Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

GMP

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Groszek




Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:27, 14 Maj 2015    Temat postu: GMP

Witam

Czy macie jakieś sposoby na wyczucie GMP ? w literaturze wyczytałem że można to zrobić wsuwajac delikatnie śrubokręt w miejsce świecy jednak boje się że zostanie złapany przez tłok, a to też nie jest całkiem idealna metoda, wiem że powinny być cechy, ale gdzie? Może macie jakieś swoje sposoby z doświadczenia na ustawienie tłoków w tym położeniu by regulować zawory ?

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3413
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 20:20, 14 Maj 2015    Temat postu:

Fajnie było by wspomnieć o jaki silnik chodzi ;]

Zgaduje, że o dolnospłuka. To jak se podświecisz latarką to też będzie widać jak tłok sie zbliża.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Czw 21:15, 14 Maj 2015    Temat postu:

Wsadź palucha w miejsce świecy i mocno nogą naciśnij na kopnik Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Groszek




Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:18, 14 Maj 2015    Temat postu:

O dolniaka, dzięki Prince, choć myślałem że coś konkretniejszego można podziałać ale normalnie sobie poradziłem, a koledze od złotej porady radzę najpierw samemu testować swoje jakże rewolucyjne pomysły Smile

Ostatnio zmieniony przez Groszek dnia Czw 21:22, 14 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 21:24, 14 Maj 2015    Temat postu:

HAhahahhaha odnosnie ustawienia zaworow to po co ci jakiekolwiek znaki?????
Zasada jest prosta.

Sciagasz dwa dekle od zaworów i ustawiasz na tzw mijanke.
Mijanka to taki zachowanie zaworow gdy powoli ruszasz starterem ze jeden zawór wraca do gory i gdy juz wroci na sama gore zaczyna lekko naciskac drugi zawor i sam poczatek nacisniecia drugiego zaworu po powrocie na sama gore pierwszego to ta mijanka i wtedy zostawiasz takie polozenie tych miajcych sie zaworów (równolegle zawory )na jednym cylindrze i ustawiasz zawory na drugim.
A mianowicie:
Jak masz mijanke na prawym cylindrze to ustawiasz luzy na lewym cylindrze i po przekopaniu na mijanke na lewym cylindrze ustwiasz zawory na prawym cylindrze.

W silnikach 4 cylindrowych np. jak masz mijanke na 1 cylindrze to ustawiasz zawory na 4 cylindrze i jak masz mijanke na 2 cylindrze to ustawiasz zawory na 3 cylindrze jak mijanka na 4 to ustawiasz na 1 i jak mijanka na 3 cylindrze to ustawiasz na 2.

Mysle ze wielu sie juz rozjasnilo hahahhahaha.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 11:44, 15 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin