkładka i koło zamachowe nie dochodzi na miejsce i nie trzyma na stożku.
Pozdrowionka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 12 z 26

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin