| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	
	
		j35
 
 
  Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
  | 
		
			
				 Wysłany: Wto 22:52, 05 Paź 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Princu , na dyfrze ósemce w dwie osoby mimo że solo to trudno uwierzyć.Ale solo ,sam, jak piszesz i na odpowiednim przełożeniu dyfra w okolicach 5l/100 jest bardziej wiarygodne  .Moja kochanka Katarzyna chla ile jej zapodam.Ale do kosza musze doliczyć   ze trzy kanapki litrowe  
  Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Wto 23:01, 05 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		granat
 
 
  Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3
 
  | 
		
			
				 Wysłany: Śro 7:06, 06 Paź 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Chcialem zauwazyc ze Janek to tez kaprysna bestia i jak cos mu sie nie spodoba wychla powyżej 6l, duzo zalezy od regulacji, stanu czesci i przedewszystkim od techniki jazdy, ale to juz inna bajka, w tych pojazdach zreszta sie nie liczy "kropli" w te czy w tamte | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		bogus
 
 
  Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
  | 
		
			
				 Wysłany: Śro 7:40, 06 Paź 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Ja tam siem nie znam,ale myślę , że nasze motury nie powinny schodzić poniżej 6 litrów i bałbym się gdyby ema zaczęła mi palić mniej.Szkoda silnika.W emie mam niemieckie Webery od Tski i jest git.Ładnie reagują na powietrze,ma silny dół i górę i pali ok. 7 litrów. | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		granat
 
 
  Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3
 
  | 
		
			
				 Wysłany: Śro 17:16, 06 Paź 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Znaczy....eNeRDowskie, ja?Od eMZety>hihihi trzeba by poszukac, adaptacja wchodzi w gre czy pasuja bez kombinacji? | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		szable
 
 
  Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
  | 
		
			
				 Wysłany: Śro 20:35, 06 Paź 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | j35 napisał: | 	 		  | Szable masz naprawde poczucie humoru ,4,5l/100 emką solo we dwóch ??? i do tego na czeskich gaziorach ? | 	  
 
 
Jako że działo się to w moich baaardzo chudych studenckich czasach, to liczyłem na prawdę każde 0,5l benzyny. emka spaliła dokładnie średnio z opisanej trasy przy 75-85km/h 4,4 litra na 100km. to nie jest sprawa mojej wiary.
 
 
a na pytanie ktore sie nie pojawiło, czy bym ponownie założył do ruska te gaźniki to odpowiem że nie, bo właśnie mieszanka była za uboga dla dolniaka. ten silnik nie powinien w solówce schodzić poniżej 5,5l/100km, jak ktoś powyżej raczył zauważyć. 
 
 
Junak bez problemu pali 3,5/100km przy prędkościach 75-85km/h. co prawda na swoim przez 10 lat zrobiłem jedynie z 50 tyś km (oczywiście nie na jedenym wale), to jednak uważam, że w tej materii też mogę sie wypowiedzieć.
 
 
W tamtych zamierzchłych czasach (89-90rok chyba)niejaki Jędrek z Człuchowa śmigał kaśką na gażnikach G20 od wueski trójki i chwalił się że kacha paliła mu 4l/100km. | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		j35
 
 
  Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
  | 
		
			
				 Wysłany: Śro 21:18, 06 Paź 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Szable ,Ja Jankiem pomykałem 3-rzy lata 85-88r.Spalanie było w granicach 4-4,5 moto było solo bez kosza ,śmigałem nim na biwaki po Poj.Drawskim i byłym woj.Gorzowskim,dwie osoby + bagarze.Moto swoje musi wychłeptać,za uboga mieszanka wiadomo co robi,dlatego swojej Katarzynie nie wyliczam papu,bo remont pieca niestety kosztuje.Skoro ja mogę wypić litr złocistego napoju ,to i niech Ona sie napije litr więcej !,kwotowo wyjdzie równo  . | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		szable
 
 
  Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
  | 
		
			
				 Wysłany: Śro 21:33, 06 Paź 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| amen | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Cyrograf15
 
 
  Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4144 Przeczytał: 9 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
  | 
		
			
				 Wysłany: Śro 21:58, 06 Paź 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				To że zbyt uboga mieszanka przyśpiesza zużycie silnika to jedno. Kolejna sprawa to że taki motocykl nie chce jechać i jest strasznie mułowatay. Chyba nikt znas nie ma ruska z konieczności przemieszczania się a dla przyjemności. Osłabianie dolniaka który sam z siebie jest słaby to bzdura. Jak ktoś chce jeździć 100km na 2 litrach paliwa to niech sobie kupi Komara. Praktyka pokazuje że dla solówki to 5-6 litrów na 100km a dla zestawu to 7-8 litrów. Oczywiście na to ma wpływ nie tylko sam motocykl ale i warunki jazdy jak i styl jazdy. Całkiem inaczej wygląda jeszcze jazda w terenie, gdzie 15l na 100km nie jest niczym nadzwyczajnym.
 
Wojtek | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		granat
 
 
  Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3
 
  | 
		
			
				 Wysłany: Czw 10:05, 07 Paź 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Sorry, komar 2,5l.jezdze to wiem, a janek nie schodził poniżej 4, ponad 4 lata uzytkowania non toper, na jednym wale, stan fabryczny. rocznik 72, solo i z wozem, ale wrócmy do orginalnej Kaczki, czy karabin maszynowy na wózku czesto spotykany w realu jest orginalnym wyposarzeniem? | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		grzeh750
 
 
  Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
  | 
		
			
				 Wysłany: Czw 16:37, 07 Paź 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Ja osobiście taką strzelbę nazwał bym : wyposażenie dodatkowe, w pewnych okolicznościach przyrody( czyt. w pewnych kręgach) niezbędne.   | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		bogus
 
 
  Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
  | 
		
			
				 Wysłany: Pią 7:43, 08 Paź 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Granat jeżeli chodzi o Nrdowskie Weberki to ja dopasowałem krućce  z Mztki do emkowych cylindrów.Nie ma z tym dużo roboty.Miałem trochę problemów z rurkami między gaźnikami a filtrem powietrza, ale dałem sobie radę.
  Ostatnio zmieniony przez bogus dnia Pią 7:45, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		granat
 
 
  Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3
 
  | 
		
			
				 Wysłany: Pią 10:52, 08 Paź 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| musze na to popatrzec....jak na razie to gad mnie wkurwia do nieprzytomnosci, wieczorem sie podziele radosna nowina | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		bogus
 
 
  Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
  | 
		
			
				 Wysłany: Pią 12:12, 08 Paź 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				[link widoczny dla zalogowanych]
 
tak to wygląda mniej więcej.troche zabłocone ale co zrobić  
  Ostatnio zmieniony przez bogus dnia Pią 12:14, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Roy
 
 
  Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 306 Przeczytał: 10 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
  | 
		
			
				 Wysłany: Czw 21:33, 11 Lis 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Koledzy mam pytanie po co na co jest ten wkręt w korpusie cylindra w kaśće??
 
 
[link widoczny dla zalogowanych] | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		GABE
 
 
  Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
  | 
		
			
				 Wysłany: Czw 23:40, 11 Lis 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Do sprawdzenia czy dostarczany jest olej do smarowania cylindra. 
 
Tylko w jednym cylindrze jest taki zaworek kontrolny bo tylko jeden cylinder jest smarowany ciśnieniowo, drugi jest smarowany rozbryzgowo. 
 
To chyba można wyczytać w literaturze, jak się chce oczywiście.
 
 
Może jest to otwór technologiczny, a potem zaślepiony zakrętką? Ale raczej nie.
  Ostatnio zmieniony przez GABE dnia Czw 23:43, 11 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		 |