Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja silnika
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek 73




Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Śro 21:00, 27 Kwi 2016    Temat postu: Regulacja silnika

Witam. Jestem z Piekar Śląskich i szukam kogoś kto oczywiście odpłatnie nauczy mnie regulować silnik w górnozaworowy dnieprze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 6:23, 28 Kwi 2016    Temat postu:

Zasada ta sama dla wszystkich rucholi ale czy da sie go ogólnie wyregulować to już zależy od silnika i nie zawsze się to uda:)).
Powrót do góry
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 597
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 0:12, 29 Kwi 2016    Temat postu:

Każdy rusłan jest jak dzieło sztuki - niepowtarzalny Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciek 73




Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob 21:17, 30 Kwi 2016    Temat postu:

No to dziękuję filozofom i nadal szukam fachowca który nauczy mnie regulować ten silnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
astacus




Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Święte

PostWysłany: Sob 23:04, 30 Kwi 2016    Temat postu:

Maciek 73 napisał:
No to dziękuję filozofom i nadal szukam fachowca który nauczy mnie regulować ten silnik.


O tototo to to !!!! Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 597
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 17:21, 01 Maj 2016    Temat postu:

Jak widzisz my tu same filozofy Smile bo fachowcy Cię jakoś nie obsiedli....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciek 73




Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie 23:15, 01 Maj 2016    Temat postu:

Marceli,jeśli się znasz to zapraszam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 597
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 23:55, 01 Maj 2016    Temat postu:

Smile jestem z Poznania i jeśli już coś bym mógł powiedzieć to raczej o silnikach dolnozaworowych. Pytanie też co dla Ciebie oznacza regulacja silnika. Bo w tej chwili jestem w stanie podpowiedzieć Ci wszystko odnoście mechaniki, to znaczy luzy, tolerancje, zamienniki łożysk i jak to wszystko spasować i zdystansować - silnik i skrzynia. Jestem jeszcze przed odpaleniem - więc regulacja zapłonu i gaźników - to na poziomie ogólnym z doświadczenie z innymi motocyklami. Tyle, że nauczyłem się, że doświadczenie z innych motocykli w rusłanie często nie przekłada się na żadną mądrość Smile. Na poprawnie działający silnika składa się odpowiednia budowa, regulacje mechaniczne i regulacje takie powiedziałbym obsługowe - dopiero jak to połączysz w całość to będzie działał jak należy.
Może znowu filozoficznie - ale filozoficzne zadajesz pytanie.
Zapytaj konkretnie to konkretnie odpowiem Smile

A jeśli chodzi o górniaka to może posiłkuj się - [link widoczny dla zalogowanych] i TYM FILMEM
a na forum na pewno znajdziesz szczegółowe opisy różnych patentów różnych chłopaków
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 597
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 23:57, 01 Maj 2016    Temat postu:

I nie spinaj się tak od razu Smile Ruskie motory to rozrywka, takie "Na Wspólnej" dla twardzieli i możemy sobie chyba pozwolić na lekki melanż...
Chyba, że masz odbezpieczone granaty i lecisz na Berlin - to przepraszam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 7:41, 02 Maj 2016    Temat postu:

Musi być sprawny silnik czyli szczelne zawory,dobre sprężanie ,wszystko szczelne bez luzów i przebić na inastalacji ,paliwo musi dochodzic itd i dopiero mozna sie brac za ustawianie.
Jezeli jest tylko mozliwe ustawie.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 7:42, 02 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Pon 20:27, 11 Lip 2016    Temat postu:

Ja juz wlacze 1.5 roku i lipton,zmienilem juz 3 komplet gaznikow i na prawym cylindrze na wolnych chodzi,ale na wzszych obrotach stzrela z rury i nie jedzie:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3068
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 20:38, 11 Lip 2016    Temat postu:

Jeżeli kompresja jest OK to sprawdź ustawienie zapłonu na obu piecach. Zakładam że wydech jest szczelny i posiada tłumiki. Następny etap to wałek rozrządu, czasy otwarcia zaworów nie koniecznie są poprawne.
Wojtek

PS
Wszyscy kręcą i obwiniają gaźniki, zwykle najmniej winne. Ale że na wierzchu to łatwo się kręci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 406
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Wto 5:13, 12 Lip 2016    Temat postu:

Progress aproponuje zmniejszyc odleglosc kondensatora i podpiac go bezposrednio pod aparat jak tskowy posiadasz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Wto 7:13, 12 Lip 2016    Temat postu:

Zawory ,walek,aparat elektroniczny wszystko nowe sprawdze faktycznie tlumik,ale czy az tak jest wazny?moze gdzies pekla sprezyna na ssacym?musze to sprawdzic jeszcze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zabool




Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 7:18, 12 Lip 2016    Temat postu:

Jakie masz dysze w gażnikach ? Może to być problem przy wchodzeniu na obroty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin