Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

M72 - Wczesne lata 50-te IMZ KMZ
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 18, 19, 20  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 23:34, 12 Lis 2013    Temat postu:

Crazy napisał:
śmigiel napisał:
Też z 19 Smile
Nie wiem o co chodzi z tym 19, nie mieli innych numeratorów ? Smile

Wytwórnia robiła pewnie też inne sygnały do innych pojazdów. Przez jeden dzien tłukli do emek zapas na na przykład pół roku. A następnego dnia na przykład do moskwiczów. Tak sobie gdybam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crazy




Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 6:41, 13 Lis 2013    Temat postu:

..

Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:52, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 7:16, 13 Lis 2013    Temat postu:

Bo to pewnie nie jest dzień, tylko rok - produkcja np XII 1954 zapisane 19 XII 54.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crazy




Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:41, 13 Lis 2013    Temat postu:

..

Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:53, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Śro 20:35, 13 Lis 2013    Temat postu:

Skoro temat jest też trochę o ramach to mam pytanko, chociaż moto miał papiery z 58r.
Czy rama na zdjęciu którą widziałem w Łodzi nie została czasmi przerobiona przez wspawanie główki ramy z innego modelu Rolling Eyes Moto miał na sprzedaż pewien Litwin.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 6:28, 14 Lis 2013    Temat postu:

spaw nie wygląda na fabryczny Oo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crazy




Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:10, 14 Lis 2013    Temat postu:

..

Ostatnio zmieniony przez Crazy dnia Śro 19:53, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Czw 19:52, 14 Lis 2013    Temat postu:

Crazy napisał:
Nie przerobiona, a naprawiona Wink W ten sposób IMZ naprawiało wybite miseczki w główce ramy. Zamiast bawić się w wycinanie miseczek itd. wymieniano główkę ramy. Po odcięciu główki, rury sanek były za krótkie więc wspawywali wstawki Very Happy Tego typu naprawy były normą w "wojennych" ramach, ram z lat 50-tych naprawionych w ten sposób widziałem tylko kilka.

Ta rura miała większą średnicę, bo jakby wchodziła jedna w drugą.
Na prezentowanym moto było to całkiem ładnie wykonane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łuki




Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 9:28, 16 Lis 2013    Temat postu:

śmigiel napisał:
Raczej chodzi o rok 50-ty lub zaraz po - rama ma już nowego typu mocowania regulatora i klaksonu.
Zastanawia mnie kiedy wprowadzono kalamitkę w mocowaniu przedniego siedzenia ?
czy Twoja rama ma kalamitki w główce ramy ?
Zobacz na daty produkcji sygnału, regulatora, licznika.

A tak na marginesie to zazdroszczę błotników - nie pogniewał bym się, gdyby były u mnie w garażu Smile


Cześć Śmigiel , z błotników też się ciesze Smile. Sprawdziłem ,moja rama i ma kalamitki w główce ramy oraz mocowanie już pod PP-31 , sprawdzę jeszcze datowanie licznika .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a tu jeszcze kilka fotek takiej samej ramy z błotnikami
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łuki




Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 9:40, 16 Lis 2013    Temat postu:

Crazy napisał:
śmigiel, czy widziałeś kiedyś klaksony z 53r z innego miesiąca ? Wszystkie które ja widziałem mają datę 19 XII 53, a te z 55r mają 19 VII 55. Nie pamiętam tylko który miesiąc był na klaksonach z 54r, ale też się data powtarzała. Dzięki za zdjęcia Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Łuki - myślałem, że chcesz na siłę udowodnić, że masz motocykl z 46r, a to zdjęcie z książki to zwykłe przekłamanie jakich wiele, coś w stylu: zdjęcie motocykla BMW R-12, a podpisane BMW R-75 Sahara Smile



To ja dorzucę jeszcze jeden z 19 ale październik 55r.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 17:06, 18 Lis 2013    Temat postu:

Piękności motorek.
Gdyby był mój, to zastanawiał bym się, czy przypadkiem nie wyremontować mechaniki
a optycznie zostawić jak jest ? Takich "wypicowanych" motorków to jest na kopy.
a w Twoim widać historię.
Będę potrzebował fotki tylnego błotnika - ile nitów, jakie wymiary tylnego mocowania
do ramy.

Te fotki z ramą i błotnikiem przednim bardzo ciekawe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łuki




Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 10:43, 19 Lis 2013    Temat postu:

śmigiel napisał:
Piękności motorek.
Gdyby był mój, to zastanawiał bym się, czy przypadkiem nie wyremontować mechaniki
a optycznie zostawić jak jest ? Takich "wypicowanych" motorków to jest na kopy.
a w Twoim widać historię.
Będę potrzebował fotki tylnego błotnika - ile nitów, jakie wymiary tylnego mocowania
do ramy.

Te fotki z ramą i błotnikiem przednim bardzo ciekawe.


Cieszę się Śmigiel że masz takie samo spojrzenie jak ja . Motocykl ma właśnie zostać w takiej formie wizualnej jak jest teraz , będzie tylko wyremontowany technicznie , jak tylko będę miał chwile porobię foty ,i z wymiaruje .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 13:16, 15 Gru 2013    Temat postu:

Potrzebuje wymiary przedniej ośki emkowej typu półbęben. Nigdzie nie mogę tego znaleźć. Bardzo proszę o pomoc. Wymiary które potrzebuje to: Długość poszczególnych średnic oraz rodzaj i skok lewego gwintu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 17:58, 15 Gru 2013    Temat postu:

Gwint M 18x1.5 Wymiarów ośki nie znam, ale też jestem ciekawy.

Ostatnio zmieniony przez śmigiel dnia Czw 20:34, 19 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 20:48, 15 Gru 2013    Temat postu:

Ale ładna sztuka się Panu Koledze trafiła.
To dobrze, że chcesz ją zostawić w takim stanie optycznym jak jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 18, 19, 20  Następny
Strona 8 z 20

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin