Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

M72 - Wczesne lata 50-te IMZ KMZ
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18, 19, 20  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregor




Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Pią 17:42, 08 Lis 2013    Temat postu:

Dzięki wielkie Crazy

Cytat:
... żeby powiedzieć dokładnie z którego roku jest Twoja rama musiałbym mieć numer ramy.


Niestety próbowałem się doczytać, ale jedyne co znalazłem to słaby zarys 5, reszta wytarta, no chyba że Tobie by się udało coś odczytać.
Kurcze do moich celów będę potrzebował ramy z 53-54. Do tego silnika co w temacie.

Proszę powiedz gdzie można się dowiedzieć nieco więcej o ramach, żebym głupich pytań nie zadawał Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawers




Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Pią 18:16, 08 Lis 2013    Temat postu:

dziękuje za zainteresowanie

[link widoczny dla zalogowanych]

numer ramy to: 908xx

rama szara ma numer 616xx


Ostatnio zmieniony przez dawers dnia Pią 18:20, 08 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crazy




Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:06, 08 Lis 2013    Temat postu:

..

Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:44, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gregor




Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Pią 20:47, 08 Lis 2013    Temat postu:

Kurcze, właściwie to racja, wtedy wszystko byłoby jak na dłoni. Zapaleńcy którym będzie zależało to zawsze jakoś się skumają i się dowiedzą co i jak. Chylę czoła i dziękuję za pomoc. Ramy szkoda mi kaleczyć, może kiedyś się trafi taka jaką potrzebuję, albo ktoś się wymieni Smile ale dzięki za info Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crazy




Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:56, 08 Lis 2013    Temat postu:

..

Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:44, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawers




Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Pią 22:25, 08 Lis 2013    Temat postu:

dawers - szara rama (616xx) jest z 58r z końca produkcji modelu M-72N1 (ostatnie ramy do emki z fabryki KMZ), niebieska (908xx) jest z początku 55r (o ile dobrze pamiętam z marca) z fabryki IMZ, sprawdź datę na silniku powinien być tam nabity miesiąc.[/quote]

Serdecznie dziękuje,

trafienie prawie idealne bo oczko w górę, silnik ma datowanie 4 55. Jak widac na zdjęciu rama lekko oberwała bo ktoś przerobił to na trójkołowca. Miało tylny most i skrzynię biegów od Zuka, dodatkowo padł prawy cylinder i smigało jedynie na lewym. Korbowód elegancko urwany i dospawany do przeciwagi Smile
Jak wpadnie mi odpowiedni dawca to ramę będe odbudowywał, niestety numery odeszły nieodwracalnie.
Emka miała "wysoki" błotnik i "półbębny".
pozdr.dawers


Ostatnio zmieniony przez dawers dnia Pią 22:25, 08 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 8:47, 09 Lis 2013    Temat postu:

A taka rama - cechy szczególne - słoneczka do podnóżków spawane do odkuwek jak
w pierwszych ramach. Numer zdaje się być oryginalny.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez śmigiel dnia Sob 20:44, 09 Lis 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crazy




Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:12, 09 Lis 2013    Temat postu:

..

Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:45, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawers




Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Sob 20:00, 09 Lis 2013    Temat postu:

u mnie były dospawywane. Co prawda ktoś potem dospawał podnóżki do ramy ale widac że frezy były spawane. Mam nadzieje ze zdjecie to pokazało wyraźnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 21:00, 09 Lis 2013    Temat postu:

Poszukuję ramy IMZ z lat 52-53.
Coś takiego jak tu:
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam kilka ram starszych i nowszych ale jak na złość, nie taką jak trzeba Sad
Umyśliłem sobie złożyć taką emkę IMZ z przednim niskim błotnikiem i
tylnym z przewężeniami.
Mam prawie komplet detali z właściwego roku produkcji - nawet miałem kiedyś
ramę z 52, ale była słaba i dawno się jej pozbyłem.


Ostatnio zmieniony przez śmigiel dnia Sob 21:16, 09 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gregor




Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Sob 21:49, 09 Lis 2013    Temat postu:

Śmigiel a ramę z '54 może byś miał? Very Happy bo ja dopiero zbieram elementy układanki Wink jak coś to proszę napisz na prive'a.

Crazy
Cytat:
wycinasz ten obleśny płaskownik z pod główki ramy (ogranicznik skrętu)


Coś mnie tknęło, poszedłem sprawdzić ten ogranicznik i kurde patrze nie ma go tam. Mógłbyś mi wysłać zdjęcie? Są dwie opcje albo go ktoś już ucharatał, albo go tam nie ma Very Happy. Zdjęcie potrzebuję żeby zobaczyć jak on wyglądał, może ślady zostały po nim.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gregor




Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Sob 22:40, 09 Lis 2013    Temat postu:

Tzn jak wygląda bez ogranicznika Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crazy




Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:54, 09 Lis 2013    Temat postu:

..

Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:45, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawers




Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Nie 7:16, 10 Lis 2013    Temat postu:

moje obydwie ramy mają takie ograniczniki na miejscu i wyglądają identycznie.

A tu taka "skarcona" Emka według silnika 1952, motocykl nie z importu tylko taki nasz miejscowy. Dużo fajnych elementów z WZM'u , np. dyfer. Niestety właściciel ma dwa motocykle , jeden przerobiony na BMW i budując go skutecznie wymieszał cześci od nich. Teraz trudno dojść co jest co, obydwa nie mają błotnika z przewężeniem i siedzenia na dwóch sprężynach.

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 8:47, 10 Lis 2013    Temat postu:

Pytanie - kiedy w IMZ zrezygnowali z przedniego niskiego błotnika ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18, 19, 20  Następny
Strona 5 z 20

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin