Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

100% oryginalne k-750
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 296
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Pon 8:06, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Przednia lampa jest nieoryginalna??Very Happy Przełączniki też??Very Happy Skrzynie wywalę, kierunki przednie już wywaliłem 5 min. po kupnie ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
granat




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:22, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Sama lampa nie, ale za duzo dziur-a samych dziur nie wyzucisz..Przełączniki sa uralowskie do kierunków, zmiany swiateł i titkacza, a titkacza masz w przyspieszaczu razem z mechaniczna zmiana swiateł drogowe/mijania, wiec do dzieła:] najbardziej mnie osobiscie boli ta tylna lampa a własciwie jej klosz, ale niestety jest to juz orginał z póznej serii...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 296
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Pon 19:18, 20 Wrz 2010    Temat postu:

EE dziurki się zaspawa i nie będzie śladu Very Happy no lampa nie najlepsza ale oryginał więc zostaje w sumie i tak lepsza niż w innych rusach:D fakt brakuje dźwigni od przyspieszacza Very Happy Najpierw muszę się dokształcić a potem bd kompletował żeby nie wyrzucać kasy w błoto :d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 22:30, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Na bajzlu niestety telefonem Asia zrobiła fotkę ku uzupełnieniu tematu z blokami silników wczesnych kaczek. Takie były "najsampierw" :

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

I ja bym nie szalał z tym spawaniem otworów kontrolek. Zobaczysz ze mogą sie przydać. Ale prawda- kajam sie. Pytanie było o oryginał i fakt- Były tam tylko dwa otwory- kontrolka ładowania i obsada bezpiecznika po prawej.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pon 22:31, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 296
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Wto 6:45, 21 Wrz 2010    Temat postu:

a ten korek (wiem że go słabo widać) od bezpiecznika wygląda na oryginalny?? Mi przypomina korek od mózgotrzeba ale to takie skojarzenie Very Happy Dzięki Prince na pewno temat z tymi blokami się przyda bo wiadomo jakie padaki składane z 20 trafiają zza Buga Very Happy

Ostatnio zmieniony przez Roy dnia Wto 6:47, 21 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 7:44, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Tak to wyglada:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
granat




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:38, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Kontrolka zeczywiscie od "czegos" taka powinna byc orginalna:
[link widoczny dla zalogowanych]

Takie moje przemyslenia z uzytkowania tego dinksa, najlepszym wyjsciem jest ominiecie tego patentu, czesto sie ukreca(szczególnie jak jest "niewiado-jakiej-produkcji")bezpiecznik lubi sie obluzowac i czasem nie styka, przy czestym wykrecaniu gnie sie blaszka od stacyjki i generalnie same z tym problemy, jak działa to działa jak cos nie tego to leca godziny w garazu na kombinowaniu o co kaman, dobrze jest zrobic obejscie na bezpiecznik na drucie w obudowie, moze troche to komplikuje wymiane ale znacznie skutecznie działa, a na wierzchu zostawic atrape


Ostatnio zmieniony przez granat dnia Wto 11:43, 21 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 14:26, 21 Wrz 2010    Temat postu:

granat napisał:
Kontrolka zeczywiscie od "czegos" taka powinna byc orginalna:
[link widoczny dla zalogowanych]

Takie moje przemyslenia z uzytkowania tego dinksa, najlepszym wyjsciem jest ominiecie tego patentu, czesto sie ukreca(szczególnie jak jest "niewiado-jakiej-produkcji")bezpiecznik lubi sie obluzowac i czasem nie styka, przy czestym wykrecaniu gnie sie blaszka od stacyjki i generalnie same z tym problemy, jak działa to działa jak cos nie tego to leca godziny w garazu na kombinowaniu o co kaman, dobrze jest zrobic obejscie na bezpiecznik na drucie w obudowie, moze troche to komplikuje wymiane ale znacznie skutecznie działa, a na wierzchu zostawic atrape


Granat- no wiesz.. ty miłośnik oryginału.. ja wiem ze to nie tabliczka ale to z Twojego zdjęcia przecież bezczelna podróba ;P

A nie ukręcałaby sie ta obsadka gdyby ją konstruktor przewidział na odkręcanie przy pomocy walonki/kaloszka lub butelki po wódce, a nie monety.
Tak już serio to ta podróbka jest właśnie pod tym względem lepsza- jest z twardszego materiału i nie kruszy sie z byle powodu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 296
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Wto 19:06, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Takie ustrojstwo Very Happy Ciekawe Very Happy No z tym oryginałem to bywa różnie kwestia podejścia na pewno jest jakiś sposób żeby zrobić to tak jak ma być a i żeby działało;D jak już bd to miał na stole to muszę temat przeanalizować Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
granat




Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:54, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Zobaczysz, przemyslisz i wrócisz do mojego posta:] Princu, jestem nawet fanatyk orginału, ale powietrze dopuszczam podrabiane, jak i kontrolke bezpiecznika:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 296
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Nie 20:39, 03 Paź 2010    Temat postu:

Panowie mam kolejne pytanko co do kachy Very Happy ogólnie jak widać na zdjęciach brakuje mi filtra powietrza wraz z dolotami. Skrzynie mam nieoryginalną póki co i nie wiem czy filtry (komin) różnią się między sobą czymś. Tzn czy ten od dnieprucha jest taki sam jak w kaśce czy od urala też jest taki sam. Generalnie prosiłbym fotki jeśli macie jak powinien wyglądać oryginalny filtr do kaśki i czy doloty w kaśce mają mieć te przesłony czy może wszystkie są jednakowe etc. etc. Very Happy z góry dzięki za pomoc Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 21:48, 03 Paź 2010    Temat postu:

Kominy się nie różnią ,komin to komin.Pozostaje sprawa dolotu/rurki/.Jeśli pozostaniesz przy tych gaziorach co masz ,to musisz zastosowac oryginały ze względu na ssanie w rurkach.A jeśli zdecydujesz się na gażniki K 68 lub K 65 to możesz zastosoważ doloty gumowe Dnieprika bo ssanie jest przy gażnikach, ale musisz wcisnąć np.rurki w skrzynie do komina.Pasuje tam rurka miedziana 32 mm od hydrauliki +silikon i zwykła dętka rowerowa na uszczelnienie.Mam tak zrobione przy K 65 i się sprawdziło Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orita




Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 0:43, 04 Paź 2010    Temat postu:

Będą pasować ale różnią się np. kolorem pokrywy z masy.Tworzywo koloru od jasnoczerwonego aż do prawie czerni . Może to kwestia starzenia materiału lub wpływ oleju ,to już może jacyś znawcy tematu się odezwą . Jeszcze były pokrywy wykonane z metalu malowane i chromowane - wg. mnie to pózniejsze ale nie jestem specjalistą . Korpus filtra też ma przynajmniej dwie odmiany . Ogólnie pasują do wszystkich skrzyń od m-72 aż do urala m-63(tu juz tzw. ul) i nowych dnieprów (ten paskudny ale skuteczny czarny cylinder). Sprawdz czy nie masz zerwanych gwintów do wkrętów mocujących filtr na skrzyni , (chyba m5 ) dużo ludzi (ja też)stosuje zwykłe śruby bo łatwiej się dokręca ale zdaje się że orginalnie tam powinny być wkręty z nacięciem pod wkrętak płaski . Same kominy można nabyć bez problemu , ceny jeśli dobrze pamiętam oscylują ok. 40 -60 zł nowe i używane. Na dolnej krawędzi korpusu tej która dotyka nadlewu na skrzyni ma być uszczelnienie - bezczelny krążek filcu , jeśli go nie założysz to będą problemy z ustawieniem gazników . Sam filc można kupić np. u gości sprzedających uszczelki cylindrów,mam gdzieś namiar gdybyś potrzebował albo wyciąć samodzielnie. J35 ma racje albo masz ssanie w gaznikach to wtedy zakładasz gumowe przewody z jego patentem albo szukasz orginału . Tak czy inaczej jakieś ssanie musisz mieć . I ciekawy pomysł z tymi rurkami miedzianymi .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orita




Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 0:49, 04 Paź 2010    Temat postu:

Chyba na RM był temat jak przerobić komin na współczesny wkład od auta . Z zewnątrz zostaje wszystko bez zmian . Podobno lepsze rozwiązanie , ja zostawiłem orginalny i piasku w gaznikach nie znajduję .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 6:10, 04 Paź 2010    Temat postu:

Od siebie dodałbym tylko tyle, że blaszane pokrywy były wcześniej niż bakelitowe. Są jeszcze modele z rurką do podłączania odmy przeznaczone do wczesnych dnieprów. Ssanie w rurce dolotu zawsze jest mile widziane. Same rurki miały różną średnice i rozstaw w zależności od tylu silnika, skrzyni i gaźników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin