Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wycieki przez śruby głowicy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARGUS




Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pią 15:36, 13 Lip 2012    Temat postu: Wycieki przez śruby głowicy

Witam wszystkich serdecznie i proszę o radę. Mianowicie po odpaleniu silnika i po nagrzaniu ze szpilek głowicy i kolektora wydechowego zaczyna wyciekać ciecz o zapachy benzyny o czarnym zabarwieniu. czy może to być wina złego wyregulowania gaźników?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 16:58, 13 Lip 2012    Temat postu:

Moglbys napisac chociaz w jakim to silniku .. Podejrzewam ze chodzi o dolniaka- "musi" puscila uszczelka pod glowica..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 18:22, 13 Lip 2012    Temat postu:

Nie ma znaczenia w jakim. Wszelkie wycieki są wynikiem nieszczelności i niczego innego.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ARGUS




Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Sob 7:49, 14 Lip 2012    Temat postu:

Tak chodzi o silnik dolno zaworowy z K-750. No tak ze śrub głowicy to może być nie szczelna uszczelka a dlaczego wycieka to kolektorem wydechowym?
Ale to nie jest olej tylko tak jakby benzyna z jakimś syfem bo zaraz odparowuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 9:24, 14 Lip 2012    Temat postu:

Najprawdopodobniej nie trrzyma uczczelka pod głowicą i cylinder nie pali, w związku z czym wypluwa niespaloną mieszanke. Przy słabej kompresji pomaga wzbogacenie mieszanki, co daje właśnie taki efekt. Napraw uszczelke i wtedy ustaw gaźnik. Na początek sprawdz kompresje.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ARGUS




Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Sob 16:59, 14 Lip 2012    Temat postu:

[quote="Cyrograf15"]Najprawdopodobniej nie trrzyma uczczelka pod głowicą i cylinder nie pali,


Właśnie że obydwa baniaki palą. Ale ja też myślałem że to uszczelka pod głowicą. Wymienię i będę wiedział co to było.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 22:02, 16 Lip 2012    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Nie ma znaczenia w jakim.
Wojtek


Ma znaczenie o tyle ze w gorniaku nie zauwazylby wycieku spod szpilek glowicy, stad moja odpowiedz..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michal




Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chelm/Pittsburgh

PostWysłany: Nie 6:52, 22 Lip 2012    Temat postu:

Cyroraf15 mowi prawde. Sam to stwierdzilem na wlasnej skorze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ARGUS




Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Czw 14:10, 09 Sie 2012    Temat postu:

witam ponownie. powiedzcie mi koledzy na czym osadzić aluminiowa uszczelkę pod głowicą. czy na smarze, sylikonie termicznym czy może sama bez niczego. i jaka siłą ma być dokręcona głowica. dziękuję za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 14:35, 09 Sie 2012    Temat postu:

z aluminiową ja poczynić to nie mam pojęcia, za to na MWB ostatnio kupiłem miedziane i poszły bez niczego. Z aluminiową zrobiłbym to samo zapewne. Co do siły to nie uzywam klucza dynamometrycznego więc zawsze "na oko" z nadzieją że się nie ukręci Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 18:08, 09 Sie 2012    Temat postu:

Aluminiową wsadź sobie w buty... Do motocykla się nie nadaje! Jak dokręcałem swoje głowice to znalazłem momenty na (uwaga), właśnie tym forum. Wystarczy chcieć... Uszczelki pod głowice są na allegro po 60-65zł - normalne uszczelki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Czw 18:09, 09 Sie 2012    Temat postu:

Ja dokładnie jak mój Przedpiśca, daję na sucho, dokręcam na czuja, tylko od jakiegoś czasu wyszło mi, że lepiej jest dać dwie alumki na cylka niż jedną, ale to tak jest u mnie , gdzie indziej może nie trzeba, a tak w ogóle to najmilej wspominam stare dobre , to chyba były ze zbrojonego azbestu, lub kryngielitu, okute miedzianą blachą, te wydmuchać to była sztuka. Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 18:32, 09 Sie 2012    Temat postu:

grzeh750 napisał:
... a tak w ogóle to najmilej wspominam stare dobre , to chyba były ze zbrojonego azbestu, lub kryngielitu, okute miedzianą blachą, te wydmuchać to była sztuka. Laughing


no i takie właśnie z bratkiem zakupiliśmy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 18:50, 09 Sie 2012    Temat postu:

A ja daje aluminiowe na takie specjalne jasno zielone mleczko do skladania uszczelek dostepne tylko w seriwsie opla.Niby powinno sie dokręcic na 6KGm ale ja dowalaem na 7,2 i git.Pozniej po 300km na zimnym silniku kolejny raz i po 4000km kolejny i jest malina.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin