Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierdółka w silniku DNIEPR

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crovaxus




Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański

PostWysłany: Czw 16:14, 07 Kwi 2011    Temat postu: Pierdółka w silniku DNIEPR

Mam takie małe pytanie. W silniku dniepra za kołem zamachowym jest u góry duża nakrętka. Od czego ona właściwie jest? Korek od wałka rozrządu? Bo jakiś cep bił ją młotkiem, ma luzy takie że palcem można góra/doł ruszać z 1mm a za boga nie ma jej jak wyjąć bo jest pozaklepywana z każdej strony.

Ostatnio zmieniony przez crovaxus dnia Czw 16:14, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Sob 19:39, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Odkręcając ją widzisz właśnie wałek rozrządu. Wnioskuję że jest do wybijania wałka rozrządu/łożyska wałka rozrządu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
telta




Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Sob 19:44, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Witam.Dokladnie do tego sluży. MUSI być wkręcony na klej lub inny uszczelniacz i zapunktowany , inaczej masz murowane solidne wycieki oleju.Jeśli rozebraleś silnik to korek wywierć i nie zniszcz do końca gwintu. Powodzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crovaxus




Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański

PostWysłany: Czw 17:57, 14 Kwi 2011    Temat postu:

jako ze to karter dniepr czyli śmieć to zaniosę do spawacza i niech mi pospawa nakrętkę razem z karterem, zalepić całość i obszlifować,.Nie będę się wiele bawić z tym bo owszem wycieki oleju są dość pokaźne, a jak przyjdzie do remontu to taniej wyjdzie wymienić karter bo ten i tak jest dość mocno umęczony

Ostatnio zmieniony przez crovaxus dnia Czw 17:58, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:55, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Ze względu na możliwość wystąpienia odkształceń po spawaniu nie jest to chyba najlepsza metoda naprawy w miejscu łożyskowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Q3ma




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Pią 11:10, 15 Kwi 2011    Temat postu:

dokładnie tak jak pisze gobert spawanie w miejscu łożyskowania jast nawet więcej jak niewskazane materiał pod wpływem ciepła wykręca się na wszystkie strony swiata, wiem bo ostatnio też chciałem coś takiego wykonać lecz kazdy odradzał mi tego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 13:53, 15 Kwi 2011    Temat postu:

crovaxus napisał:
j taniej wyjdzie wymienić karter bo ten i tak jest dość mocno umęczony

No właśnie- karter wymienić a nie odwalać manianę.
Następny właściciel też powie o Tobie żeś cep, że tego nie zrobiłeś tak jak sie powinno.
Jak chcesz to dam ci namiar na gościa z blokiem ( pod prądnice).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crovaxus




Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański

PostWysłany: Pią 18:51, 15 Kwi 2011    Temat postu:

mam 10 minut drogi do Bimbra jeśli znacie handlarza, a raczej napewno znacie. To mój dobry kumpel więc u niego mogę wybrać co chce i kiedy chce. Sprobuje jeszcze wszystkiego innego, spawanie zostawie na koniec jeśli nic innego sie nie da
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin