Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźniki k302
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pią 21:37, 25 Sty 2013    Temat postu:

Można też założyć dwa prawe i jeździć, jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się nie lubi rotfl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:38, 25 Sty 2013    Temat postu: Re: gaźniki k 302

szymon8849 napisał:
witam mam 2 gaźniki k 302 w dodatku są obydwa prawe. Co z tym fantem zrobic ?? pozdrawiam


Jeżeli nawet uda się założyć prawy gaźnik ma lewy cylinder to nie będzie to korzystny układ ze względu na położenie komory pływakowej bliżej gorętszego miejsca - czyli głowicy. Z tego powodu umieszczono je jak najbliżej dolnej części cylindra gdzie temperatura jest niższa.

Najlepiej będzie jednak poszukać czegoś do pary.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pią 21:39, 25 Sty 2013    Temat postu:

Gobert, nic blusa nie wyczułeś? To była metafora Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 21:44, 25 Sty 2013    Temat postu:

no błagam, na zdrowy rozsądek - po to jest podział na lewy i prawy. Jakiś powód tego musi być. Jak checie ustawić poziom paliwa jak jest taki przekos?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:44, 25 Sty 2013    Temat postu:

Ale ja nic nie widziałem jak pisałem, pisaliśmy symultanicznie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pią 21:53, 25 Sty 2013    Temat postu:

Do takiego wniosku po czasie też doszedłem, za szybko odpowiedziałeś Laughing
Przenoszę tą wypowiedź do Klapka z numerkiem Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 21:56, 25 Sty 2013    Temat postu:

Cytat:
mam 2 gaźniki k 302 w dodatku są obydwa prawe. Co z tym fantem zrobic ?? pozdrawiam


Proponuję do kupić trzeci prawy albo drugą prawą głowicę Wtedy będzie juz wpożo ;]


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 21:56, 25 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 21:57, 25 Sty 2013    Temat postu:

co już do mnie przenosisz hmm - mam mało miejsca - nic się nie zmieści Very Happy

Princu - miszcz Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pią 22:19, 25 Sty 2013    Temat postu:

klapek1328 napisał:
co już do mnie przenosisz hmm - mam mało miejsca - nic się nie zmieści Very Happy

Tylko metaforę, ona się wszędzie zmieści Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pią 23:30, 25 Sty 2013    Temat postu:

Princu !, jaka głowica? K-302 to są gaziory do dolniaka z prostą komorą, które są montowane do cylindra a nie do głowicy jak w uralu.Wyjście jest jedno!,dokupić odpowiedni cylinder do gaznika:).Czyli poszukać prawego cylindra do prawego gażnika:), Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pią 23:46, 25 Sty 2013    Temat postu:

A teraz na poważnie.Można zakładać, tylko regulacja jednego z nich, będzie troche sprawiać problemów, ze względu na śruby regulacyjne od strony bloku silnika ,a tam jest troche ciasno.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pią 15:55, 01 Lut 2013    Temat postu:

Wedle tego sprzedawcy nie ma różnicy prawy / lewy Laughing
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 19:34, 30 Maj 2013    Temat postu:

Odświeżamy temat gażniki chińskie PZ-28 D i PZ-28 F
Jakie są w nich różnice ?
Które do dolniaka które do górnego jeśli już ?
Właściwie różnic żadnych na pierwszy rzut oka nie ma a jednak jakieś są.
W cudaku czyt. {ural] miałem od początku załozone gażniki PZ-28 D
prawy jednak padł więc kupiłem nowe ale dostałem PZ-28 F dysze paliwa jednakowe 0.92 chodziło nie żle ale brakowało wachy na pełnej mocy,zakupiłem dysze 100 założyłem na obu ale przy sprawdzeniu okazało się że na starym lewym iglica jest niżej o jedną dziurkę niż iglica na prawym.
Podniosłem iglicę aby były na jednej wys z tym nowym prawym
Zapalam moto i co się okazuje prawy nowy PZ-28 F chodzi pięknie bez regulacji a
lewy wali dymem na czarno aż miło,więc opuszczam na nim iglicę tak jak była wcześniej i dalej zonk dymi mniej nie idzie ustawić .Wykręcam dyszę 100 zakładam 0.92 iglica niżej o jedną dziurkę niż na prawym i o dziwo chodzi jak wcześniej no tylko mu brakuje na wysokich obrotach.Jakie wnioski ?
Kanały paliwowe mogą być różne .
Rozpylacze mogą być różnej długości
Średnica rozpylacza może być większa w PZ-28 D
Iglica może być fabrycznie bardziej szlifowana czyli cieńsza w PZ-28 D
Jak vena powróci to w sobotę biorę się za pomiary,wymianę lewego gażnika
poddepnę analizator spalin i wreszcie się zobaczy o co tu biega

No a co wy na to ,jakieś wnioski sugestie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Czw 20:55, 30 Maj 2013    Temat postu:

Prosta konkluzja F - fajny, D - dupiaty Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin