Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regeneracja wału
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Sob 20:31, 01 Gru 2012    Temat postu:

grzeh750 napisał:
No źle zrozumiałeś , w zestawie z Almotu nie ma pierścieni z Primy , są z Motusa i nie są za dobre

wyszło na to że głupoty piszę, ktoś mi nieźle bajek nawciskał. Przepraszam za wprowadzenie w błąd, ale fakt jest faktem że te z zestawów Al-motu do jazdy się nie nadają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Sob 21:09, 01 Gru 2012    Temat postu:

nic nie szkodzi. najważniejsze że sie wyjaśniło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Sob 23:37, 01 Gru 2012    Temat postu:

panowie pilnie potrzebna podkładka pomiędzy łożysko tylnej podpory wału a podkładke falistą. jak rozbierałem silnik to jej nie było a z tego co wyczytałem na forum to koniecznie musi się tam znajdować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 13:35, 02 Gru 2012    Temat postu:

Zadzwon do zawczastiego bo kiedys widzialem ze mial to wystawione.
602-357-010
Powrót do góry
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 23:08, 02 Gru 2012    Temat postu:

ok. podziękować
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pon 22:42, 03 Gru 2012    Temat postu:

no i z wałem trochę chyba kiszka wyszła bo sworznie wydaje mi sie zbyt ciężko w główki korbowodowe wchodzą. chyba że musi tak być??? może by je rozwiertakiem trochę potraktować?? co Panowie sądzicie??? a tak ogólnie to ten remont silnika powoli zaczyna mnie przerażać bo fundusze się kończą grrrrrrrrrrr............:/:/:/jedyny plus taki że już bliżej niż dalej w ukończeniu.

Ostatnio zmieniony przez Wicher dnia Pon 22:45, 03 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 22:53, 03 Gru 2012    Temat postu:

Sworzeń ma wchodzic pod mocnym naciskiem kciuka wiec pewnie jest dobrze.Daj lekko oleju to napewno pomoze:).I nic rozwiertakiem nie ruszaj bo popsujesz:))).Skladaj to i jazda do cieplo sie robi hehe

Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 22:55, 03 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pon 23:07, 03 Gru 2012    Temat postu:

tylko że on młotkiem gumowym ma ciężko żeby wejść a co dopiero kciukiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Pon 23:19, 03 Gru 2012    Temat postu:

Wicher napisał:
tylko że on młotkiem gumowym ma ciężko żeby wejść a co dopiero kciukiem

masz dupe nie kciuki Laughing sprawdż czy po wierceniu otworów smarujących nie zostało zgrubienie lub jakiś zadzior
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pon 23:35, 03 Gru 2012    Temat postu:

Tadzioch ,z tymi kciukami to się zgadza,ale najpierw powinno się wiercić a póżniej pasować.Ja też dostałem wał po regeneracji z firmy znanej i polecanej,ale niestety sworzni do kupionych tłoków nie wysłałem razem z wałem,więc wcisnęli tulejki nie znając wymiarów sworzni-pasowania.Ale jak zawoziłem gary do szlifu zabrałem wał i poprosiłem o spasowanie tego wszystkiego i było ok.Dlatego się nie dziwie że coś nie pasuje.Nie wierze w takie bajki że kupie pierwszą lepszą wschodnią tulejke do korbowodu wcisne i będzie pasowało jak ulał do kupionych tłoków ze sworzniami.Niestety Wicher trzeba się pobawić w pasowanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pon 23:40, 03 Gru 2012    Temat postu:

oj kolego Tadzioch takiego kciuka jak mój to jeszcze nie widziałeś. dadam że to kciuk rolnika he he. będe w piątek odbierał cylindry od naprawy to zabiore wał i sworznie to mi powinni na miejscu dopasować. z drugiej strony lepiej że ciaśniej niż miałoby być za luźno
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Pon 23:44, 03 Gru 2012    Temat postu:

nie gniewaj się żartem było, ale pisałeś że wał dałeś do Poznania a od niego to zawsze z dość dużym luzem pod sworznie wracał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pon 23:49, 03 Gru 2012    Temat postu:

Ten Pan woli zostawic ciasne jak ma być za lużne i sprawa się wyjasniła Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pon 23:50, 03 Gru 2012    Temat postu:

nie gniewam sie przeciez hehe:)Smile tak wał z poznania ale wole że zrobił ciaśniej i sobie dopasuje pod sworznie. tylko znowu problem bo tak bym sobie juz składał do karteru a tak musze czekac do piątku:/:/ ale tak szczerze to gościu chyba za bardzo się nie postarał bo nie dosyć że nie spasowane to na dodatek musiałem sam odrzutniki oleju poczyścić. w sumie pół godziny roboty ale jak się daje do regeneracji to powinno być wszystko na cacy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Pon 23:59, 03 Gru 2012    Temat postu:

ja tam w robotę na gotowo nie wierzę, zawsze wolę wszystko rozebrać, wymyć, wypłukać przed składaniem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin