Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźniki k302
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dugi




Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 8:24, 07 Mar 2011    Temat postu: Gaźniki k302

Witam kolegow.
Wracajac do tematu, gazniki k302 made in china to loteria, w moim przypadku chybiony wybor, a k302 CCCP nowe to jak moga sie sprawowac??? Warto
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3932
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 9:16, 07 Mar 2011    Temat postu:

Nowe orginalne są trudne do zdobycia. Jeszcze gorsza sprawa z zestawami naprawczymi do tych gaźników. Moim zdaniem jednak jest to najbardziej udana konstrukcja.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
peryskop




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z unii

PostWysłany: Pon 10:42, 07 Mar 2011    Temat postu:

A tak wchodząc w temat które lepsze do kaski k302 czy k68 ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3932
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 10:50, 07 Mar 2011    Temat postu:

Moim zdaniem do dolniaka to właśnie K-302. Dobrze jedzie i mało pali.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 8:28, 08 Mar 2011    Temat postu:

Prince napisał:
Ja bym uciekał z podróbek szufladek. Jeśli zależy ci na tym żeby w moto były takie (np rocznikowo)to kupił radzieckie oryginały (Nieco większe spalanie i mocny dół) okupione wysoką cena bo nie często spotykane są nowe. I brak zestawów naprawczych.
Lub kupił repliki k37. Przy jeździe z koszem nieco słabsze na niskich obrotach. Za to pięknie sie regulują i są pancerne. Zużycie im raczej nie grozi, a w razie gdyby jednak powlekane jakimś molibdenopodobnym szlamem układy prowadzenia przepustnicy sie zużyły, to regeneracja (pewnie wypadnie za 50 lat) nie będzie trudna.
Możesz też walczyć z gaźnikami typu k62, k65 lub k68 ale to loteria. Jedne będą super inne do dupy a tu musisz trafić dwa takie same dobre Wink
Dodatkowo przejściówki i rzeźbiarstwo.
Miałem jeszcze krótki romans z jakovami. Hiper mocny dół obrotów i zdychanie przy wysokich. Tutaj podoktoryzujesz sie z dyszami i będziesz cierpieć jak ci sie końcówka linki ukruszy( od razu leci do gara).


Wypowiedz z tąd http://www.kolyaska.fora.pl/mechanika,7/silnik-dolniak-jakie-powinno-byc-cisnienie-sprezania,906-30.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:01, 08 Mar 2011    Temat postu:

Ciężko mi się zgodzić z niskim spalaniem gaźników K-302, motor z napędem na kosz pali od 7 (rzadko) do 10 litrów i więcej na trasie z mojego doświadczenia.
Dół w K-302 jest naprawdę mocny co pasuje do tego motocykla.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3932
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 8:02, 09 Mar 2011    Temat postu:

Na trasie solówka na dziewiątce około 4,5l mi pali. Z wózkiem, co bym nie robił nigdy nie przekroczyłem 8l. Jak jechałem na Święto Kosza spalanie wyszło 6l/100Km. Kraków - Kielce przejechałem za 2 godziny, czyli średnia prędkość 70 Km/h z postojem na tankowanie, znaczy wolno nie było. Gaźniki nie są już nowe.
Wojtek


Ostatnio zmieniony przez Cyrograf15 dnia Śro 8:03, 09 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:08, 09 Mar 2011    Temat postu:

To bardzo dobre spalanie osiągasz, gdybym mi się trafił takie gaźniki nie szukałbym już innych zamienników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dugi




Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 11:24, 09 Mar 2011    Temat postu:

Nie przypominam sobie, zeby jakikolwiek sprzet jaki posiadam(alem) malo palil, emka 8-10l, a nawet maly fiacik 6-7l, nie wiem moze to zalezy od stylu jazdy itd, aa shadow1100 tylko 5 litrow ale to nie ten dzial nie to forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3932
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 12:09, 09 Mar 2011    Temat postu:

Styl jazdy ma wpływ oczywisty na spalanie. Zwykle jade spokojnie co nie znaczy wolno. Najgorszy jest pierwszy milion Km, potem to już człowiek zwykle wie jak jeździć Very Happy
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 15:01, 09 Mar 2011    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Styl jazdy ma wpływ oczywisty na spalanie. Zwykle jade spokojnie co nie znaczy wolno. Najgorszy jest pierwszy milion Km, potem to już człowiek zwykle wie jak jeździć Very Happy
Wojtek

Jest jeszcze druga opinia o tym ze zanim sie człek nauczy musi zajechac jeden silnik Wink
Raz mi takie mikre spalanie wyszło jak założylem elektroniczny zapłon do kaczki ( gazniki chinskie repliki k37) . Nie wiem dokładnie ile ale nie ubywalo z baku ^^
Przestraszyłem sie, że zaraz wypluje mi gniazda wiec wzbogaciłem mieszankę wychodząc z załozenia, że lepiej niech zeby palił litr wiecej niz litr za mało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crovaxus




Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański

PostWysłany: Śro 16:29, 16 Mar 2011    Temat postu:

mi dniepr na k302 z pochylona komora wciaga koło 7 z koszem. miałem kaśkę na okrągłych k68 i wyregulowana chlała 9 l. A co do najlepszych gaźników to starej produkcji k37 niby najlepsze i jak rozmawiam z ludzmi to spalanie maja na poziomie 6 l w dolniakach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
profss




Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie

PostWysłany: Śro 20:49, 16 Mar 2011    Temat postu:

k302 mają komorę prosto czyż nie?takie przynajmniej ja miałem w uralu założone i wymieniłem je na k301 z właśnie pochyloną komorą,jeśli się mylę proszę mnie poprawić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 22:29, 16 Mar 2011    Temat postu:

No to nie będziemy Cie poprawiać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crovaxus




Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański

PostWysłany: Czw 17:57, 17 Mar 2011    Temat postu:

racja racja 301 maja pochylona. ta jedynka zawsze jest zjechana przez klucz od nakretki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin