Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regeneracja wału
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pią 20:41, 23 Lis 2012    Temat postu: Regeneracja wału

Chciałem się panowie podpytać czy 450 ziko za regeneracje wału to dużo?? podczas regeneracji zostaną założone kompletnie nowe czopy, zwęglane oraz całkowicie nowe łożyska (wałki, bieżnie). Generalnie widać że gościu miał pojęcie o takich wałach i gadał całkiem konkretnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 20:59, 23 Lis 2012    Temat postu:

A co on chciał zwęglić? Zwłoki? Czyje? Wink
Czopy co najwyżej można nawęglić, ale taki techniczny szczegół Wink.
U kogo chcesz to robić? Bo cena nie dużo i nie mało, a nie każdy potrafi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 21:19, 23 Lis 2012    Temat postu:

Metoda nawęglania, materiał z którego będzie wykonywane, pasowania, sposób centrowania, czy bieżnie zewnętrzne będą również robione i jak. Magików jest sporo a konkretnych fachowców tylko kilku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pią 21:24, 23 Lis 2012    Temat postu:

przepraszam za ten szczegół. oczywiście że nawęglić. co do większych szczegółów regeneracji to nie za bardzo się znam. mogę tylko powiedzieć że to Pan Olachowski z poznania będzie robił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 22:21, 23 Lis 2012    Temat postu:

No to możesz spać spokojnie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pią 22:41, 23 Lis 2012    Temat postu:

i o to właśnie chodzi bo chcę zrobić raz a porządnie. Koszty kosztami ale jak to się mówi chytry dwa razy traci. bynajmniej u nas na Kujawach. Myślę że w 2k się zamknę aby dobrze zrobić silnik. Do wału dojdzie nowy wałek rozrządu oraz regeneracja popychaczy od firmy Świątek z bydgoszczy, tulejowanie cylindrów w auto-szlif mała nieszawka, uszczelniacze corteco, łożyska skf
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pią 22:44, 23 Lis 2012    Temat postu:

a właśnie Pan wyżej wymieniony Olachowski powiedział że łożysko na tylną podporę wału musi być w wymiarze c3 aby wał mógł trochę na nim pracować. co sądzicie o tym rozwiązaniu???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 10:19, 24 Lis 2012    Temat postu:

Wicher napisał:
i o to właśnie chodzi bo chcę zrobić raz a porządnie. Koszty kosztami ale jak to się mówi chytry dwa razy traci. bynajmniej u nas na Kujawach. Myślę że w 2k się zamknę aby dobrze zrobić silnik. Do wału dojdzie nowy wałek rozrządu oraz regeneracja popychaczy od firmy Świątek z bydgoszczy, tulejowanie cylindrów w auto-szlif mała nieszawka, uszczelniacze corteco, łożyska skf

Wałek rozrządu oczywiście też od Świątka?
Bo jak chcesz kupić nowy wałek z gównolitu na allegro to daruj sobie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 10:27, 24 Lis 2012    Temat postu:

Tylnie łożysko zakłada się rolkowe za miast kulkowego z luzem C3.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 20:17, 25 Lis 2012    Temat postu:

tak, wałek będzie od świątka. To jaki rozmiar tego łożyska rolkowego zamiast kulkowego na tylną podpore??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 22:40, 25 Lis 2012    Temat postu:

NJ207 na tylna podpore.A na walek kup z luzem C3.
Najlepiej z tych firm- FLT,FAG,SKF,INA.
Powrót do góry
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 15:45, 26 Lis 2012    Temat postu:

Moja rada wał daj do dziadka do Iławy nie do Poznania robiłem i tu i tu a w Iławie taniej i chyba lepiej

Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Pon 15:45, 26 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Śro 0:35, 28 Lis 2012    Temat postu:

a na przód wału też rolkowe nj207 czy zwykłe kulkowe 6207 (jeśli takie to z jakim luzem?)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 6:53, 28 Lis 2012    Temat postu:

Kulkowe na przód .Ja dawalem bez luzu zwykle i smiga a przed remontem mialem 2 razy zwykle kulkowe i tez chodzilo bez problemu wiec twoj wybor.Odnośnie luzu to do silnika zawsze C3 i skladaj to bez mlotka tzn podgrzej lozysko na wew pierscieniu ale z wyczuciem i samo wpadnie .

Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 7:14, 28 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 6:54, 28 Lis 2012    Temat postu:

C1 Wewnętrzny luz łożyska mniejszy niż C2
C2 Wewnętrzny luz łożyska mniejszy niż luz normalny
C3 Wewnętrzny luz łożyska większy niż luz normalny
C4 Wewnętrzny luz łożyska większy niż C3
C5 Wewnętrzny luz łożyska większy niż C4
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin