Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ural - wybór motocykla do codziennej jazdy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 296
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Śro 9:48, 09 Lut 2022    Temat postu: Ural - wybór motocykla do codziennej jazdy

Hej, jako że, powiększyła mi się kolekcja rusków, oprócz M66 wpadło mi M62 i M72N, chciałbym ogarnąć sobie jeden sprzęt do jazdy rekreacyjnej (leśne dukty, wiejskie okolice bez taplania się w błocie i poligonów). Pytanie jaki motocykl wybrać na bazę do remontu. Który będzie najmniej awaryjny? Rozważam modele Urala M66 oraz M67. Czy bloki silników się różnią w jakiś sposób, który uniemożliwia montaż alternatora do M66? Skrzynie biegów, dyfry również się różnią znacząco jakościowo?

Ostatnio zmieniony przez Roy dnia Śro 10:49, 09 Lut 2022, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 10:33, 09 Lut 2022    Temat postu:

Dokładnie obojętne, bardziej liczy się stan techniczny jak model.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 296
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Czw 11:57, 10 Lut 2022    Temat postu:

Czyli M66 a M67 bez rewolucyjnych zmian i ulepszeń?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 8:25, 11 Lut 2022    Temat postu:

Nie ma nic lepszego (moja opinia), niż rama drabina w terenie.
Katuję swoje M-67 z 20 lat, więc raczej wiem co piszę.
Po remoncie silnika, docierany był na... torze motocrossowym.
Że nie ma lekko, świadczyć może fakt, że już drugi raz muszę wymienić tylne sprężyny w amortyzatorach.
Twisted Evil


Co do spalania na szosie, to przy gaźnikach japońskich, wałku GT, rozrządzie alu i zapłonie elektornicznym, nie przekraczam 6,5L (zaprzęg).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 296
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Pią 10:32, 11 Lut 2022    Temat postu:

Dzięki Klapek. Tak jak pisałem, raczej nie moje klimaty jakieś hardcorowe upalanie. Bardziej mi chodzi o to czy nastąpiła jakaś znacząca zmiana jakości silnika między M66 a M67? Drabiny do remontu tanie a M66 juz mam, więc coś bym chciał zacząć za ok miesiąc, dwa składac M66 mi się bardzo podoba jako motocykl. Dodam że będzie to tylko i wyłącznie solówka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 10:52, 11 Lut 2022    Temat postu:

Ja mam Emkę na silniku Dniepra i świetnie wozi moją dupę po szutrówkach. Napiszę jeszcze raz, nie ma najmniejszego znaczenia co to za Rusek w takim zastosowaniu.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin