Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Palące się świece w K750

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody1234




Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:49, 10 Maj 2015    Temat postu: Palące się świece w K750

Dlaczego palą się świece w K750 z zapłonem i alternatorem 12V? Cewka od Seicento.

Ostatnio zmieniony przez Mlody1234 dnia Nie 20:49, 10 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 21:09, 10 Maj 2015    Temat postu:

Bo masz zbyt ubogo ustawione gazniki lub nie ta cieplota swiec albo zbyt bogato i swiece czarnym nagarem zachodza lub olej Ci tak lyka na tloki i tez zabrudzone swiece.
Za malo informacji dales.Lub bardzo wczesny zaplon i silnik lapie wysoka temperature albo kilka czynnikow naraz Smile)))).Ogolnie masz cos zle ustawione.
JAkie stosujesz swiece obecnie i jaki kolor ma ta niby spalona swieca???????

JA stosuje w dolnym zapon Prameti na 12V i swiece najgorsze niby chinskie
AWINA B7HNS z przerwami 0,8-1mm i jest torpeda:)))
Powrót do góry
Szymonides11




Dołączył: 07 Maj 2015
Posty: 118
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:58, 11 Maj 2015    Temat postu:

Bo cewka od sejcento nie jest zaprojektowana do współpracy z przerywaczem. jaki masz model daj zdjęcia. Z tego co wiem cewka od sejcento to to samo co od eleganta, a tam jest zapłon CDI (capacitor discharge ignition) jak nie masz moduły to ci będzie paliło świece, i rozwalało aku (bardzo duży prąd pobiera)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PoTomek




Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 12:06, 11 Maj 2015    Temat postu:

Dla porządkowości - Seicento nie posiada zapłonu CDI. CDI to prosty zapłon stosowany w silnikach do motorówek, skuterów itp. (dawniej tyrystorowy).
Seicento ma zapłon klasyczny opatry na samoindukcji, jak w klasycznym zapłonie (patrz. rusek). Różnica polega na tym, że tranzystor poza f-cją załączania (i wyłączania = iskrą) utrzymuje a raczej nie dopuszcza do przekroczenia zadanego prądu. Można więc powiedzieć, że jest to taki "dynamiczny rezystor".


Ostatnio zmieniony przez PoTomek dnia Pon 12:17, 11 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonides11




Dołączył: 07 Maj 2015
Posty: 118
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:07, 11 Maj 2015    Temat postu:

Co nie zmienia faktu ze cewka pracując z przerywaczem osiągnie zbyt duże prądy. Ale dziękuję za sprostowanie. Sam jeździłem na CDI w rusku, bardzo przyjemnie pracuje na tym silnik, ale nie ma większego sensu, poza wielkością cewki nie zyskuje się nic.

Wracając do tematu. Jeśli masz możliwość zamień sobie na cewkę na czas testu od 126P zelmot długa bez rezystora, krótka i gruba z opornikiem 1.5R, albo Biazet sucha też z opornikiem 1.5R.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 20:14, 11 Maj 2015    Temat postu:

Kolega juz nie bierze udzialu w dyskusji hahahha.JA mam z malucha cewke 3 ohmy i smiga juz 5lat ponad.
Powrót do góry
Mlody1234




Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:30, 15 Maj 2015    Temat postu:

Cewka od Malucha była wsadzona i było to samo, zapłon (moduł) jest rosyjski, elektroniczny bez przerywacza Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 7:15, 15 Maj 2015    Temat postu:

To jest tak jak wczesniej pisalem.Napisz jakie stosujesz swiece i jaki maja kolor po wykreceniu.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin