Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zakladanie cylindra
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TOMSIL




Dołączył: 13 Lis 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:15, 20 Kwi 2013    Temat postu: zakladanie cylindra

witam. mam pytnie, na co zwrocic szczegolna uwage podzczas zakladania cylindra w dolniaku i czy jest jakis paten ktory pomoze pismakowi zrobic to samemu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 21:38, 20 Kwi 2013    Temat postu:

Generalnie najwazniejsze to zebys zamocowal kolnierzem w strone bloku..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 23:04, 20 Kwi 2013    Temat postu:

A dalej to zamki pierścieni nie mogą być w jednym rzędzie. Jeśli są 3 pierścienie to dajesz co 120 stopni. Jeśli 4 pierścienie to co 90. Aaaa, nie napchaj silikonu czasem, falbany dobrze na kołach wyglądają, nie wkoło cylków Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dugi




Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 23:14, 20 Kwi 2013    Temat postu:

cyborg napisał:
Generalnie najwazniejsze to zebys zamocowal kolnierzem w strone bloku..


Jak zwykle beznadziejne docinki:)))
sorki CYBORG ale to jest bez sensu!
Jak mamy coś konkretnego do dodania to śmiało, ale nie zaśmiecajmy.
A cylinder-to najważniejsze, żeby zachować odległość pomiędzy cylindrem a głowicą, a konkretnie między zaworami a głowicą!!!
Powodzenia.


Ostatnio zmieniony przez dugi dnia Sob 23:26, 20 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Nie 7:34, 21 Kwi 2013    Temat postu:

dugi napisał:
cyborg napisał:
Generalnie najwazniejsze to zebys zamocowal kolnierzem w strone bloku..


Jak zwykle beznadziejne docinki:)))
sorki CYBORG ale to jest bez sensu!
Jak mamy coś konkretnego do dodania to śmiało, ale nie zaśmiecajmy.
A cylinder-to najważniejsze, żeby zachować odległość pomiędzy cylindrem a głowicą, a konkretnie między zaworami a głowicą!!!
Powodzenia.

Dugi, a co za przeproszeniem wyjaśnia niekumatemu ''pismakowi'' Twoja wypowiedź Question według mnie jest bardziej niejasna, niż Cyborga Laughing No może jak by Cyborg dodał jeszcze, że wydechem do przodu to porada była by kompletna Laughing


Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Nie 7:37, 21 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TOMSIL




Dołączył: 13 Lis 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:17, 21 Kwi 2013    Temat postu:

moja wina bo zbyt mocno zaniżyłem swoja wiedze na ten temat ale ok ja tez lubie sie posmiac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dugi




Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 8:28, 21 Kwi 2013    Temat postu:

....no i się zaczyna!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Nie 9:23, 21 Kwi 2013    Temat postu:

TOMSIL napisał:
moja wina bo zbyt mocno zaniżyłem swoja wiedze na ten temat ale ok ja tez lubie sie posmiac

Łatwiej założyć cylindry niż napisać coś sensownego, więc się nie dołuj Laughing
oprócz tego co napisali Klapek i Cyborg, musisz zwrócić uwagę na kanały olejowe w lewym? (cholerka zawsze się mi mylą jak siedzę w domu Laughing), cylindrze, w uszczelce musi być otwór ( niezadawno w sąsiednim temacie była o tym mowa ) i trzeba uważać by silikon go nie zapaskudził.
Dugi coś tak sponuraczał? wiosna jest, śmiech to zdrowie rotfl rotfl
http://www.kolyaska.fora.pl/mechanika,7/remont-k-750,2541-330.html#43014
ostatnie strony tematu Laughing


Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Nie 9:28, 21 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 10:02, 21 Kwi 2013    Temat postu:

Dobrze jest nie połamać pierścieni przy zakładaniu na tłoki a następnie cylindrów, co nie jest takie proste. Przed zakładaniem sprawdzić luzy na zamkach pierścieni jak trzeba to skorygować pilnikiem. Sprawdzić czy "siadają" pierścienie na tłoku, znaczy czy zamykają się w rowkach. Jak ktoś tego nigdy nie robił to ma sporo szans na fiasko operacji. Dobrze mieć przyrząd do zakładania pierścieni. Sam kiedyś zniszczyłem pierścień, w prawdzie w czwórce rzędowej gdzie zakłada się wszystkie jednocześnie i jest mało miejsca. Strasznie to bolało finansowo bo pierścienie występują jedynie jako komplet z czterema tłokami, takie uroki Suzuki.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 18:56, 21 Kwi 2013    Temat postu:

ja do zakładania pierścieni użyłem szczypiec do rozciągania segerów. bardzo ładnie mi rozwarły pierścienie i elegancko się nałożyły. a otwór w uszczelce musi być na lewym cylindrze gdyż tam jest kanał do smarowania. prawy smaruje wał rozbryzgowo. a wracając do lewego cylindra to ma on taki rowek na przylgni do bloku. pytanie czy uszczelka musi zakrywać ten rowek czy nie???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Nie 19:42, 21 Kwi 2013    Temat postu:

Uszczelka zakrywa ten rowek, tylko musisz uważać z uszczelniaczem ( silikonem) by nie wlazł do tego rowka, po to jest dziurotwór w uszczelce by olej do tego rowka wlazł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TOMSIL




Dołączył: 13 Lis 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:53, 21 Kwi 2013    Temat postu:

o i juz wiem duzo wiecej niz rano wiedzialem. dzieki i douslyszenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Nie 21:21, 21 Kwi 2013    Temat postu:

Cytat:
Uszczelka zakrywa ten rowek(..)


albo robi się tak [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 22:33, 21 Kwi 2013    Temat postu:

no to musze u siebie zwalić cylinder bo źle to ustrojstwo założyłem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 22:48, 21 Kwi 2013    Temat postu:

Wicher napisał:
no to musze u siebie zwalić cylinder...


Embarassed Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin