Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zerwany gwint

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek78




Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 186
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 15:11, 12 Cze 2013    Temat postu: zerwany gwint

Witam ponownie.Czy macie jakiś sposob na zerwany gwint?Chodzi mi o dyfer Jedna szpilka nie trzyma. Chodzi mi o chwilowe rozwiazania,polowe Very Happy

Ostatnio zmieniony przez Tomek78 dnia Śro 15:16, 12 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2494
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 16:54, 12 Cze 2013    Temat postu:

Możesz wkręcić sprężynkę Helicoli ale proponuję przegwintować na 10, dorobić szpilkę 10/8 - mięsa jest tam od groma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Śro 21:15, 12 Cze 2013    Temat postu:

dokładnie tak jak mówi klapek. przerób sobie na szpilki 10. zawsze to mocniejsze i mniejsze ryzyko ponownego zerwania
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waliwdrewienko




Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: radom

PostWysłany: Śro 22:05, 12 Cze 2013    Temat postu:

witam ja w swojej kaśce zrobiłem szpilki 10/8 dodatkowo klej do gwintów 270
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek78




Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 186
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 22:10, 12 Cze 2013    Temat postu:

Dzięki bardzo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 10:26, 13 Cze 2013    Temat postu:

Najlepiej wez srube M12 na tokarke albo jak masz wprawe to nawet recznie jak sie uda i przewierc w srodku wiertlem 6,7mm i nagwintuj ten otworek M8.Nastepnie w deklu dyfra przwierc wiertlem pod M12 czyli 10,2mm albo 10,1mm bo to aluminium i nagwintuj gwintownikiem M12 ale tylko 2.
Wkrec srube na poxipol na rowno i obetnij i zaszlifowac ladnie.Popraw M8 i masz gotowe.Pozniej powkrecaj szpilki na klej do gwintow najlepiej od turbiny VW sa na allllllll i malinka.Ja tak robie wszytskie dekle i jest mega mocne i nic sie nie dzieje.
Powrót do góry
profss




Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 251
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie

PostWysłany: Pią 8:10, 14 Cze 2013    Temat postu:

ja w deklu dyfra zrobiłem inaczej,wyszła szpilka to ja wywaliłem rozebrałem dyfer zdjąłem łożysko(to kulkowe)i wkręciłem (na klej oczywiście)w resztkę gwintu śrubę inbusowa tak żeby łeb śruby oparł się od środka o dekiel,musiałem trochę zeszlifować łby śrub żeby łożysko dobrze usiadło i jest malina trzeci rok już to lata i jest ok.teraz mam spokój z luzującym się dryfem wcześniej po przejechaniu kilku dziesięciu km trzeba było go dokręcać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 395
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pią 9:35, 14 Cze 2013    Temat postu:

Trzeba mieć dobre tulejki w kole, dopierdzielić na ośce i nic się nie będzie luzować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Sob 21:36, 15 Cze 2013    Temat postu:

a ja tam nie wkręcałem żadnych szpilek tylko dekiel przegwintowałem na m10, dziury w wachaczu rozwierciłem i wkręciłem śrubę od zewnątrz przez wachacz do dyfra
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek78




Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 186
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Nie 13:54, 08 Wrz 2013    Temat postu:

wracam do tematu.Dziękuje za wskazówki.Zrobię chyba tak jak Wicher pisze. Nie dodalem ,że to napędowiec Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin