Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wał korbowy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fifa9426




Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 5:56, 02 Sty 2019    Temat postu:

Podaj jakiś link że zdjęciem o jaką wytłoczona podkładkę ci chodzi bo jedyne co jest między łożyskiem a zamachem to podpora wału .

Ostatnio zmieniony przez Fifa9426 dnia Śro 5:57, 02 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3942
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 8:31, 02 Sty 2019    Temat postu:

Ja rozumiem że Nowy Rok i szampan ... . Niem niej odradzam jednoczesne picie i składanie silnika. Uprzedzam że wały same się nie dystansują, bez względu na ilość wypitego alkoholu. Wał ma być dystansowany względem przedniej podpory i zamocowany tam bez możliwości przesuwania się. Korby mają być możliwie po środku otworów w bloku. Należy sprawdzić dla obu korb bo ich rozstaw nie koniecznie zgodny jest rozstawem bloku. Podkładka falista wchodzi w przetłoczenie tej przetłaczanej, po to owe jest.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam76-02




Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Śro 10:52, 02 Sty 2019    Temat postu:

Dzięki Wojtek za odpowiedź, Fifa już teraz wiem jak powinno być, bo podkladke zakładałem odwrotnie i zamach słabo mi siadał. Słuchajcie mam nowy wałek od światka, popychacze krote miałem maja delikatnie wytarta , nierówna powierzchnię styku z wałkiem czy zostawić tak czy je przyszlifowac, bo nowe to znów wydatek. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifa9426




Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 11:03, 02 Sty 2019    Temat postu:

Już wiem o jaką podkładkę chodzi , u mnie w uralu 650 jej niema . Ja szlifowałem u siebie , myślę że chodzi o to żeby powierzchnia popychacza była rowno zeszlifowana .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3942
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 11:17, 02 Sty 2019    Temat postu:

Popychacze są utwardzane powierzchniowo. Przeszlifować można na magnesówce, Trzeba sprawdzić twardość po zabiegu. Nowe często bywają wątpliwej jakości. Poszukaj kogoś w okolicy co się zna na Ruskach, niech ci pomoże, naprawa przez internety to słaby pomysł. Niestety to trzeba pomacać i zobaczyć aby ocenić co i jak robić. To nie Japonia gdzie masz serwis limit i nowe części które wprost pasują i są odpowiedniej jakości.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam76-02




Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Czw 19:37, 03 Sty 2019    Temat postu:

A właśnie.. Wojtek to chodzi o to żeby samemu pogrzebać i zrobić wtedy najwięcej jest frajdy, póki zapał jest trzeba działać, skrzynie ogarnąłem sam wcześniej, nie było to skomplikowane, silnik... No cóż z Waszą pomocą powinienem dać radę, a popychacze może gdzieś przeszlifuje, choć widziałem gdzieś szlifowanie na wiertarce stołowej ale to chyba duża lipa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3942
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 20:44, 03 Sty 2019    Temat postu:

Skoro się da szlifować na wiertarce, to raczej nie nadają się do zakładania. Normalnie to łapie się popychacz w mały uchwyt tokarski i to łapie magnesówka. Następnie normalnie zabiela kamieniem. Rozumiem że samemu chcesz pogrzebać, tyle że jak coś pójdzie nie tak i polecą części za kilkaset zł to będzie przykro. Dla tego lepiej to robić pod nadzorem kogoś bardziej doświadczonego, przynajmniej pierwszy raz. Nie da się tego zrobić przez neta, przekazać lat doświadczeń w kilku postach. Jak jest wszystko, czyste i pasujące to składanie takiego silnika zajmuje 2-3 godziny. Przygotowanie znacznie dłużej.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 8:34, 04 Sty 2019    Temat postu:

adam76-02 napisał:
Wojtek to chodzi o to żeby samemu pogrzebać i zrobić wtedy najwięcej jest frajdy.


Tylko później nie pisz, że rusek to syf, którego trzeba wiecznie naprawiać..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam76-02




Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Pią 11:20, 04 Sty 2019    Temat postu:

Nie ta metoda z wiertarka odpada na 100%, wolę już założyć takie jak są, ale pokombinuje może znajdę gdzieś warsztat z dobrą magnesowka, a co do ruska to nie uważam że syf - widzialy galy co brały a raczej kupowały, więc spoko sprzęt jest ok, a trochę walki przy remoncie musi być.
Panowie a po złożeniu maszyny jak ja właściwie dotrzeć, na jakim oleju, po ilu km wymiana oleju. Słyszałem że trasa i wysokie obroty ale czy to tak ma wyglądać.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek1953




Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Pią 23:23, 04 Sty 2019    Temat postu:

Witam Wielu wydziwia Ruski Syf ?/Guwnolit?Badziewie?/ Ruski Wieprz lubi się taplać w Błocie??To po co się Znęcacie ?/Jest taki jaki jest i Szanujmy to co mamy??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 8:28, 07 Sty 2019    Temat postu:

krzysiek1953 napisał:
Witam Wielu wydziwia Ruski Syf ?/Guwnolit?Badziewie?/ Ruski Wieprz lubi się taplać w Błocie??To po co się Znęcacie ?/Jest taki jaki jest i Szanujmy to co mamy??


Ruski są super i można nimi jeździć wiele tyś km bez awarii, ale są pewne wytyczne. Np remont silnika, to nie 500zł a 5000zł.
Remont kół, to nie 300zł a 3000zł.
Itd...

Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam76-02




Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Śro 20:44, 09 Sty 2019    Temat postu:

Witam, proszę o porady na temat dociera nią silnika k 750. Jak ustawić gaźnik na pierwszy odpal mam 302.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3942
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 0:47, 10 Sty 2019    Temat postu:

Założyć tak jak były, nic nie kręcić, wtedy jest szansa że odpali. Jak odpali to wtedy korygować ustawienia.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam76-02




Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Czw 14:51, 10 Sty 2019    Temat postu:

Wojtek a jak docierać silnik. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3942
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 19:07, 10 Sty 2019    Temat postu:

Normalnie jeździć, nie przegrzać.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin