Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HansKlos
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 23:14, 19 Lut 2013 Temat postu: tarcza sprzęgła dniepr |
|
|
Czy tarcze sprzęgła od dniepra warte są kupna.Bo gdy ogłądałem na mwb
to wszystkie wyglądały jak fale bo starych emoskich nie był na allegro też niema. [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
dugi
Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 23:37, 22 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżdżę na tych tarczach bez zarzutu. Tylko musisz pamiętać o odpowiedniej przekładce-grubszej!!! |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:42, 22 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
I uważać na buble. Nie żeby od razu sprawdzać bicie płaszczyzn do dziesiątej części milimetra jak w samochodówce, ale np fajnie jak pasuje na wieloklin choinki.
Lepsze są inne niż te z linka. Ale są jz tylko u jednych handlarzy i tylko na bazarze. |
|
Powrót do góry |
|
 |
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Czw 19:51, 18 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
czyli, żeby założyć takie tarcze sprzęgła jak z linku z pierwszego posta, trzeba dać inną niż oryginalna grubszą stalową tarczę pośrdeniczączą, którą montuje się między te dwie tarcze cierne?
Czy ewentualnie bawić się w nitowanie nowej okładziny ciernej do starej blachy?
Ostatnio zmieniony przez kris-tofer dnia Czw 19:53, 18 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Pią 7:01, 19 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
takie są zestawy:
tarcze nitowane- cienka przekładka
tarcze klejone- gruba przekładka
nie kombinuj |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 8:26, 19 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Bimber ma okładziny do nitowania - bez sensu kupować nowy shit, który na starcie dyskwalifikuje się do rzucenia psom. |
|
Powrót do góry |
|
 |
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pią 15:36, 19 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
rozumiem, że te klejone tarcze to badziew tak?
jakie wymiary ma cienka, a jakie gruba przekładka między tarcze cierne? |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 15:45, 19 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Poszukaj - jest na forum. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|