Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zabieraki, króka partia wykonane od podstaw
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DrVitt




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 10:57, 13 Cze 2014    Temat postu:

Dawid, wg oryginalnych rysunków konstruktor nie przewidział śrub pasowanych, a więc takich, które działają na ścinanie.
Przewidziane jest zwykłe połączenie śruba-kreza wywołujące tarcie między skręcanymi elementami i tak zachodzi ich unieruchomienie. Wierz mi, że tarcie wywołane 8 śrubami M8 (przy zachowaniu płaskości względem siebie) w zupełności wystarczy, że by przenieść moment dolniaka, górniaków, a i Bawarę uciągnie:)
Z resztą nie ma możliwości wykonania tutaj prawdziwego połączenia pasowanego, bo to jest zawsze śruba z pasowaną główną częścią i gwint na nakrętkę. W naszych przekładniach nie ma miejsca przecież żeby wystawała nakrętka:(
Przypomina mi się Polibuda od razu jak tu sobie gaworzymy:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 11:10, 13 Cze 2014    Temat postu:

Wiem i wlasnie dlatego uważam to za błąd konstrukcyjny:)))) a odnośnie wystarczającej sily tarcia to niech sie wypowie kilka osób czy im sie nigdy kolo talerzowe nie poluzowalo Smile)))) hihihi .Ja tam stosuje na siedzeniu klej do polączen pasowanych,plus klej do gwintów plus zabezpieczenie i co najmniej sruby klasy 8,8 a jak kolo lata na boki na zabieraku to nawet tego nie zakladam:))).
Powrót do góry
DrVitt




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 11:33, 13 Cze 2014    Temat postu:

Czy się poluzowało to już inna bajka, to jest kwestia jak kto przykręcił i zabezpieczył przed odkręceniem, klejem, drutem, blaszkami, podkładkami, czarami :)etc.
Oczywiście jeśli połączenie się poluźniło, to siła tarcia gwałtownie zmalała bądź nie było jej wcale. Wtedy maja praw dziać się różne brzydkie rzeczy w środku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spiker




Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 7:54, 16 Cze 2014    Temat postu: Re: Zabieraki, króka partia wykonane od podstaw

DrVitt napisał:
Przewidywany koszt to ok. 250-350 zł za szt.

Jak będzie bliżej pierwszej wartości to biorę 1 szt. A jak więcej, to czekam na podanie ostatecznego kosztu.

A będziesz robił też tuleję (zewnętrzną bieżnię igiełek)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DrVitt




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 21:00, 17 Cze 2014    Temat postu:

No tez bym chciał żeby było bliżej pierwszej wartości, bo trochę muszę zamrozić kapusty w tym zagadnieniu:)
Na początku Lipca powinienem znać już dokładną cenę, póki co to maszyny obłożone, zaraz wolne, Rotor i takie tam, nie ma kiedy przysiąść do tego.
Co do tulei - bieżni igieł to sądzę, że mogę puścić równocześnie partię dobrego towaru, a i pewnie bym wersję pod panewki zrobił.
Pozdro i cierpliwości:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Wto 22:29, 17 Cze 2014    Temat postu:

Jebać panewki, zrób pod napędowca! Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Śro 7:39, 18 Cze 2014    Temat postu:

Michal_ napisał:
Jebać panewki, zrób pod napędowca! Very Happy


srac napedowca..grunt to solówka.... Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bandit




Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 82
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:12, 18 Cze 2014    Temat postu:

Dzień dobry Very Happy

Jestem zainteresowany co najmniej jednym takim zestawem, o którym jest mowa na początku tego posta.
Czekam na informację.
Pozdrawiam

Bandit Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rychu




Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łowicz

PostWysłany: Pią 15:34, 18 Lip 2014    Temat postu:

Witam,jeżeli produkcja dojdzie do skutku też się piszę 1 szt. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jack




Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GNIEZNO

PostWysłany: Pon 16:12, 20 Paź 2014    Temat postu:

witam, udało się ruszyć temat???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 19:34, 20 Paź 2014    Temat postu:

Temat zmarl smiercia naturalną Smile))) ale czekamy:))
Powrót do góry
jack




Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GNIEZNO

PostWysłany: Pon 20:41, 20 Paź 2014    Temat postu:

Rozebrałem dyfer, i wygląda że potrzebuje zabierak Sad , wrzucę zdjęcie jutro jak pomyje klamoty,bo wstyd pokazywać coś co chyba z bagna wydobyli do sprzedaży... Mam też pytanie techniczne, czy do ściągnięcia skrętki potrzebuje specjalnego klucza i czy tam jest również lewy gwint??? nie chciałem się mocować żabami ,żeby czegoś nie zerwać Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 20:53, 20 Paź 2014    Temat postu:

LEWY Smile))
Powrót do góry
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pon 22:44, 20 Paź 2014    Temat postu:

Ja tak słabo pamiętam bo dawno rozbierałem ale coś mi się wydaje że lewy gwint to mają tylko skrętki w napędowcu przy wyjściu wałka na wózek...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Wto 6:31, 21 Paź 2014    Temat postu:

Lewy na 100%
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin