Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Warsztat przeprowadzający kompleksy remont
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 23:01, 06 Sty 2016    Temat postu:

Jeśli taki ciekawy to prośba na PW do Hiusa o numer telefonu i sobie pogadajcie. Pytanie o publiczne podanie szczegółów jest idiotyczne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacekniemiec




Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: oleśnica

PostWysłany: Czw 16:59, 07 Sty 2016    Temat postu:

Powiem Ci , Kolego Hius, że Jaca robił mi silnik do mojego Junaka i mucha nie siada. A to, że terminy ma takie, jakie ma, no i nie tani to inna sprawa. Jeśli kogoś stać ... Temat Junaka mam zamknięty. Teraz drążę temat emy.
Dlatego tutaj na forum chciałem podpytać się Kolegów o fachmanów od ruskich dolniaków - nie tylko od silników. Najlepiej gdzieś bliski (dolny śląsk).
Tak przy okazji to Kolegę Tadzia z tego forum znam, bo byłem u Niego na warsztacie - po ramę do Junaka.
Podsumowując - o koledze Jacku z Osiecka złego słowa powiedzieć nie mogę, ale chętnie poczytam komentarze co z nim jest nie tak..
Dodam, że w temacie emy i ogólnie ruskich to zielonka jestem jeszcze, a sami wiecie , że na takiego jak ja to tylko czyhają tak zwani pseudo mechanicy a bez Waszych rad mogę dobrze dać d..y.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Czw 17:55, 07 Sty 2016    Temat postu:

A czy rozważałeś opcję żeby samemu zrobić remont? Jeśli masz kilka dobrych kluczy i podstawowe pojęcie o działaniu silnika to ruska materia nie powinna być problemem- zawsze to jqkaś oszczędność
Powrót do góry
Zobacz profil autora
astacus




Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Święte

PostWysłany: Czw 20:44, 07 Sty 2016    Temat postu:

Masz pod nosem (15 km od ciebie) naprawdę dobrego fachowca.
Robił mi dwa silniki, dwie skrzynie, i trzy dyfry i jest malina.
Z resztą nie tylko mi, ale i paru innym chłopakom z tego forum i nie tylko.
Tomek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pączek




Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:32, 04 Lut 2016    Temat postu:

My też prowadzimy remonty rusków i 3000 za silnik to trochę sporo 1000zł robocizna reszta to klamoty ale nijak nie wychodzi 2000zł nawet licząc szkiełkowanie i regenerowanie prądnicy.jak by ktoś miał problem zapraszamy.

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 22:18, 04 Lut 2016    Temat postu:

A opiszesz prace przy silniku? Tak zupełnie z ciekawości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
astacus




Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Święte

PostWysłany: Pią 6:16, 05 Lut 2016    Temat postu:

pączek napisał:
3000 za silnik to trochę sporo 1000zł robocizna reszta to klamoty ale nijak nie wychodzi 2000zł nawet licząc szkiełkowanie i regenerowanie prądnicy.

Szkiełkowanie i regeneracja prądnicy to akurat najtańsze co może być
Tulejowanie cylindrów pod np. CC700 i tłoki z pierścieniami, porządny cichy rozrząd, wałek rozrządu od Świątka, zawory Paradowskich i regeneracja głowic w porządnym zakładzie to już jest grubo powyżej 2 tysi, a gdzie wał, popychacze, laski popychaczy, łożyska, uszczelnienia...
Nie zrozum mnie źle, ale w silnik do ruska to można i 5k. zł wpakować bez problemu...
Tomek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 7:02, 05 Lut 2016    Temat postu:

Hhahahaha za 2 kola to jest ALA REMONT do jazdy wkoło komina z predkościami 70km/h Smile)))).
Za konkreta trzeba wykleić sporo więcej żeby odpalic i jechac przez cala Polskę bez stresowo.

Chyba ze masz caly park maszynowy i jest to wliczone w ten tysiąc Smile.

Zrobic temont typu szlif cylindra pod almota i wlozyc nowe zawory i podocierac bez frezow2ania gniazd i wymiany tego co trzeba to jest porazka.
NAwet kola zebate pompy hartuje bo oryginaly sa za miekkie a po hartowaniu taka pompa smiga dzisiątki tysiecy km.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 7:07, 05 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 7:19, 05 Lut 2016    Temat postu:

Taki po taniości , zakładając ze w silniku części były jeszcze jakotakie to almoty i pierścienie, wał do warsztatu, wymiana sprzęgła, pobieżna regeneracja popychaczy, nowe łożyska i rzeczywiście nie wyjdzie 2 tyś. Jeśli klient chce tanio i szybko to da się.

Ale nie ma sensu.
Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3930
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 7:28, 05 Lut 2016    Temat postu:

Nie zawsze jest potrzeba naprawy wszystkiego!
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 7:58, 05 Lut 2016    Temat postu:

Dlatego zadałem pytanie, zupełnie bez uszczypliwosci. Sam robiąc czasami udaje mi się trafić na podzespół który zupełnie nie wymaga naprawy lub w niewielkim stopniu. Niestety żadko.... Robię sobie teraz silnik do kachy i wychodzi mi ze 3koła to muszę mieć na almocie a 4koła jak pójdę w tulejowanie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
medyk84




Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 13:02, 08 Lut 2016    Temat postu:

Witam
Post dotyczyl Lukasza Walczaka z Sernikow· Udalo mi sie w koncu otrzymac motocykl . Szczrze powiedziawszy nie wiem do konca jakby sprawa sie potoczyla gdyby nie moje wielokierunkowe interwencje . Popsuly na tyle relacje ze nie chcemy juz miec ze soba nic wspolnego . Glownym powodem byla poczatkowo nieslownosc p walczaka . Z powodu braku trzymania terminu przedstawial mi rozne wytlumaczenia w ktorych sam sie motal . Mail tez akcje nie odvierania telefonu czy wylaczonego telefonu . Na maile tez nie reagowal . Mijaly kolejne miesiace od ustalonego przez niego terminu a tu ani motoru ani zwrotu pieniedzy . Mialem poczucie ze w takiej sytuacji jak ja znajduje sie duzo wiecej I czulem ze moze sie to zle skonczyc - utrata zaliczki . Po wilekiej walce motocykl otrzymalem po 8 mc po yznaczonym terminie . Co stanowilo prawie 1'5 roku od zamowienia. Co do motocyklo - pierwsze wrazenie dobre . Wymagal kosmetyki w regulacjach . Jego ocynk zloty pordzewial szybko. Hamulce niewyregulowane. Sprzeglo zacislamem 2 rekami . Gasnace swiatla na nierwnosciach itd . Podsumowujac brakowalo mu cierpliwosci I czasu. Po jakis 500 km pojawily sie wycieki miedzy skrzynia a silnikiem - nie zalozyl nawet odrzutnika oleju. Pocenie na polaczeniach z cylindrami. W koncu wywalilem silnil I jezdze na bmw. Szczerze nie polecam Walczaka. Nie wiem jaki los spotkal mniej nerwowych ludzi. Widze ze sie oglasza na allegro. To znak ze jeszcze zyje. Ps brak polskich liter wynikal z pisania na telefonie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin