Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulator Napiecia RM7VN R1 LUB pRADNICA k 750
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz Koblenz K-750




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kOBLENZ NIEMCY

PostWysłany: Pią 20:49, 25 Sty 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:42, 25 Sty 2013    Temat postu:

Jeśli jest to regulator 6V do Jawy to jest szansa, że będzie współpracował prawidłowo z prądnicą.
Regulator polskiej produkcji sprawdza się [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pią 21:45, 25 Sty 2013    Temat postu:

Ok , dałem sobie radę z tym wcześniejszym Laughing tylko tam poza ceną nie ma żadnych danych, nie pamiętam już jakie parametry miała prądnica Jawy, miałem taką ponad 35 lat temu, na twoim miejscu, jeśli prądnica jest sprawna, założyłbym oryginalny mechaniczny, lub można zainwestować w elektronika na przykład z Cyklo który jest robiony pod konkretny model prądnicy, ale to twój wybór.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 22:11, 25 Sty 2013    Temat postu:

Pi razy oko, a trąbkę podobne parametry do G414 miała Jawachowa prądnica. Powinien podejść taki regler.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz K-750




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kOBLENZ NIEMCY

PostWysłany: Nie 14:45, 27 Sty 2013    Temat postu:

Ten Regulator byl zamontowany jak juz mowilem kiedy go kupilem pasuje w stara obudowe mechanichnego regulatora nie mam parametrow ale wazne jest zeby nie rozladowywal Akumulatora podczas jazdy .
Bo wiadomo ze podczas jakiegos niedzielnego wypadu nie byla by to mila niespodzianka.Aczytalem gdzies ze moze rozladowywac Akumulator jezeli nie jest dopasowany regulator do pradnicy a ile kosztuje taki regulator z Cyklo????
mOZE KTOS JUZ U NIH COS TAKIEGO ZAMAWIAL Rolling Eyes Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hardcor




Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 153
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nałęczów/Lublin

PostWysłany: Nie 14:55, 27 Sty 2013    Temat postu:

Mariusz Koblenz K-750 napisał:
a ile kosztuje taki regulator z Cyklo????
mOZE KTOS JUZ U NIH COS TAKIEGO ZAMAWIAL Rolling Eyes Question


Cyklo, w imieniu swoim i kilku moich kolegów, szczerze Ci odradzam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz K-750




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kOBLENZ NIEMCY

PostWysłany: Nie 17:23, 27 Sty 2013    Temat postu:

Aha myslalem ze Cyklo to taka solidna Firma Question Shocked
Maja taka fajna strone internetowa.
Glownie mi chodzi o to zeby ten regulator byl idealnie dopasowany do pradnicy i spelnial swoja funkcje a co za tym idzie fajnie jak by sie zmiescil w puszke starego mechanicznego.
Czy ktos z was jezdzi K-750????? Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 6:22, 29 Sty 2013    Temat postu:

Mała uwaga
Mariuszu Koblenz K-750 zamiast pisać np trzy zdania w trzech postach jeden pod drugim użyj funkcji edycji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz K-750




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kOBLENZ NIEMCY

PostWysłany: Wto 21:25, 29 Sty 2013    Temat postu:

Witam

Pradnice sprawdzilem wedlug waszych wskazowek no i dziala jezeli ma minus na wzbudzeniu i na masie obudowy kreci sie jak silnik ,takze mysle ze problem ktory mam to regulator po prostu dostal strzala i nie dziala i dlatego swieci czerwona kontrolka ladowania i nie gasnie w Przedniej lampie .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 21:50, 29 Sty 2013    Temat postu:

Kuzyna żonie zapalił się CHECK ENGINE w Mazdzie, jej mądry syn zakleił kontrolkę taśmą. Kuzynka pojechała tak autem do Danii i wróciła na lawecie Very Happy Padła pompa wtryskowa, laweta + regeneracja 7tyś. Możesz jak ten młody, zakleić kontrolkę taśmą, możesz też kupić sobie na ebay.de regulator 6V do ruska. Wybór należy do Ciebie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz K-750




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kOBLENZ NIEMCY

PostWysłany: Śro 10:22, 30 Sty 2013    Temat postu:

Klapek ty jestes naprawde gicio teksty ci sie kleja wiem ze musze kupic Regulator tylko szukam takiego jak byl wmontowany ale nigdzie nie moge go znalezc on fajnie pasuje w stara obudowe ten polski ktorego podaliscie mi link jest sprawdzonyi podobno dobrze chodzi .A co sadzicie o Mechanichnym oryginalnym lepszy jest chyba elektroniczny .

[link widoczny dla zalogowanych]

znalazlem jeszcze taki na niemieckim ebay jest dosyc drogi czy ktos juz mial z tym do czynienia Question Question Question Rolling Eyes Rolling Eyes Embarassed

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 10:31, 30 Sty 2013    Temat postu:

Tak, elektroniczny jest lepszy i taki kup. Możesz eksperymentować z nowym ale czy jest sens? Kup taki, który pokazali wcześniej i ciesz się z jazdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz K-750




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kOBLENZ NIEMCY

PostWysłany: Śro 18:20, 30 Sty 2013    Temat postu:

Dzieki Klapek siemanko Very Happy Very Happy Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz K-750




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kOBLENZ NIEMCY

PostWysłany: Sob 18:04, 02 Lut 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Problem rozwiazany kupilem ten regulator i podlaczylem wedlug dolaczonego opisu i chodzi kontrolka czerwona zgasla ,nie trzeba bylo zaklejac tasma wedlug zalecen klapka.Jest ok

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc wszystkim
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grucha020




Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie

PostWysłany: Wto 23:37, 05 Lut 2013    Temat postu: Schemat Czeskiego regulatora RM7V N - na mase

ma ktoś schemat samego regulatora, jak go podłączyć zamiast mechanicznego reglera do K 750?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin