Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Puzzle M72
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 22:45, 31 Mar 2011    Temat postu:

eee spoko,
Jak otworzysz garaż zaklepuję sobie prawo pierwokupu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stopa




Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeszcze

PostWysłany: Pią 7:12, 01 Kwi 2011    Temat postu:

Agrupa
Ja nigdzie nie napisałem że ten Pan będzie chciał się tego pozbyć, chociaż leży to w całkowitym zapomnieniu. Niemniej pierwsze lody przełamane i może Very Happy . Ale i tak jestem napierwszejszy w kolejce. Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor




Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:01, 01 Kwi 2011    Temat postu:

stopa! Nie ryzykuj! Smile Spłoszysz właściciela,i nikt nie będzie miał..
Tu potrzeba profesjonalisty Cool Mi, mi daj namiar, naughty podejmę się tej misji..
Nie chcem,ale muszem! (Podobno mam gadane,zawsze mnie wypychają do radia Kielce).. Zbajeruję dziadka, dostanie fajne lekarstwa i potem skarby będą nasze..

Rolling Eyes

Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stopa




Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeszcze

PostWysłany: Sob 18:20, 02 Kwi 2011    Temat postu:

Dzisiaj dokonałem ostatecznego demontażu silnika, wyjąłem wał, ściagnąłem duże koło rozrządu itd. i na tym w zasadzie koniec dobrych wieści.
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

A teraz gorsze:
1. Jak pisałem wcześniej wałek rozrządu miał luz osiowy i przycierał kołem zębatym tulejke wału i jej otoczenie, w dodatku końcówka wałka od strony zapłonu jest lekko pęknięta. Moje pytanie: regenerować wałek czy zainwestować w nowy od Świątka?
2.Wał korbowy:
- śrubka dokręcająca rozrzutnik oleju była praktycznie odkręcona. Do wypadnięcia brakowało jej niewiele i wtedy pewnie szkody byłyby spore.
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
- jeden z korbowodów wału wydaje mi się lekko zwichrowany. Zrobiłem próbę i włożyłe sworzeń tłoka do obu połączonych korbowodów. do każdego z osobna sworzen wchodził lekko, do dwu na raz nie- znaczy chyba otwory nieosiowe- znaczy skrzywiony. Pytanie: przy regeneracji wału to naprawią czy potrzebny nowy\inny?
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
-oczywiście tulejka wałka rozrządu do wymiany, przednia panewka wałka lekko porysowana - jakieś sugestie?
Więcej zdjęć w galeri picasa.
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak wygląda blok po wstępnym umyciu i wygrzebaniu błota. Rolling Eyes
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez stopa dnia Śro 20:29, 06 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stopa




Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeszcze

PostWysłany: Sob 19:58, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Panowie

Zgodnie z zapowiedzią zapraszam na relację z Otwarcia Piwnicy!!! Patrzcie i Płaczmy że to nie Nasze.

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Reszta w galerii
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 20:14, 09 Kwi 2011    Temat postu:

No nieźle... Właśnie tego się boję że My tak samo skończymy tzn brak uzębienia, dziury w dachu i kilkadziesiąt/kilkaset tysięcy w piwnicach/garażach...
W kolekcjonerstwie jest bardzo trudno powiedzieć dość. Sam znam dziadka, Który ma w garażu 7 Os w tym jedna trajka, każda 100% oryginał i co On ma z tego jak mu ledwo starcza od ostatniego do ostatniego..? Poza satysfakcją nic niestety... A jak umrze to synalkowie pogonią wszystko za jakieś 5k zł pewnie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stopa




Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeszcze

PostWysłany: Sob 20:56, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Taak. Jak widac na fotach większość sprzętów leży rozkręcona i porzucona od kilku lat. Zrobiłem zdjęcia i siedziałbym tam godzinami, ale nie chcę nadwyrężać gościnności gospodarza. Chyba dzisiaj mi się przyśni piwnica. Crying or Very sad Z dugiej strony miałbym zajęcie na lata. Caramba.,
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 296
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Sob 21:30, 09 Kwi 2011    Temat postu:

A są cienie szans na jakieś wyprzedażę?? W sumie ta jawy i Sr2 są spoko bo reszta to nic takiego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
świdro




Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:18, 09 Kwi 2011    Temat postu:

no ja oprocz tej bmki i turysta nic specjalnego nie zauwazylem... a i rama wozka do m07, reszta szrot
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 296
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Sob 23:18, 09 Kwi 2011    Temat postu:

O masz , teraz przjeglądnąłem całą galerie dopiero. Betka spoko i Touren też ale pewnie dziadek nieugięty No i tego enesa też bym przygarnął.

Ostatnio zmieniony przez Roy dnia Sob 23:27, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stopa




Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeszcze

PostWysłany: Nie 7:36, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Nie wszystko widać na zdjeciach, ale tam są przynajmniej 3 silniki BMW, do tego NSU, DKW, 2 AVO, do tego po kątach poupychane skrzynki, worki i reklamówki z wnętrznościami, instalacjami, 3 MZ, w tym jedna że tylko założyć aku i jeździ, 2 jawy. Do tego blok m72, kilka skrzyń biegów itd. Pierwszy raz widziałem taką piwnicę i dlatego jestem pod wrażeniem. Chciało by się to mieć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 16:15, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Miało by to chociaż trochę sensu gdyby chociaż jeden był jeżdżący. A tak sobie pleśnieją powolutku smętne resztki motocykli skazane na ten los przez gościa który chciał mieć wszystko. A tak pościłby trochę tego co złożyć sie nie da i sklecił to co łatwiejsze.
Nie zachwycają mnie takie miejsca. Zbyt dużo widziałem zabytków w ten sposób bezpowrotnie zniszczonych przez głupi snobizm właścicieli posiłkowany podziwem przechodniów.
Ostatnim był mercedes na ulicy zdrowej w Krakowie, którego co mniej-więcej co rok odwiedzałem pytając czy sprzeda. Przez 10 lat odpowiedz byłą jakiej można sie domyślić. Mercedes przez ten czas zgnił doszczętnie. W ostatnich latach gość żeby nie lało sie do środka przyłożył kawałkiem blachy falistej i na to na to paletą. Na wiosnę do wysokości szyb merolek był pięknie równomiernie pokryty mchem i wyrastającą ze szczelin trawą.
Gdy gość zdecydował sie sprzedać nie było juz czego ratować. Oczywiście ostatni raz zapytałem juz tylko dla tradycji pytania. Teraz może sobie na tej rdzy zupę ugotować.


A to byl taki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stopa




Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeszcze

PostWysłany: Nie 16:53, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Prince
Do Ciebie szybkie pytanko - wałek rozrządu w mojej emie jest na dwóch panewkach. Kombinować coś z przeróbką na łożyska czy zostawić taki ale zregenerowany?
Z góry dziekuję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 17:04, 10 Kwi 2011    Temat postu:

stopa napisał:
Prince
Do Ciebie szybkie pytanko - wałek rozrządu w mojej emie jest na dwóch panewkach. Kombinować coś z przeróbką na łożyska czy zostawić taki ale zregenerowany?
Z góry dziekuję.

Zwykły wałek da sie przerobić na łożyska roztaczając panewkę. Ja bym regenerował ten co masz, i jak w Bydgoszczy to wysłałbym razem z panewką prosząc o szczególne potraktowanie krzywki zapłonu.
Nie ma co dziękować. Ja się tam nie znam. Niech sie inni tez wypowiedzą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stopa




Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeszcze

PostWysłany: Pon 10:48, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Panowie
w związku ze stanem prawego cylindra,( pęknięcie) poszukuje takowego do kupienia i regeneracji. Najlepszy byłby tak w okolicach 1 szlifu ponieważ lewy ma taki wymiar. Jeżeli ktoś ma na zbyciu to proszę o sygnał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin