Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poprawa układu smarowania silnika Dniepr
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brader 8888




Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice tomaszowa lub.

PostWysłany: Wto 19:58, 09 Gru 2014    Temat postu: Poprawa układu smarowania silnika Dniepr

Witam przeprowadzam remont silnika w moim Dnieprze i chce poprawić w nim smarowanie i mam do waz prośbę ma ktoś może jakieś zdjęcia schematy jak to zrobić, jakich części użyć może ktoś już coś takiego robił?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Wto 21:12, 09 Gru 2014    Temat postu:

Kupujesz nowy zestaw z filtrem zewnętrznym i masz po problemie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Wto 23:57, 09 Gru 2014    Temat postu:

brzytwa napisał:
Kupujesz nowy zestaw z filtrem zewnętrznym i masz po problemie.


Na moje oko to kolega chyba chce mniec problem i kombinuje jak to zrobic bez kupowania takiego zestawu.....

Obym sie mylił.[/quote]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 0:13, 10 Gru 2014    Temat postu:

Raczej brak ciśnienia oleju.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Śro 9:37, 10 Gru 2014    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Raczej brak ciśnienia oleju.
Wojtek


Na jedno wychodzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Błażej




Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:29, 10 Gru 2014    Temat postu:

Masz, żeby nie było, że niedobry jestem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czytanie grażdanką wymagane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 11:55, 10 Gru 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

To bardziej skomplikowane od izraelskiej bomby. Przy takiej komplikacji i ilości połączeń musi coś napierdolić.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Błażej




Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:39, 10 Gru 2014    Temat postu:

Cyrograf, bo już nie jest mechanika, a sztuka metaloplastyki przez duże SZSZSZSZ... Przecież tam jest wszystko, chyba nawet jakiś metalowy syfon od zlewu. Wygląda? Ani troszkę. Działa? Ponoć tak. I jest to rosyjska praktyczność - szpetnie ale skutecznie. Zresztą na zewnątrz silnika jest nie lepiej...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Śro 19:08, 10 Gru 2014    Temat postu:

Wystarczy tylko filtr na ssaniu od smarta i manometr. Tanie i skuteczne,.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brader 8888




Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice tomaszowa lub.

PostWysłany: Śro 20:12, 10 Gru 2014    Temat postu:

brzytwa napisał:
Kupujesz nowy zestaw z filtrem zewnętrznym i masz po problemie.





a gdzie taki zestaw dostane i jaka jest jego cena?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brader 8888




Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice tomaszowa lub.

PostWysłany: Śro 20:18, 10 Gru 2014    Temat postu:

balu napisał:
Wystarczy tylko filtr na ssaniu od smarta i manometr. Tanie i skuteczne,.



Balu zainteresowałeś mnie swoja wypowiedzią możesz to rozwinąć?
Jaki filtr? bo na allegro widziałem kilka rodzajów od smarta i jak to zamontować? nie trzeba głębokiej miski do tego? masz możne jakieś zdjęcia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Śro 20:40, 10 Gru 2014    Temat postu:

Taki zestaw to około 1600zł i sporo przeróbek bo sporo nie pasuje. Filtr od smarta kosztuje 15zł do tego trzeba głęboką miskę i przedłużyć rurkę ssania oliwy.
Foty smarta:
[link widoczny dla zalogowanych]
Foty zewnętrznego filtra:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Śro 20:40, 10 Gru 2014    Temat postu:

balu napisał:
Wystarczy tylko filtr na ssaniu od smarta i manometr. Tanie i skuteczne,.

To teraz pytanie: dlaczego pompa olejowa jest w misce, a nie gdzieś na górze silnika? Jak można dawać filtry na ssaniu, to dlaczego nie dać pompy np na wale i niech sobie zasysa olej do góry?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Śro 21:17, 10 Gru 2014    Temat postu:

Brzytwa nie spinaj się tak, wiele dnieprów jeździ na takim filtrze i nawet już 16tysi nakręcił. Ważne by oleju nie zabrakło i tyle. We wszystkich r75 i ks750 chłopaki stosują takie filtry i jeżdżą bezawaryjnie. Od nich właśnie wziął się patent tego filtra. Wiadomo lepiej jak filtr jest za pompą dla tego mówię że trzeba też manometr bo jak ciśnienie spada to znak że filtr się zapycha. Pompa dostaje tyle samo oleju to bez filtra i jak jest w stanie zrobić dobre ciśnienie, (u mnie w silniku 4.2bar na wolnych i 5.5 na średnich i wysokich bo zawór się załącza) to znak że nie brakuje mu oliwy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:26, 10 Gru 2014    Temat postu:

Ponad 20 tyś robiłem Dnieprem bez filtra. Orginalnym bez przerabiania. Zapewne jeździł dalej, nie wiem bo sprzedawałem i nie znam dalszych losów. To po .uj się napinać, co dwa sezony wyczyścić odśrodkowy i tyle.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin