Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poprawa układu smarowania silnika Dniepr
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 17:12, 14 Gru 2014    Temat postu:

Przy silniku o tak:https://plus.google.com/u/0/photos/108851024980527020235/albums/5536496812897500593/5621375509030945954?pid=5621375509030945954&oid=108851024980527020235
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 17:14, 14 Gru 2014    Temat postu:

A tak trzyma ciśnienie poprawiony zestaw na zewnętrzny filtr oleju. https://www.youtube.com/watch?v=_QiBORVdCxo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 9:08, 14 Sty 2016    Temat postu:

Balu: możesz napisać cos więcej jaki to czujnik, od czego? Chciałbym sobie zamontować takie urządzenie i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Wszędzie dostępne widze do traktorów z przewodem 1,5 metra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Czw 20:27, 14 Sty 2016    Temat postu:

Czujnik jest dnieprowy. A manometr kontrolnie tylko
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 21:08, 14 Sty 2016    Temat postu:

Czyli manometr elektryczny podłączony pod czujnik dniepra?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Pią 7:54, 15 Sty 2016    Temat postu:

W bloku mam trujnik z jednej strony zwykly czyjnik a z drugiej manometr zwykly ciśnieniowy. Wszystko na bloku jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 8:21, 15 Sty 2016    Temat postu:

Rozglądnąłem się za tymi manometrami i jedna sprawa mnie niepokoi. Mianowicie temperatura pracy od -20 do 60 stopni. Czy to aby nie za mało? Przy silniku + kontakt z olejem pewnie będzie więcej. Nie wiem, czy to jakiś specjalny manometr musi być?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcinnn6




Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Wto 19:45, 19 Sty 2016    Temat postu:

ja też mam w planach dołożyć manometr:

[link widoczny dla zalogowanych]

ten jest od 0 do 10 i mała średnica, tylko trza trójnik dołożyć - tylko właśnie nie bardzo wiem jaki żeby nie robić redukcji z gwintów bo ten jest na 1/8" a czujnik jest na ... no właśnie na ile?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Wto 21:00, 19 Sty 2016    Temat postu:

Chyba 1/2cala
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 18:45, 24 Sty 2016    Temat postu:

Jest ktoś w stanie/ma możliwość sprawdzenia jaki faktycznie jest gwint na czujniku oleju dnieprowym? Będę w garażu dopiero w sobotę a zależy mi na teraz to wiedzieć. Wydaje mi się, że 14x1,5 ale pewny nie jestem. Jakby ktoś był tak łaskawy to z góry dziękuję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 21:13, 24 Sty 2016    Temat postu:

Tam jest calowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 7:14, 25 Sty 2016    Temat postu:

Ok dzięki, a ja myślałem, że tam jest gwint metryczny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcinnn6




Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Pon 22:27, 22 Lut 2016    Temat postu:

grigorius -i jak założyłeś manometr, działa? jaki kupiłeś i jaki ten trójnik dobrałeś
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandzo85




Dołączył: 25 Gru 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:37, 14 Sty 2018    Temat postu:

A co sądzicie o miskach olejowych z doczepionym do nich zewnętrznym filtrem oleju? Nie będzie to stanowiło oporu dla pompy? Ma to sens, czy lepiej dać za pompą?

Jestem na etapie przebudowy filtrowania oleju i uszczelnienia podpory.

Chce sie pozbyć odśrodkowego filtra oleju. Wystarczy:

1. zaspawać otwór idący z walu do filtra odśrodkowego

2. zaspawać w wale otwór przez który olej wraca z filtra odśrodkowego na panewki

3. następnie trzeba przewiercić dodatkowy otwór w wale, obok fabrycznego otworu w wale/tam gdzie podpora wału podaje olej w wał, który uprzednio szedł do filtra odsrodkowego. Nawiercany otwór musi być prostopadły i dojść do zaspawanego kanału w punkcie opisanym powyżej tj nr 2.

I w ten sposób olej trafia nam z podpory do wału i od razu na panewki.
Co do podpory będę wkładał simmeringi. Po pozbyciu się odśrodkowego filtra oleju, można bardzo łatwo dobrac simmeringi i zabezpieczyc je przed wysunięciem.


Ostatnio zmieniony przez gandzo85 dnia Nie 13:39, 14 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3917
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 14:17, 14 Sty 2018    Temat postu:

Rozumiem że cały syf z miski będzie wprost na panewki podawany Very Happy
Filtr odśrodkowy bardzo ładnie działa. Czym ci on zawinił?
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin