Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ural - słabnie i strzela
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 20:29, 12 Lip 2013    Temat postu:

Zapłon nie pada w dłuższym czasie. Zdycha natychmiast na amen. To elektronika Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
astacus




Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Święte

PostWysłany: Sob 9:37, 13 Lip 2013    Temat postu:

Hius napisał:
A te chińskie gażniki to jakie mają oznaczenie ?
PZ-28 F
czy
PZ-28 D
jeżeli masz pz-28 D
to chyba nie będzie chodził
Powiem tak na wolnych będzie kopcił na czarno a na wysokich lubi walnąć w rurę
walczyłem długo z nimi i nie dałem rady założyłem PZ-28 F i stał się cud działa
zmieniłem dysze na 100 i zapierd....

Hius, mam właśnie te D Evil or Very Mad
Koleś od którego kupowałem mówił że to nie ma znaczenia... spróbuję to teraz jakoś odkręcić... fuck!
Oby to było tylko to
Dzieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Sob 13:55, 13 Lip 2013    Temat postu:

Ten koleś kłamał
Na której dziurce masz iglicę ? tak z ciekawości pytam
Doszedłem z kol. Tadziochem po pomiarach że oba typy różnią się komorą zawirowania


Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Sob 13:57, 13 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
astacus




Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Święte

PostWysłany: Sob 16:12, 13 Lip 2013    Temat postu:

iglicę mam dość mocno podniesioną, na przedostatniej dziurce, ale idę pokombinować właśnie z rusakiem to pewnie to zmienię
Dyszę mam 82 i zastanawiam się czy z tym wymiarem jest ok
Wieczorem napiszę czy coś wskórałem i jakie ust iglicy jest optymalne
a gaźniki i tak będę próbował odmienić
Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
astacus




Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Święte

PostWysłany: Nie 11:34, 14 Lip 2013    Temat postu:

Wiec tak. Wymieniłem świece, wymieniłem filterki na przewodach paliwowych i po przelaniu gaźników odpalił za 15 kopniakiem lekko jeszcze odbijając, choć zapłon mam ustawiony na 1 mm przed GMP.
Poregulowałem gaźniki i chodził nawet dość ładnie troszkę podkapcając ( Hius miałeś rację, a ja już oleju w cylindrach zacząłem szukać) pojeździłem 20 min i nawet na 4 biegu pod górkę szedł z kolaską bez zająknięcia - myślę sobie a niech podkapca, kij z tym, ważne że jedzie Very Happy jednak za chwilę strzały z rury, słabnięcie, szarpanie... padła świeca, bo na wolnych obrotach chodził tylko na jednym garnku, szybko do domu, wymiana świecy i ogień dalej żeby wygrzać tę nową i ... padła druga - fuck!!
Obie były nowe, ale gdyby nie te świece to nawet dało się jechać tym zaprzęgiem. zastanawia mnie tylko czemu one (te świece) tak padają?
Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 11:46, 14 Lip 2013    Temat postu:

Wklej wyraźne zdjęcia padniętych świec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
astacus




Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Święte

PostWysłany: Nie 13:24, 14 Lip 2013    Temat postu:

Powrót do góry
Zobacz profil autora
astacus




Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Święte

PostWysłany: Nie 13:25, 14 Lip 2013    Temat postu:

Powrót do góry
Zobacz profil autora
astacus




Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Święte

PostWysłany: Nie 13:27, 14 Lip 2013    Temat postu:

Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Nie 14:29, 14 Lip 2013    Temat postu:

za bogatoo, nie miały szans się wygrzać to i popadały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 15:12, 14 Lip 2013    Temat postu:

Michal_ napisał:
za bogatoo, nie miały szans się wygrzać to i popadały.


Dokładnie. Albo jeszcze jazda na niskich obrotach lub zawalony filtr powietrza. Wiemy gdzie na rurkach zamykamy/otwieramy dopływ powietrza?

astacus- Prośba. Zmniejszyłbyś te zdjęcia odrobinę?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 16:10, 14 Lip 2013    Temat postu:

Opuść iglicę jeszcze niżej przynajmniej o jedną dziurkę ustaw od nowa.
Dysze powinny być 0.90 lub 0.92 chyba żle odczytałeś,ale na razie zostaw.
Iglice zdecydowanie do dołu,
w tych gażnikach masz możliwość regulacji położenia iglicy nawet o pół dziurki zależy w który otworek wkładasz zawleczkę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:19, 14 Lip 2013    Temat postu:

Nie powinny byc to iskry F75, a nie 95 ?
Oprocz opuszczenia iglic, czy wolne sa wlasciwie ustawione w tym silniku ?
Cos mi sie zdaje ze i tam jest za bogato.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 16:50, 14 Lip 2013    Temat postu:

Adam na tym etapie żadne świece mu nie pomogą,
Musi zjechać iglicami na sam dół miałem te gazniki z tym oznaczeniem
idzie ich ustawić ale jak już ich się ustawi na wolnych to od połowy gazu do maxa będzie stop bo będzie brak paliwa a jak mu włoży dysze paliwowe większe to będzie znowu to samo i tak w kółko
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:53, 14 Lip 2013    Temat postu:

To jest objaw za malych needle jet / dyszy rozpylacza, tej w ktorej chodzi iglica.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin