Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ural - słabnie i strzela
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
astacus




Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 132
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Święte

PostWysłany: Śro 22:56, 10 Lip 2013    Temat postu: Ural - słabnie i strzela

Witam Smile
Zaworki iglicowe dotarłem, zapłon delikatnie opóźniłem i zaczął ural gadać.ale... ale na 3 biegu na płaskim nie ma już mocy, a pod górkę to nie było opcji, trzeba było na 2 redukować i wjechał. Wkręcać na obroty się wkręca ładnie, ale pod obciążeniem pod górkę słabł i walił z tłumików jak z pepeszy.
Jak myślicie, co powinienem zrobić? Gaźniki mam K-37 (znaczy chinolskie podróby) ale dały się przynajmniej jakoś wyregulować, w przeciwieństwie do K 301 które miałem wcześniej.
a i jeszcze jak chodzi na pojedynczych garnkach to ma fajne, niskie i równe obroty, a jak już idzie na dwóch to obroty bardzo wzrastają - co może być przyczyną.
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie sugestie!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 5:46, 11 Lip 2013    Temat postu:

Zawory zobacz ,cewke ,swiece i czy paliwo dochodzi z obu wezyków i poziomy paliwa sa odpowiednie.
Powrót do góry
astacus




Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 132
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Święte

PostWysłany: Czw 7:11, 11 Lip 2013    Temat postu:

Świece nowe iskry 95, cewka na zewnątrz z malucha, ta 101. głowica po remoncie, zawory wymienione, luz na dźwigienkach 0,1 mm. poziom paliwa w tych gaźnikach chyba nie za bardzo można regulować,
Sprawdzę jeszcze ten kranik...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 7:15, 11 Lip 2013    Temat postu:

astacus napisał:
poziom paliwa w tych gaźnikach chyba nie za bardzo można regulować,


Mozna i należy. Jak w każdych innych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
astacus




Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 132
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Święte

PostWysłany: Czw 7:27, 11 Lip 2013    Temat postu:

igła w pływaku ma podtoczenie i przez spinkę jest do niego mocowana w jednej pozycji... nie daj więc się prosić i napisz jak to zrobić...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Czw 8:35, 11 Lip 2013    Temat postu:

Zrób więcej podtoczeń.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 9:36, 11 Lip 2013    Temat postu:

Daj mu wiecej pić i podnies jeszcze iglice do gory na przepustnicach
Powrót do góry
astacus




Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 132
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Święte

PostWysłany: Czw 17:01, 11 Lip 2013    Temat postu:

Igły podniosę, a jak dać mu więcej pić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
astacus




Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 132
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Święte

PostWysłany: Czw 20:32, 11 Lip 2013    Temat postu:

jeden cylinder chodzi zupełnie normalnie, a drugi czasem na wolnych obrotach normalnie, a na wysokich strzela, a czasem na wolnych tylko strzela w rurę i odzywa się od czasu do czasu ale tak detonacyjnie, a na wysokich tylko wali i to ostro
nie ma tam w tych gaźnikach zadnego znaku do którego powinien sięgać poziom paliwa... ręce opadają, pół dnia rozbierania gaźników, czyszczenia i nic... a i ten cylinder co źle chodzi, to jak chodzi w miarę normalnie to kopci dymem z rury i świeca jest czarna - może olej się dostaje do cylindra?
ale jak? Question Question
POMOCY!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 20:53, 11 Lip 2013    Temat postu:

Ja to nie czaje. Na co było zaworki iglicowe docierać w nowych gaźnikach.

Dwa- po docieraniu mam nadzieję, ze wyczyściłeś ze szczególnym pietyzmem gaźnik- nie z opiłków, a z pasty.

Trzy. Poziom paliwa możesz podwyższyć odciążając pływak- np podkładka nałożoną na iglice- tak prowizorycznie.

cztery- obroty na dwa cylindry zawsze wzrastają w porównaniu do pojedynczego. Sztuka ustawić dwa tak samo. A później obniżyć ciutke na dwóch na raz.

piec- myślę, ze powinieneś skupić sie na zapłonie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
astacus




Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 132
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Święte

PostWysłany: Czw 21:03, 11 Lip 2013    Temat postu:

Prince napisał:
Ja to nie czaje. Na co było zaworki iglicowe docierać w nowych gaźnikach.

Dwa- po docieraniu mam nadzieję, ze wyczyściłeś ze szczególnym pietyzmem gaźnik- nie z opiłków, a z pasty.

Trzy. Poziom paliwa możesz podwyższyć odciążając pływak- np podkładka nałożoną na iglice- tak prowizorycznie.

cztery- obroty na dwa cylindry zawsze wzrastają w porównaniu do pojedynczego. Sztuka ustawić dwa tak samo. A później obniżyć ciutke na dwóch na raz.

piec- myślę, ze powinieneś skupić sie na zapłonie.

Zaworki docierałem, bo podejrzewałem że mi przelewa na jednym gaźniku i dla tego wali w rurę
Gaźniki wyczyszczone jak... jak cholera
Poziom paliwa - fakt - nie pomyślałem - bardzo dobry patent
Obroty to mi wzrastają tak conajmniej trzykrotnie (na moje ucho oczywiście)
Też myślałem o zapłonie, ale dla czego tej jeden (lewy) chodzi bardzo zadowalająco?
od prawego różni się tylko długoścą przewodu wysokiego napięcia

Dziękuję Prince za wskazówki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:41, 11 Lip 2013    Temat postu:

Chocby z tego powodu ze zaplon nie jest w tym samym punkcie dla obu cylindrow.
Tego typu historie usuwa wlasnie zaplon elektroniczny, o czym mowa w innym watku.

To oczywiscie jezeli sprezanie jest na obu cylindrach jednakowe, od czego ja bym zaczal szukania powodu tej usterki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 22:59, 11 Lip 2013    Temat postu:

Adam M. napisał:
Chocby z tego powodu ze zaplon nie jest w tym samym punkcie dla obu cylindrow.
Tego typu historie usuwa wlasnie zaplon elektroniczny, o czym mowa w innym watku.

To oczywiscie jezeli sprezanie jest na obu cylindrach jednakowe, od czego ja bym zaczal szukania powodu tej usterki.

Ale on ma elektroniczny od Potomka:))).Ehhh dlatego tylko stosuje k68 ktore oczywiscie malo kto chwali:))). sprezanie zmierz jak pisze Adam bo roznie robia te zawory Smile)).Jak sie nie zrobi 3 katow na gniazdach i przylgni w granicy 1,5 mm to jest kiszka:))
Ojjj juz widzialem po warsztatach takie porazki ze sie poplakalem ale ze smiechu:))A raz sam doswiadczylem takiej fachowosci jak mi przylgnie zrobili po 2,5 mm i sie upierali ze jest dobrze i bedzie chodzilo ale bylem mlody i glupi i zalozylem ta glowice z niesmakiem i chodzilo ale 800km a pozniej szukalem sprezania w polu bo bylo coraz gorsze i silnik chodzil jak mu pasowalo hahaha


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 5:52, 12 Lip 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pią 17:28, 12 Lip 2013    Temat postu:

A te chińskie gażniki to jakie mają oznaczenie ?
PZ-28 F
czy
PZ-28 D
jeżeli masz pz-28 D
to chyba nie będzie chodził
Powiem tak na wolnych będzie kopcił na czarno a na wysokich lubi walnąć w rurę
walczyłem długo z nimi i nie dałem rady założyłem PZ-28 F i stał się cud działa
zmieniłem dysze na 100 i zapierd....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pią 17:31, 12 Lip 2013    Temat postu:

No chyba co by zapłon padał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin