Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacją gaźników k301 proszę o poradę

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wasyl622




Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 5:56, 23 Lip 2021    Temat postu: Regulacją gaźników k301 proszę o poradę

Przeszukałem cały wątek na grupie niestety nie znalazłem żadnej odpowiedzi. A więc tak uporałem się z motocyklem. Pomierzylem wszystko wyregulowałem. Ciśnienie sprężania prawy cylinder 9.3 lewy cylinder 9.1. wałek rozrządu popychacze zaworowe nowe cccp laski nowe. Dniepr mt9 odpala ładnie pracuję dobrze gaźnik regulowane pojedynczo synchronizacja zrobiona ganziki dostały nowe zestawy naprawcze. Iglicę przestawione z 3 rowku liczone od dołu na 4. Silnik podczas agresywniej jazdy na wyższych partiach zaczyna przerywać wcześniej nie występował taki problem. Silnik po rozgrzaniu ma znaczono podwyższone obroty silnika. Oczywiście szczelność poleczenia zrobione przylgnie nowe uszczelki termiczne gdzie taki problem ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wasyl622




Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:01, 23 Lip 2021    Temat postu:

Dodam że zawory ustawione na wydech 0.10 ssący 0.07 cały układ OHV nowy cccp
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3943
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 7:22, 23 Lip 2021    Temat postu:

Przekładki termoizolacyjne pomiędzy gaźnikami a cylindrami są?
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wasyl622




Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:54, 23 Lip 2021    Temat postu:

Nie tylko założona ta gruba jedna nowa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wasyl622




Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:02, 23 Lip 2021    Temat postu:

Panie Wojtku jeśli dobrze rozumiem to oprócz uszczelki tej termicznej grubej powinny iść dwie cienkie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3943
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 16:13, 23 Lip 2021    Temat postu:

Panowie to byli za sanacji, a ja gołodupiec jestem. Ma być przekładka termiczna z tekstolitu lub czegoś podobnego i dwie uszczelki, po jednej z każdej jej strony.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wasyl622




Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:34, 23 Lip 2021    Temat postu:

Panie Wojtku kultura wymaga jestem w taki a nie inny sposób nauczony. Niestety. Dlatego zwracam się z szacunkiem do każdej osoby dziękuję za cenne rady które za każdym razem mogę liczyć na nieocenioną pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3943
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 22:51, 23 Lip 2021    Temat postu:

Kultura wymaga aby używać języka zrozumiałego dla rozmówcy oraz uszanować konwenanse danego środowiska. Tu masz do czynienia z rodowitym chamem i prostakiem z Półwsia Zwirzynieckiego Very Happy
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dolas1234




Dołączył: 14 Paź 2020
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:27, 05 Sie 2021    Temat postu:

Przedmuchaj jeszcze te gaźniki, i ewentualnie zwróć uwagę na zapłon czy w aparacie zapłonowym jest wszystko ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekshlm06t




Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zofiowka

PostWysłany: Nie 11:15, 15 Sie 2021    Temat postu:

Witam.
Piszesz:
...Silnik podczas agresywniej jazdy na wyższych partiach zaczyna przerywać wcześniej nie występował taki problem....
Według mnie za mało paliwa ma na tych wysokich obrotach.
Albo za mała dysza główna, albo za niski poziom na pływakach.
Jeśli jest ta sama dysza co wcześniej, przed robotą, to wrzuć ją na dzień, dwa do kwasiury, nie zaszkodzi, a może pomóc. Jak się nie zmieni, to podnieś troszkę poziom paliwa na pływakach.
Ale u mnie były ewidentnie zarośnięte kamieniem dysze. I pomógł kwas.
No tak, nie spytałem, a jak wyglądają świece?

Teraz doczytałem, zestawy naprawcze, to pewnie i dysze dostały się nowe... Do nowości gaźnikowych produkowanych w PRC nie mam za grosz zaufania. Założyłbym stare. I dopiero próbował.
Możesz jeszcze pomierzyć przepływy wody porównując dysze stare i nowe. Może tu tkwi przyczyna.
Moje doświadczenie z dyszami jest takie, że nie trafiłem ani razu na dobrze wykalibrowaną.
Pzdr. Tomek.


Ostatnio zmieniony przez tomekshlm06t dnia Nie 11:21, 15 Sie 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siara




Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zyrardow

PostWysłany: Nie 14:58, 15 Sie 2021    Temat postu:

Dysze pasuja od simsona, 100, 105, 110 gwint M5- sa na portalu.

Ostatnio zmieniony przez siara dnia Nie 14:58, 15 Sie 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin